| GuidZP400 |
0038ab2a-2f5b-4c49-8c12-160f853d97c1
|
| Biuletyn |
587677-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Ochrony Danych Osobowych
|
| Regon |
1304909700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stawki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-193
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 531 03 00,
|
| Zamawiajacy fax |
22 531 03 01
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@uodo.gov.pl, ,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uodo.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i montaż mebli biurowych
|
| Numer referencyjny |
ZA.260.2.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących części:
część nr 1 – zakup, dostawa i montaż mebli biurowych,
część nr 2 – zakup i dostawa szaf metalowych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę w zakresie sprzedaży mebli biurowych o wartości dostawy min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, że co najmniej jedna dostawa o wartości minimum dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł, została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Fotografie lub rysunki oferowanych mebli.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa szaf metalowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44421000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| | |