GuidZP400 |
2e83bba7-e9ec-4ef4-9ee2-8c0df2c26692
|
Biuletyn |
589427-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina i Miasto Mirosławiec
|
Regon |
57079150800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mirosławiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-650
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 595 042,
|
Zamawiajacy fax |
672 595 042
|
Zamawiajacy email |
urzad@miroslawiec.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.miroslawiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Nowoczesna szkoła – dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego i projektu nr RPZP.09.05.00 – 32 – 0001/16 p.n.: „Nowoczesna szkoła – przebudowa wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej w Mirosławcu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych” realizowanego w ramach Kontraktu Samorządowego pt.: „Metalowa dźwignia regionu” – rozwój gospodarczy obszaru powiatu wałeckiego poprzez realizacje Kontraktu Samorządowego, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.miroslawiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.miroslawiec.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej adres: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Nowoczesna szkoła - dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu
|
Numer referencyjny |
GIŚ.271.14.2018.AS.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, oznakowanego wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.Zadanie p.n.: „Nowoczesna szkoła – dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu” zostało podzielone na dwie części: Część I: „Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia większych gabarytowo elementów (np. mebli) przed dokonaniem końcowego odbioru w miejscu dostawy. Część II:„Dostawa drobnego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Mirosławcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i transport gotowych, nowych elementów zamówienia do placówki oświatowej Zamawiającego – Użytkownika: Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, reprezentowaną przez Dyrektora: Krystynę Górniak, ul. Wolności 21, 78 – 650 Mirosławiec.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
134348,48
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy dostawy przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zostały określone w dokumentacji przetargowej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale VI, pkt 6.3. SIWZ, złożyć opis produktów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 6.3. ppkt 1) lit. b) SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem XV pkt 15.3. SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2)oświadczenie, zgodne z Rozdziałem VI pkt 6.2. SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 7.1. SIWZ);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) Kalkulacja cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a - 3b do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego. Zmiany umowy, o których mowa w zdaniu pierwszym muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą dotyczyć:
1) zmiany w kolejności i terminach dostawy wymuszone:
okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć;
inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ;
przez Siłę Wyższą, tj. okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody, takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy;
zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2)Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
3)W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
4)Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Wykonawcy zagraniczni:
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 6.7. ppkt 1 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentu:
1)o którym mowa w § 5 pkt 4 ww. Rozporządzenia:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2.Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.
4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
7.2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.1. należy dołączyć do oferty.
7.3.Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
7.4.Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SIWZ.
7.5.Sposób składania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w Rozdziale VI niniejszej SIWZ.
7.6.Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 7.1. – 7.5.
7.7.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
3)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi
|