e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-08-16 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Pasłęku
Miejscowość Pasłęk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586968-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk” obejmującego:
W CZĘŚCI 1 Zamówienia:
1) dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz niżej wymienionych jednostkach organizacyjnych:
a) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku;
b) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku;
c) Biblioteki Publicznej w Pasłęku;
d) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji;
e) Pasłęcki Ośrodek Kultury;
f) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rzecznej;
g) Szkoła Podstawowa nr 3 w Pasłęku;
h) Szkoła Podstawowa nr 1 w Pasłęku (do dnia 01.09.2018r. Gimnazjum nr 1);
i) Szkoła Podstawowa w Rogajnach;
j) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonce Pasłęckiej;
k) Przedszkole Samorządowe nr 1 w Pasłęku;
l) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Pasłęku;
2) dostawę i wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Pasłęku Systemu Dziedzinowego
3) dostawę i wdrożenie e-Usług wraz z portalem samorządowym (Portalu Klienta) oraz aplikacją na urządzenia mobilne.
4) dostawę i wdrożenie modułu płatności elektronicznych;
5) dostawę i wdrożenie modułu spraw elektronicznych;
6) dostawę i wdrożenie modułu archiwum;
7) dostawę i wdrożenie modułu rekrutacji:
8) integrację ESOD z SD
9) integrację ESOD z ePUAP
10) dostawę i montaż niezbędnego sprzętu teleinformatycznego (serwery i macierz dyskowa).
W CZĘŚCI 2 Zamówienia:
1) dostawę, montaż i konfigurację 20 kpl. komputerów stacjonarnych (terminali końcowych), skanerów i drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pasłęk (wymienionych w Części 1) z opcjonalnym odbiorem nieużywanego sprzętu komputerowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb1bf607-f5d7-436e-b6cf-8ea3c1e5aad7
Biuletyn 586968-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Pasłęku
Regon 000524447
Zamawiajacy adres ulica Pl. Św. Wojciecha
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Pasłęk
Zamawiajacy kod pocztowy 14-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48552482001,
Zamawiajacy fax +48552483180
Zamawiajacy email grzegorz.nazarewicz@paslek.pl,
Adres strony url http://paslek-um.bip-wm.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków unii europejskiej w ramach osi priorytetowej 3 – „Cyfrowy region” działania 3.1 - „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość eusług publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pod nazwą „E-urząd – wdrożenie systemu e-usług w Gminie Pasłęk”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://paslek-um.bip-wm.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://paslek-um.bip-wm.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (JEDZ należy przesłać z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk
Nazwa nadana zamowieniu e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk
Numer referencyjny BGK.2710.17.2018.GN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „e-Urząd – wdrożenie systemu e-Usług publicznych w Gminie Pasłęk” obejmującego: W CZĘŚCI 1 Zamówienia: 1) dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz niżej wymienionych jednostkach organizacyjnych: a) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku; b) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku; c) Biblioteki Publicznej w Pasłęku; d) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji; e) Pasłęcki Ośrodek Kultury; f) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rzecznej; g) Szkoła Podstawowa nr 3 w Pasłęku; h) Szkoła Podstawowa nr 1 w Pasłęku (do dnia 01.09.2018r. Gimnazjum nr 1); i) Szkoła Podstawowa w Rogajnach; j) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonce Pasłęckiej; k) Przedszkole Samorządowe nr 1 w Pasłęku; l) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Pasłęku; 2) dostawę i wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Pasłęku Systemu Dziedzinowego 3) dostawę i wdrożenie e-Usług wraz z portalem samorządowym (Portalu Klienta) oraz aplikacją na urządzenia mobilne. 4) dostawę i wdrożenie modułu płatności elektronicznych; 5) dostawę i wdrożenie modułu spraw elektronicznych; 6) dostawę i wdrożenie modułu archiwum; 7) dostawę i wdrożenie modułu rekrutacji: 8) integrację ESOD z SD 9) integrację ESOD z ePUAP 10) dostawę i montaż niezbędnego sprzętu teleinformatycznego (serwery i macierz dyskowa). W CZĘŚCI 2 Zamówienia: 1) dostawę, montaż i konfigurację 20 kpl. komputerów stacjonarnych (terminali końcowych), skanerów i drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pasłęk (wymienionych w Części 1) z opcjonalnym odbiorem nieużywanego sprzętu komputerowego
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia, to znaczy: Dla Części 1: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł); jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty; dla Części 2: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia to znaczy: dla Części 1: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum trzy zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) każde (jako zamówienie należy rozumieć wykonanie jednej niezależnej umowy dla jednego Zamawiającego), którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemów informatycznych (dziedzinowych lub elektronicznego obiegu dokumentów), w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące co najmniej: wdrożenie systemu dziedzinowego w obszarze podatków i opłat lokalnych wraz z udostępnieniem w sieci Internet portalu prezentującego stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych (Portal Klienta); skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: - jednego Kierownika Projektu, posiadającego wiedzę w zakresie zarządzania projektami oraz doświadczenie tj. pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej trzech, zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez zamawiającego) projektach informatycznych; - jednego specjalistę (konsultanta merytorycznego) ds. wdrożenia systemów dziedzinowych w obszarze finansowo - księgowym posiadającego doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-księgowych poprzez udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów; - dwóch specjalistów ds. wdrożenia systemu - posiadających doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń systemów EOD i/lub SD poprzez udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów; - dwóch inżynierów oprogramowania – posiadających doświadczenie w zakresie projektowania i budowy oraz integracji co najmniej 2 systemów informatycznych, w tym co najmniej jednego w sektorze jednostek administracji publicznej; Dla Części 2: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 2 zamówienia, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) każde, których przedmiotem była dostawa, instalacja i konfiguracja komputerów osobistych (terminali).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług / dostaw (zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 2) wykaz osób (zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wskazaną w § V ust. 2 pkt 2 odpowiednio dla danej części, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy; 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy PZP oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Zamawiający nie będzie mógł go pozyskać z ogólnodostępnych rejestrów); 9) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 10) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 11) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy PZP; 12) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy PZP; 13) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbka zawierająca oferowany system (dotyczy Części 1) w postaci określonej w Dodatku nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania określone w SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla części 1 - wysokość wadium: 30.000,00 zł Dla części 2 - wysokość wadium: 1.500,00 zł
Zmiana umowy tekst Zakres dopuszczalnych zmian określony został we wzorach umów
IV 4 4 data 2018-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia obejmuje: 1) dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Pasłek; 2) dostawę i wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Pasłęku Systemu Dziedzinowego 3) dostawę (lub budowę) i wdrożenie modułu e-Usług wraz z portalem samorządowym (Portalu Klienta) oraz aplikacją na urządzenia mobilne; 4) dostawę i wdrożenie modułu płatności elektronicznych; 5) dostawę i wdrożenie modułu spraw elektronicznych; 6) dostawę i wdrożenie modułu archiwum; 7) dostawę i wdrożenie modułu rekrutacji obejmującego; 8) integrację ESOD z SD 9) integrację ESOD z ePUAP 10) dostawę i montaż niezbędnego sprzętu teleinformatycznego (serwery i macierz dyskowa).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych, skanerów i drukarek kodów kreskowych w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Pasłęk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację 20 kpl. komputerów stacjonarnych (terminali końcowych), skanerów i drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pasłęk z opcjonalnym odbiorem nieużywanego sprzętu komputerowego, przeznaczonych do obsługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)