GuidZP400 |
9212ed8c-65c6-4569-ac63-268d8a30d9c3
|
Biuletyn |
589361-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Regon |
29046900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-149
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3261325 w. 128
|
Zamawiajacy fax |
71 3260622
|
Zamawiajacy email |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.wroc.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Dział Umów i Zamówień Publicznych Budynek J, I piętro, pokój nr 15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - uzupełnienie III oraz staplerów i siatek
|
Numer referencyjny |
PN 64/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającego drobnego sprzętu medycznego III oraz dostawa staplerów i siatek, zgodnie z Formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz warunkami umownymi - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będący załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”.
4. Wymagany termin gwarancji 12 miesiące.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla 26 części (26 zadań) – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
215655,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
5. Oświadczenia wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie o zgodności oferowanego asortymentu z obowiązującymi przepisami zamówienia.
2. Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ w zależności, na które zadania zostanie złożona oferta jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączy karty techniczne producenta oferowanych produktów,
UWAGA- każdy dokument opisany numerem pozycji i zadania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz potwierdzenia, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane określone przez Zamawiającego wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy składają następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
4. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - istotne warunki umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ustawy, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
2) Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się tylko takie informacje, które łącznie spełniają trzy przesłanki:
a) są nieujawnione do wiadomości publicznej,
b) posiadają wartość gospodarczą (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa)
c) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
W związku z przytoczoną powyżej definicją, Wykonawca musi wykazać na etapie składania oferty (jeśli zastrzegł jakieś informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa),
że zastrzeżone informacje rzeczywiście stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3) W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający będzie miał prawo do odtajnienia tych informacji.
4) W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski. Oferty muszą być złożone w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymogami SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
689,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rurka intubacyjna zbrojona-silikonowana z atraumatycznym wykończeniem wszelkich elementów, z otworem Murphego, z mankietem niskociśnieniowym, z wyraźnym i nieścieralnym oznaczeniem głębokości w postaci pełnego oringu - rozmiar, j.m. , ilość zgodnie z opisem w zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
60240,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawka dwuczęściowa lub trzyczęściowa z zakończeniem luer, wykonana z wysokiej jakości PP i/lub PE ,w pełni przezroczysty cylinder z wyraźną , trwałą skalą pomiarową ,bezskokowy przesuw tłoka ,skala przedłużona o min. 10 % od pojemności nominalnej, wyraźny pierścień zabezpieczający przed wysunięciem tłoka , tłok idealnie dopasowany do cylindra ,logo lub nazwa producenta na cylindrze strzykawki ,opakowanie zbiorcze a 100 szt (Dopuszcza się inną wielkość opakowania pod warunkiem przeliczenia ilości) - rozmiary, j.m. , ilości zgodnie z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
944,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry , płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu , chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-25 mm, beżowy , op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
944,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex. Z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry, płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu, chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-38 mm,beżowy, op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
467,10
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Półpierścień hydrokoloidowy wzbogacony aloesem do zabezpieczania skóry wokół stomii, op a 30 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
660,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czujnik adhezyjny jednorazowy LNOP do pulsoksymetrów typu Radical Masimo - Neo-L, neonatologiczny do 3kg, posiadający powłokę rewitalizującą, z 6-cio stykowy zatrzaskiem - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
388,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, prowadnicą i tasiemkami mocującymi - wykonana z medycznej odmiany PCV silikonowanego, atraumatyczna - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2277,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Układ oddechowy anestetyczny pediatryczny, składający się z dwóch rur o długości 1,6m z łącznikiem kątowym posiadającym port luer zabezpieczony niezdejmowanym koreczkiem oraz dodatkowej gałęzi 0,8m i worka oddechowego 1l. Rury karbowane o średnicy 15mm, układ zabezpieczony kapturkiem - mikrobiologicznie czysty lub sterylny, pakowany pojedynczo - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
