GuidZP400 |
fb1bf607-f5d7-436e-b6cf-8ea3c1e5aad7
|
Biuletyn |
586968-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Pasłęku
|
Regon |
000524447
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Św. Wojciecha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pasłęk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48552482001,
|
Zamawiajacy fax |
+48552483180
|
Zamawiajacy email |
grzegorz.nazarewicz@paslek.pl,
|
Adres strony url |
http://paslek-um.bip-wm.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków unii europejskiej w ramach osi priorytetowej 3 – „Cyfrowy region” działania 3.1 - „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość eusług publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pod nazwą „E-urząd – wdrożenie systemu e-usług w Gminie Pasłęk”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://paslek-um.bip-wm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://paslek-um.bip-wm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (JEDZ należy przesłać z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk
|
Numer referencyjny |
BGK.2710.17.2018.GN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk” obejmującego:
W CZĘŚCI 1 Zamówienia:
1) dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz niżej wymienionych jednostkach organizacyjnych:
a) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku;
b) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku;
c) Biblioteki Publicznej w Pasłęku;
d) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji;
e) Pasłęcki Ośrodek Kultury;
f) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rzecznej;
g) Szkoła Podstawowa nr 3 w Pasłęku;
h) Szkoła Podstawowa nr 1 w Pasłęku (do dnia 01.09.2018r. Gimnazjum nr 1);
i) Szkoła Podstawowa w Rogajnach;
j) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonce Pasłęckiej;
k) Przedszkole Samorządowe nr 1 w Pasłęku;
l) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Pasłęku;
2) dostawę i wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Pasłęku Systemu Dziedzinowego
3) dostawę i wdrożenie e-Usług wraz z portalem samorządowym (Portalu Klienta) oraz aplikacją na urządzenia mobilne.
4) dostawę i wdrożenie modułu płatności elektronicznych;
5) dostawę i wdrożenie modułu spraw elektronicznych;
6) dostawę i wdrożenie modułu archiwum;
7) dostawę i wdrożenie modułu rekrutacji:
8) integrację ESOD z SD
9) integrację ESOD z ePUAP
10) dostawę i montaż niezbędnego sprzętu teleinformatycznego (serwery i macierz dyskowa).
W CZĘŚCI 2 Zamówienia:
1) dostawę, montaż i konfigurację 20 kpl. komputerów stacjonarnych (terminali końcowych), skanerów i drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pasłęk (wymienionych w Części 1) z opcjonalnym odbiorem nieużywanego sprzętu komputerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia, to znaczy:
Dla Części 1:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł);
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty;
dla Części 2:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł);
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia to znaczy:
dla Części 1:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum trzy zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) każde (jako zamówienie należy rozumieć wykonanie jednej niezależnej umowy dla jednego Zamawiającego), którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemów informatycznych (dziedzinowych lub elektronicznego obiegu dokumentów), w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące co najmniej: wdrożenie systemu dziedzinowego w obszarze podatków i opłat lokalnych wraz z udostępnieniem w sieci Internet portalu prezentującego stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych (Portal Klienta);
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- jednego Kierownika Projektu, posiadającego wiedzę w zakresie zarządzania projektami oraz doświadczenie tj. pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej trzech, zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez zamawiającego) projektach informatycznych;
- jednego specjalistę (konsultanta merytorycznego) ds. wdrożenia systemów dziedzinowych w obszarze finansowo - księgowym posiadającego doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-księgowych poprzez udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów;
- dwóch specjalistów ds. wdrożenia systemu - posiadających doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń systemów EOD i/lub SD poprzez udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów;
- dwóch inżynierów oprogramowania – posiadających doświadczenie w zakresie projektowania i budowy oraz integracji co najmniej 2 systemów informatycznych, w tym co najmniej jednego w sektorze jednostek administracji publicznej;
Dla Części 2:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 2 zamówienia, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) każde, których przedmiotem była dostawa, instalacja i konfiguracja komputerów osobistych (terminali).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług / dostaw (zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
2) wykaz osób (zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wskazaną w § V ust. 2 pkt 2 odpowiednio dla danej części, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualna polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy;
5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy PZP oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Zamawiający nie będzie mógł go pozyskać z ogólnodostępnych rejestrów);
9) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
10) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
11) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy PZP;
12) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy PZP;
13) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbka zawierająca oferowany system (dotyczy Części 1) w postaci określonej w Dodatku nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania określone w SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Dla części 1 - wysokość wadium: 30.000,00 zł
Dla części 2 - wysokość wadium: 1.500,00 zł
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres dopuszczalnych zmian określony został we wzorach umów
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
60
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 zamówienia obejmuje:
1) dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Pasłek;
2) dostawę i wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Pasłęku Systemu Dziedzinowego
3) dostawę (lub budowę) i wdrożenie modułu e-Usług wraz z portalem samorządowym (Portalu Klienta) oraz aplikacją na urządzenia mobilne;
4) dostawę i wdrożenie modułu płatności elektronicznych;
5) dostawę i wdrożenie modułu spraw elektronicznych;
6) dostawę i wdrożenie modułu archiwum;
7) dostawę i wdrożenie modułu rekrutacji obejmującego;
8) integrację ESOD z SD
9) integrację ESOD z ePUAP
10) dostawę i montaż niezbędnego sprzętu teleinformatycznego (serwery i macierz dyskowa).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych, skanerów i drukarek kodów kreskowych w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Pasłęk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację 20 kpl. komputerów stacjonarnych (terminali końcowych), skanerów i drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pasłęk z opcjonalnym odbiorem nieużywanego sprzętu komputerowego, przeznaczonych do obsługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
|
| |