GuidZP400 |
4bf60bda-25a8-43a2-95d4-60758b447e08
|
Biuletyn |
589404-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
|
Regon |
17020384300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sztum
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
556 406 327
|
Zamawiajacy fax |
556 406 327
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.krzyzykowska@sztum.pl
|
Adres strony url |
www.sztum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum – projekt współfinansowany z budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 3. Edukacja; Działanie 3.2. Edukacja ogólna; Poddziałanie 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie
na podstawie Zarządzenia Nr 105.2016 Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 30 września 2016 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji projektu nr RPPM.03.02.01-22-0131/15
pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.sztum.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.sztum.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV i XV SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum pokój: 46 (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum
|
Numer referencyjny |
MGZO.271.4.2018.AD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Sztum w ramach projektu pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum – projekt współfinansowany z budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 3. Edukacja; Działanie 3.2. Edukacja ogólna; Poddziałanie 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia dla każdej z części w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie części nr 1:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych do szkół, o wartości minimum 80.000,00 zł brutto.
w zakresie części nr 2:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę zestawu klocków do robotyki, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w oświadczeniu wskazanym w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz ze wszystkimi załącznikami została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, których to reprezentacja wynika z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze lub z innego upoważnienia. Pełnomocnictwo powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli
wszystkich pozostałych Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w wysokości:
1) w części nr 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
2) w części nr 2: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Sztumie, Nr rachunku: 27 8309 0000 0000 4532 2000 0150
przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 roku poz. 110 z późn. zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie.
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Art. 46 ust. 4a ustawy PZP 4a. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”.
Art. 46 ust. 5 ustawy PZP: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) warunków i terminów płatności,
3) parametrów technicznych i rodzaju pomocy dydaktycznych będących przedmiotem umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności:
1) w zakresie ust. 2 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,
2) w zakresie ust. 2 pkt 2 – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji niniejszej umowy,
3) w zakresie ust. 2 pkt 3 – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy polegającej na zmianie parametrów technicznych pomocy dydaktycznych oraz rodzaju pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 1 do umowy pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji pomocy dydaktycznych objętych umową i zastąpienia ich pomocami dydaktycznymi o parametrach technicznych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych wycofanych i z zachowaniem ceny pomocy dydaktycznych wycofanych,
4) w zakresie ust. 2 pkt 3 – w przypadku jeśli przyczyni się to, do poprawy jakości przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji umowy.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zarówno na jedną jak i na dwie części zamówienia. Ofertę stanowią wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy o treści odpowiadającej odpowiednio załącznikowi nr 2 i 3 do SIWZ.
|