GuidZP400 |
7a85b49d-ab23-4a4b-8948-e9e14b4dad26
|
Biuletyn |
588416-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
141983460
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Adres strony url |
www.brodnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna zaspokajająca potrzeby o charakterze publicznym
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.brodnowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.brodnowski.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
tak, poczta, kurier, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli pod wymiar do Zespołu Oddziałów Chirurgii Ogólnej Naczyniowej i Onkologicznej Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/48/07/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pod wymiar do Zespołu Oddziałów Chirurgii Ogólnej Naczyniowej i Onkologicznej Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
1) Specyfikacji asortymentowo - cenowej (z zawartym opisem przedmiotu zamówienia)
2) Wizualizacji mebli pod wymiar
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 10.2-10.4 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest również przedstawić dokumenty określone w pkt 10.2-10.5 SIWZ.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Wypełnioną i podpisaną specyfikację asortymentowo- cenową - stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowód wpłaty wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych).
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) 1 zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych
w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
W razie wątpliwości, Strony przyjmują, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych teleadresowych,
2) danych rejestrowych,
3) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|