Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na rzecz Szpitala Czerniakowskiego, w ramach niżej wymienionych Zadań:
a) Zadanie nr 1: Tonery do nowych urządzeń - oryginalne,
b) Zadanie Nr 2: Tonery – zamienniki,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy)
3) Zamawiający wymaga złożenia oferty na asortyment oryginalny (Zadanie nr 1) oraz zamienniki (Zadanie nr 2).
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na regenerowane materiały eksploatacyjne.
5) Jako oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający uzna tylko pochodzące od producentów drukarek. Oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek winny być w 100 % fabrycznie nowe i nie regenerowane w oryginalnych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Zamawiający wymaga, aby w żadnym stopniu nie naruszały praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
6) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek tzw. zamienniki (materiały eksploatacyjne równoważne):
a) były fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
b) opakowane hermetycznie, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) wydajność była co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących,
d) zapewniały jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
f) wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
g) zastosowany toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
7) Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu równoważnego w kolumnach „Nazwa handlowa/Nr katalogowy” „Nazwa producenta” w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego:
a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu - dotyczy pakietu nr 2,
b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
d) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798.
8) Wykonawca oferujący tzw. zamienniki będzie zobowiązany, w przypadku stwierdzenia przez Dział Informatyki Szpitala, iż drukarka uległa awarii na skutek stosowania materiału eksploatacyjnego (tzw. „zamiennika”) w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnej reklamacji do:
a) przyjęcia uszkodzonej drukarki w celu dokonania bezpłatnej naprawy,
b) użyczenia drukarki Wykonawcy na czas naprawy o nie gorszych parametrach, niż drukarka, która uległa uszkodzeniu.
9) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia łącznej wielkości przedmiotu zamówienia w zakresie ilości, wartości - maksymalnie do 20 % całkowitej wielkości zamówienia podstawowego/całkowitej wartości umowy brutto, w okresie trwania umowy
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów zamówienia w zakresie wyszczególnionego asortymentu i łącznej wartości brutto umowy. Zmiany o których jest mowa w zdaniu pierwszym nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości brutto umowy na jaką została ona zawarta.
12) W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
b) Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ.
c) Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów. |
GuidZP400 |
f8fa403d-d3db-4eb7-a002-b191dfd0ad6d
|
Biuletyn |
578197-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
Regon |
1102681500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA RZECZ SZPITALA CZERNIAKOWSKIEGO SP. Z O.O.
|
Numer referencyjny |
49/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na rzecz Szpitala Czerniakowskiego, w ramach niżej wymienionych Zadań:
a) Zadanie nr 1: Tonery do nowych urządzeń - oryginalne,
b) Zadanie Nr 2: Tonery – zamienniki,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy)
3) Zamawiający wymaga złożenia oferty na asortyment oryginalny (Zadanie nr 1) oraz zamienniki (Zadanie nr 2).
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na regenerowane materiały eksploatacyjne.
5) Jako oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający uzna tylko pochodzące od producentów drukarek. Oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek winny być w 100 % fabrycznie nowe i nie regenerowane w oryginalnych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Zamawiający wymaga, aby w żadnym stopniu nie naruszały praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
6) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek tzw. zamienniki (materiały eksploatacyjne równoważne):
a) były fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
b) opakowane hermetycznie, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) wydajność była co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących,
d) zapewniały jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
f) wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
g) zastosowany toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
7) Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu równoważnego w kolumnach „Nazwa handlowa/Nr katalogowy” „Nazwa producenta” w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego:
a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu - dotyczy pakietu nr 2,
b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
d) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798.
8) Wykonawca oferujący tzw. zamienniki będzie zobowiązany, w przypadku stwierdzenia przez Dział Informatyki Szpitala, iż drukarka uległa awarii na skutek stosowania materiału eksploatacyjnego (tzw. „zamiennika”) w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnej reklamacji do:
a) przyjęcia uszkodzonej drukarki w celu dokonania bezpłatnej naprawy,
b) użyczenia drukarki Wykonawcy na czas naprawy o nie gorszych parametrach, niż drukarka, która uległa uszkodzeniu.
9) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia łącznej wielkości przedmiotu zamówienia w zakresie ilości, wartości - maksymalnie do 20 % całkowitej wielkości zamówienia podstawowego/całkowitej wartości umowy brutto, w okresie trwania umowy
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów zamówienia w zakresie wyszczególnionego asortymentu i łącznej wartości brutto umowy. Zmiany o których jest mowa w zdaniu pierwszym nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości brutto umowy na jaką została ona zawarta.
12) W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
b) Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ.
c) Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Pełna realizacja dostaw przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie:
1) Zadanie nr 1 – od dnia zawarcia umowy do dnia 01.07.2019 r.
2) Zadanie nr 2 – od dnia 01.09.2018 r. do dnia 01.07.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
dla potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają postawionym wymaganiom:
1) Certyfikat ISO 9001 oraz Certyfikat ISO 14001 lub inne zaświadczenie/dokument wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadającej normie ISO 9001 oraz ISO 14001 (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu);
2) potwierdzenie, że pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) oferowanych materiałów eksploatacyjnych – zamienników jest zgodna z normami Certyfikaty ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 (załączenie stosownych dokumentów – testów);
|
Inne dokumenty niewymienione |
W CELU POTWIERDZENIA, ZE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ:
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (warunki przedmiotowe):
1) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji oraz wolny od wad;
2) Oświadczenia Wykonawcy, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem;
3) Oświadczenia Wykonawcy, że oryginalne materiały eksploatacyjne pochodzą od producentów drukarek;
4) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek tzw. zamienniki są wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, a ich wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu.
5) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów wystawionych przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (m. in. takie jak: Certyfikaty.);
5. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p., oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:
1) pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 9 stosuje się.
11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy P.z.p., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
13. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca zobowiązany jest złożyć na pisemne żądanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy P.z.p. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dyspozycji wynikającej z art. 26 ust. 2f ustawy P.z.p.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy P.z.p. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy P.z.p., przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. Wraz z Ofertą powinny być złożone:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. - załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014, poz. 114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
5) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. I ust. 2 pkt 1) niniejszej SIWZ - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ;
6) inne dokumenty i/lub oświadczenia wskazane w niniejszej Specyfikacji jako konieczne do załączenia do Oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jak również warunki takich zmian Zamawiający określił w Projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający dopuszcza wyłącznie rozliczenia w PLN. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę: prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 2) ustawy P.z.p. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie stawia żądania określonego w art. 25a ust. 5 ustawy P.z.p., aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 6) ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje stawiania wymagań związanych z realizacja zamówienia dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ww. ustawy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie stawia wymogu ani nie przewiduje możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy P.z.p. W sytuacji sprzeczności postanowień SIWZ, wyjaśnień do SIWZ lub modyfikacji SIWZ w stosunku do ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie maja przepisy ustawy P.z.p.
|