Dostawa drobnego sprzętu medycznego - uzupełnienie III oraz staplerów i siatek

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589361-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331414200, 339140000, 339114000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającego drobnego sprzętu medycznego III oraz dostawa staplerów i siatek, zgodnie z Formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz warunkami umownymi - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będący załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”.
4. Wymagany termin gwarancji 12 miesiące.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla 26 części (26 zadań) – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 9212ed8c-65c6-4569-ac63-268d8a30d9c3
Biuletyn 589361-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Dział Umów i Zamówień Publicznych Budynek J, I piętro, pokój nr 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego - uzupełnienie III oraz staplerów i siatek
Numer referencyjny PN 64/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającego drobnego sprzętu medycznego III oraz dostawa staplerów i siatek, zgodnie z Formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz warunkami umownymi - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będący załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”. 4. Wymagany termin gwarancji 12 miesiące. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla 26 części (26 zadań) – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 215655,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5. Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie o zgodności oferowanego asortymentu z obowiązującymi przepisami zamówienia. 2. Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ w zależności, na które zadania zostanie złożona oferta jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączy karty techniczne producenta oferowanych produktów, UWAGA- każdy dokument opisany numerem pozycji i zadania.
Inne dokumenty niewymienione W celu wstępnego potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz potwierdzenia, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane określone przez Zamawiającego wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - istotne warunki umowy.
IV 6 1 srodki ochrony 1) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ustawy, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2) Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się tylko takie informacje, które łącznie spełniają trzy przesłanki: a) są nieujawnione do wiadomości publicznej, b) posiadają wartość gospodarczą (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa) c) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. W związku z przytoczoną powyżej definicją, Wykonawca musi wykazać na etapie składania oferty (jeśli zastrzegł jakieś informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa), że zastrzeżone informacje rzeczywiście stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający będzie miał prawo do odtajnienia tych informacji. 4) W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski.  Oferty muszą być złożone w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymogami SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 689,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rurka intubacyjna zbrojona-silikonowana z atraumatycznym wykończeniem wszelkich elementów, z otworem Murphego, z mankietem niskociśnieniowym, z wyraźnym i nieścieralnym oznaczeniem głębokości w postaci pełnego oringu - rozmiar, j.m. , ilość zgodnie z opisem w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60240,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Strzykawka dwuczęściowa lub trzyczęściowa z zakończeniem luer, wykonana z wysokiej jakości PP i/lub PE ,w pełni przezroczysty cylinder z wyraźną , trwałą skalą pomiarową ,bezskokowy przesuw tłoka ,skala przedłużona o min. 10 % od pojemności nominalnej, wyraźny pierścień zabezpieczający przed wysunięciem tłoka , tłok idealnie dopasowany do cylindra ,logo lub nazwa producenta na cylindrze strzykawki ,opakowanie zbiorcze a 100 szt (Dopuszcza się inną wielkość opakowania pod warunkiem przeliczenia ilości) - rozmiary, j.m. , ilości zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 944,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry , płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu , chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-25 mm, beżowy , op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 944,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex. Z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry, płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu, chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-38 mm,beżowy, op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 467,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Półpierścień hydrokoloidowy wzbogacony aloesem do zabezpieczania skóry wokół stomii, op a 30 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 660,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Czujnik adhezyjny jednorazowy LNOP do pulsoksymetrów typu Radical Masimo - Neo-L, neonatologiczny do 3kg, posiadający powłokę rewitalizującą, z 6-cio stykowy zatrzaskiem - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 388,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, prowadnicą i tasiemkami mocującymi - wykonana z medycznej odmiany PCV silikonowanego, atraumatyczna - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2277,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Układ oddechowy anestetyczny pediatryczny, składający się z dwóch rur o długości 1,6m z łącznikiem kątowym posiadającym port luer zabezpieczony niezdejmowanym koreczkiem oraz dodatkowej gałęzi 0,8m i worka oddechowego 1l. Rury karbowane o średnicy 15mm, układ zabezpieczony kapturkiem - mikrobiologicznie czysty lub sterylny, pakowany pojedynczo - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 261,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren typu trokar do drenażu klatki piersiowej dla pediatrii, długość 8cm, przeźroczysty, z bocznym otworem, skalowany co 1cm, wygodny uchwyt, łącznik luer-lock - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kompres hemostatyczny z aktywnego kolagenu+ryboflawina - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 522,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wymazówka sucha jałowa 165 mm*12 mm, z naklejką -miejsce do opisania- j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 225,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Patyczki drewniane do wymazów dł. 20cm - opakowanie po 200 sztuk - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 168,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kanka doodbytnicza z PCV z atraumatycznym zakończeniem - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa zadania 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 550,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Probówki sterylne, okrągłodenne z korkiem, 5ml-z materiałów nie wchodzących w reakcję z formaliną - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 863,25
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemnik na kał z łopatką jałowy – op a 50 szt - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa zadanie 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pętla nylonowa , zaciskowa o średnicy 12 mm do podwiązywania żylaków jednorazowa ,kompatybilna z narzędziem wielorazowym HX 21 MINI – LOOP op a 10 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa zadanie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1647,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawica diagnostyczna, syntetyczna nitrylowa - bezpudrowa, wzmocniona - do procedur wysokiego ryzyka z udziałem środków chemicznych, mankiet równomiernie rolowany, teksturowana powierzchnia na opuszkach palców, długość min. 305mm, średnia grubość pojedynczej ścianki palce/dłoń/makiet 0,15/0,12/0,10mm, rozciągliwość min. 540%, średnia siła zerwania wg normy EN 455-2 przed/po starzeniu 12/11N, do oferty dołączone wyniki badań na brak przenikania min. dla alkoholu min. 70% na okres min. 60min., na formalinę min. 10% na okres min. 240min - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2,3 i EN 374, AQL 1.5 G1 fabrycznie oznakowany na opakowaniu jednostkowym, opakowanie jednostkowe i zbiorcze oznaczone fabrycznie ponadto min. numerem katalogowym, numerem LOT i rozmiarem - op. a 50szt. - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa zadanie 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7880,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren do przetoczeń płynów infuzyjnych przez pompę -kompatybilny z pompą typu Volumat Agilla, całkowita długość linii 285 cm, długość komory 65 mm filtr 15um, skalibrowana, silikonowa część pompująca, zacisk chroniący przed niekontrolowanym przepływem, wykonane z PCV i silikonu,bez zawartości ftalanów DEHP i lateksu, objętość napełnienia 25 ml - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa zadanie 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku zawierający: standardową nakładkę na endoskop wykonaną z przeźroczystego poliwęglanu zapewniającego szerokie pole widzenia (dodatkowo dostępne zestawy z nakładką typu np. OptiView), z nałożonymi elastycznymi opaskami o wysokiej jakości, głowicą do uwalniania opasek, i efektywnym jednokierunkowym mechanizmem zrzucającym opaski; cewnikiem do przeprowadzania nici; igłą do przepłukiwania. Nasadka z 6 opaskami. Zestawy dostępne w kilku wersjach pozwalających na ich zastosowanie do endoskopów o różnych średnicach. Zakres kompatybilności: 8,6mm-l4 mm włącznie, minimum 4 zakresy średnic zestawów typu np. Opti-View oraz minimum 3 zakresy średnic zestawów z nakładką standardową. Opakowanie zawiera 1 zestaw." - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa zadanie 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1148,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy stapler skórny z 35 zszywkami powleczonymi teflonem, posiadający lekką konstrukcję oraz umożliwiający zakładanie zszywek pod kątem /możliwość zakładania zszywek z uwzględnieniem różnej grubości skóry/, wskaźnik ilości zszywek pozwalający na kontrolowanie zużycia - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. UWAGA – ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WSZYSTKIE ŁADUNKI BYŁY W PEŁNI KOMPATYBILNE DO OFEROWANYCH STAPLERÓW I POCHODZIŁY OD TEGO SAMEGO PRODUCENTA.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa zadanie 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33911400-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3420,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (lewa).Do laparoskopii - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa zadanie 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 950,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa zadanie 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (lewa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa zadanie 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4560,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa zadanie 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatka polipropylenowa lekka 6x11cm lub 15x10 cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm. Zamawiający określi wielkość siatki przy składaniu zamówienia - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa zadanie 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33914000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatka polipropylenowa lekka 15x15cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)