GuidZP400 |
317994e2-9805-4ce9-8e0f-1cfa64fbcb4c
|
Biuletyn |
578109-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowa Informacja Skarbowa
|
Regon |
366063511
|
Zamawiajacy adres ulica |
T. Sixta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334853483, 327832438
|
Zamawiajacy fax |
334853401
|
Zamawiajacy email |
marek.pekala@sl.mofnet.gov.pl, mariusz.kipka-pawlowski@sl.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kis.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kis.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - biuro podawcze albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt. 2 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Teodora Sixta 17, 43-300 Bielsko-Biała, pok. 414
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz papierniczych dla Krajowej Informacji Skarbowej.
|
Numer referencyjny |
0110-KLL2.260.5.2018.1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonych przez Krajową Informację Skarbową. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część I - dostawa artykułów biurowych;
2) Część II - dostawa artykułów papierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach 4/I do SIWZ oraz 4/II do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
dla części I – dostawa artykułów biurowych – 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
dla części II – dostawa artykułów papierniczych – 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania w pkt XV Formularza Oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp). Powyższy dokument może być złożony w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oddzielnie składa dokumenty wymienione w pkt 11.1 SIWZ.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.1.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.6.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający zwraca się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału:
Dokumenty wymagane dla części I – dostawa artykułów biurowych:
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
- Załącznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy,
- Załącznik nr 8 do SIWZ – Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 rozporządzenia RODO.
Dokumenty wymagane dla części II - dostawa artykułów papierniczych:
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty,
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
- Załącznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy,
- Załącznik nr 8 do SIWZ – Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 rozporządzenia RODO.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części, do oferty dołącza jeden egzemplarz załącznika nr 1, 2 i 3 do SIWZ (wspólnie dla wszystkich części).
Dokumenty wymienione w pkt 9.1. SIWZ są dostępne w wersji edytowalnej na stronie internetowej Zamawiającego www.kis.gov.pl. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty składane są w oryginale.
W przypadku polegania na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik:
- nr 1, 4/I i/lub 4/II oraz 8 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dodatkowo w formie oryginału pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
ZGODNIE Z ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP
Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp na stronie Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dokument o którym mowa w pkt 10.1. należy złożyć w oryginale.
Aby dotrzymać terminu Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie drogą elektroniczną na adres kancelaria.kis@mf.gov.pl. Złożenie ww. dokumentu drogą elektroniczną nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia oryginału do siedziby Zamawiającego bez zbędnego opóźnienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi:
- dla części I: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- dla części II: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego:
Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 14 1010 1212 0064 6413 9120 0000
Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej KIS, parter, pokój nr 1-5. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM.
Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ KRAJOWĄ INFORMACJĘ SKARBOWĄ ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (dalej: „Dyrektor KIS”). Krajowa Informacja Skarbowa ma siedzibę w Bielsku-Białej, kod pocztowy 43-300, ul. Teodora Sixta 17, numer tel. 33 485-34-91,
adres e-mail: kis@mf.gov.pl, strona internetowa: www.kis.gov.pl.;
- w Krajowej Informacji Skarbowej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem: iod.kis@mf.gov.pl lub pisząc na adres siedziby Krajowej Informacji Skarbowej - z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych”;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów biurowych oraz papierniczych dla Krajowej Informacji Skarbowej” – ZKP-2/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonych przez Krajową Informację Skarbową. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część I - dostawa artykułów biurowych;
2) Część II - dostawa artykułów papierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla dostawy artykułów biurowych jest zawarty w załączniku 4/I do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów papierniczych dla Krajowej Informacji Skarbowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonych przez Krajową Informację Skarbową. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część I - dostawa artykułów biurowych;
2) Część II - dostawa artykułów papierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla dostawy artykułów papierniczych jest zawarty w załączniku 4/II do SIWZ.
|
| |