Dostawa wyposażenia Przedszkola w Szkole Podstawowej nr 1 w Zawoi Centrum oraz w Szkole Podstawowej nr 1 w Skawicy w ramach realizowanego przez Gminę Zawoja projektu pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja”. Projekt realizowany jest w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne – SPR oraz wyposażenie szkoły w Skawicy

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Gmina Zawoja
Miejscowość Zawoja
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585157-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach realizacji zamówienia planuje się zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do dwóch przedszkoli zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Zawoi Centrum oraz Szkole Podstawowej w Skawicy oraz wyposażenie szkoły w Skawicy. Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub jego załącznikach, przedmiot zamówienia zostanie opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub wskazaniem pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Ponadto przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8660092-db42-43d0-9b5e-2b509364bdb3
Biuletyn 585157-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Zawoja
Regon 7218201900000
Zamawiajacy adres ulica Zawoja
Zamawiajacy adres numer domu 1307
Zamawiajacy miejscowosc Zawoja
Zamawiajacy kod pocztowy 34222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 8775-015
Zamawiajacy fax 33 8775-015
Zamawiajacy email a.winczewska@zawoja.ug.pl
Adres strony url www.zawoja.ug.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja” realizowany w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne – SPRw
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zawoja.ug.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zawoja.ug.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1307
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia Przedszkola w Szkole Podstawowej nr 1 w Zawoi Centrum oraz w Szkole Podstawowej nr 1 w Skawicy w ramach realizowanego przez Gminę Zawoja projektu pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Gminie Zawoja”. Projekt realizowany jest w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne – SPR oraz wyposażenie szkoły w Skawicy
Numer referencyjny ZP.271.21.2018.AW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu W ramach realizacji zamówienia planuje się zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do dwóch przedszkoli zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Zawoi Centrum oraz Szkole Podstawowej w Skawicy oraz wyposażenie szkoły w Skawicy. Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub jego załącznikach, przedmiot zamówienia zostanie opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub wskazaniem pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Ponadto przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp
Inne dokumenty niewymienione 8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 8.1. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto należne wykonawcy od dnia zmiany stawki. Wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. b) dostosowania rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów prawa lub do warunków, w jakich usługi będą wykonywane, gdy dokładna ocena tych warunków przez Zamawiającego nie była możliwa w dniu zawarcia umowy. Zmianie może ulec wówczas wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, ceny jednostkowe, zakres przedmiotowy umowy, sposób jej realizacji, terminy realizacji. c) zaistnienia okoliczności siły wyższej. Zmianie może wówczas ulec każde istotne postanowienie umowy, o ile służy to uzyskaniu rozwiązania uwzględniającego skutki siły wyższej na zasadach określonych w § 10 umowy; d) gdy zmiana umowy służyć będzie poprawie bezpieczeństwa ludzi lub mienia, a także poprawy jakości, wydajności lub bezpieczeństwa realizacji zakresu prac Wykonawcy. Zmianie może ulec wówczas wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, ceny jednostkowe, zakres przedmiotowy umowy, sposób jej realizacji, terminy realizacji. e) gdy z przyczyn obiektywnych lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca nie może realizować dostaw zgodnie z umową. Zmianie może ulec zakres przedmiotowy umowy, sposób jej realizacji, terminy realizacji. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt b) – e) wprowadzone mogą być w przypadku zaistnienia okoliczności w nich wskazanych. Zainteresowana Strona składa pisemnie lub drogą elektroniczną wniosek zawierający opis zmiany, uzasadnienie faktyczne lub prawne, koszty wprowadzenia zmiany (jeżeli dotyczy) i inne informacje konieczne do oceny i przeprowadzenia zmiany. Druga Strona może zaakceptować wniosek, wprowadzić do niego zmiany lub go odrzucić. 5. W przypadku akceptacji wniosku Strony zawierają stosowny aneks. W przypadku wprowadzenia zmian do wniosku, Strony w toku negocjacji ustalają treść zmiany umowy, której zakres ten nie może przekroczyć granic zmian wskazanych w ust. 2. 6. Do wprowadzenia zmiany (zawarcia aneksu) nie dochodzi gdy Strona odrzuciła wniosek lub w wyniku negocjacji, o których mowa w ust. 5 Strony nie doszły do porozumienia.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)