261,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dren typu trokar do drenażu klatki piersiowej dla pediatrii, długość 8cm, przeźroczysty, z bocznym otworem, skalowany co 1cm, wygodny uchwyt, łącznik luer-lock - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kompres hemostatyczny z aktywnego kolagenu+ryboflawina - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
522,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wymazówka sucha jałowa 165 mm*12 mm, z naklejką -miejsce do opisania- j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
225,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Patyczki drewniane do wymazów dł. 20cm - opakowanie po 200 sztuk - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
168,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kanka doodbytnicza z PCV z atraumatycznym zakończeniem - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
zadania 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
550,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Probówki sterylne, okrągłodenne z korkiem, 5ml-z materiałów nie wchodzących w reakcję z formaliną - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
863,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemnik na kał z łopatką jałowy – op a 50 szt - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pętla nylonowa , zaciskowa o średnicy 12 mm do podwiązywania żylaków jednorazowa ,kompatybilna z narzędziem wielorazowym HX 21 MINI – LOOP op a 10 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1647,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawica diagnostyczna, syntetyczna nitrylowa - bezpudrowa, wzmocniona - do procedur wysokiego ryzyka z udziałem środków chemicznych, mankiet równomiernie rolowany, teksturowana powierzchnia na opuszkach palców, długość min. 305mm, średnia grubość pojedynczej ścianki palce/dłoń/makiet 0,15/0,12/0,10mm, rozciągliwość min. 540%, średnia siła zerwania wg normy EN 455-2 przed/po starzeniu 12/11N, do oferty dołączone wyniki badań na brak przenikania min. dla alkoholu min. 70% na okres min. 60min., na formalinę min. 10% na okres min. 240min - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2,3 i EN 374, AQL 1.5 G1 fabrycznie oznakowany na opakowaniu jednostkowym, opakowanie jednostkowe i zbiorcze oznaczone fabrycznie ponadto min. numerem katalogowym, numerem LOT i rozmiarem - op. a 50szt. - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7880,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dren do przetoczeń płynów infuzyjnych przez pompę -kompatybilny z pompą typu Volumat Agilla, całkowita długość linii 285 cm, długość komory 65 mm filtr 15um, skalibrowana, silikonowa część pompująca, zacisk chroniący przed niekontrolowanym przepływem, wykonane z PCV i silikonu,bez zawartości ftalanów DEHP i lateksu, objętość napełnienia 25 ml - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
48600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
"Jednorazowy zestaw do opaskowania
żylaków przełyku zawierający: standardową nakładkę na endoskop wykonaną z przeźroczystego poliwęglanu zapewniającego szerokie pole
widzenia (dodatkowo dostępne zestawy z nakładką typu np. OptiView), z nałożonymi elastycznymi opaskami o wysokiej jakości, głowicą do uwalniania opasek, i efektywnym jednokierunkowym mechanizmem zrzucającym opaski; cewnikiem do przeprowadzania nici; igłą do przepłukiwania. Nasadka z 6 opaskami. Zestawy dostępne w kilku wersjach pozwalających na ich zastosowanie do endoskopów o różnych średnicach. Zakres kompatybilności: 8,6mm-l4 mm włącznie, minimum 4 zakresy średnic zestawów typu np. Opti-View oraz minimum 3 zakresy średnic zestawów z nakładką standardową. Opakowanie zawiera 1 zestaw." - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1148,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy stapler skórny z 35 zszywkami powleczonymi teflonem, posiadający lekką konstrukcję oraz umożliwiający zakładanie zszywek pod kątem /możliwość zakładania zszywek z uwzględnieniem różnej grubości skóry/, wskaźnik ilości zszywek pozwalający na kontrolowanie zużycia - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
UWAGA – ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WSZYSTKIE ŁADUNKI BYŁY W PEŁNI KOMPATYBILNE DO OFEROWANYCH STAPLERÓW I POCHODZIŁY OD TEGO SAMEGO PRODUCENTA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33911400-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3420,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (lewa).Do laparoskopii - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
950,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (lewa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4560,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Siatka polipropylenowa lekka 6x11cm lub 15x10 cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm. Zamawiający określi wielkość siatki przy składaniu zamówienia - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33914000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Siatka polipropylenowa lekka 15x15cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |