Nowoczesna szkoła - dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Mirosławiec
Miejscowość Mirosławiec
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589427-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, oznakowanego wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.Zadanie p.n.: „Nowoczesna szkoła – dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu” zostało podzielone na dwie części: Część I: „Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia większych gabarytowo elementów (np. mebli) przed dokonaniem końcowego odbioru w miejscu dostawy. Część II:„Dostawa drobnego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e83bba7-e9ec-4ef4-9ee2-8c0df2c26692
Biuletyn 589427-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina i Miasto Mirosławiec
Regon 57079150800000
Zamawiajacy adres ulica Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mirosławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 78-650
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 672 595 042,
Zamawiajacy fax 672 595 042
Zamawiajacy email urzad@miroslawiec.pl,
Adres strony url http://bip.miroslawiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowoczesna szkoła – dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego i projektu nr RPZP.09.05.00 – 32 – 0001/16 p.n.: „Nowoczesna szkoła – przebudowa wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej w Mirosławcu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych” realizowanego w ramach Kontraktu Samorządowego pt.: „Metalowa dźwignia regionu” – rozwój gospodarczy obszaru powiatu wałeckiego poprzez realizacje Kontraktu Samorządowego, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.miroslawiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.miroslawiec.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej adres: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Nowoczesna szkoła - dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu
Numer referencyjny GIŚ.271.14.2018.AS.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, oznakowanego wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.Zadanie p.n.: „Nowoczesna szkoła – dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu” zostało podzielone na dwie części: Część I: „Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia większych gabarytowo elementów (np. mebli) przed dokonaniem końcowego odbioru w miejscu dostawy. Część II:„Dostawa drobnego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 134348,48
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Terminy dostawy przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zostały określone w dokumentacji przetargowej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale VI, pkt 6.3. SIWZ, złożyć opis produktów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 6.3. ppkt 1) lit. b) SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem XV pkt 15.3. SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodne z Rozdziałem VI pkt 6.2. SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 7.1. SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Kalkulacja cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a - 3b do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego. Zmiany umowy, o których mowa w zdaniu pierwszym muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach dostawy wymuszone: okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ; przez Siłę Wyższą, tj. okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody, takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2)Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3)W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawcy zagraniczni: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 6.7. ppkt 1 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentu: 1)o którym mowa w § 5 pkt 4 ww. Rozporządzenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 7.2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.1. należy dołączyć do oferty. 7.3.Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika. 7.4.Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SIWZ. 7.5.Sposób składania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w Rozdziale VI niniejszej SIWZ. 7.6.Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 7.1. – 7.5. 7.7.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: 1)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; 2)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; 3)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 112898,19
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia większych gabarytowo elementów (np. mebli) przed dokonaniem końcowego odbioru w miejscu dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21450,29
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)