GuidZP400 |
2967701a-932d-4d89-a8a2-b9ba04850114
|
Biuletyn |
588693-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 087 300
|
Zamawiajacy fax |
322 516 144
|
Zamawiajacy email |
rckik@rckik-katowice.com.pl
|
Adres strony url |
www.rckik-katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik-katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik-katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy przesłac lub złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice ,SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/31/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej (1) dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia , wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Pod pojęciem wykonane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. minimum jednej dostawy o wartości zamówienia nie mniejszej niż:300 000,00 zł brutto, polegającej na dostawie przedmiotu zamówienia tj. Dzierżawie urządzeń do produkcji zlewanych płytek krwiakowych wraz z dostawą zestawów do zestawów do wytwarzania dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek.
Podając wartość zamówienia , Wykonawca: w przypadku zamówienia wykonanego w całości - wpisuje kwotę brutto za całość tego zamówienia; w przypadku zamówienia będącego w trakcie realizacji (nadal wykonywanego) - wpisuje kwotę brutto za zrealizowaną część zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ )
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania spełnienia warunków oraz braku wykluczenia Wykonawca przedłoży n/w dokumenty:
1.Wypełniony formularz oferty
2.Podpisany opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja cenową – Załącznik nr 1
3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - Załącznik nr 3
4 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – Załącznik nr 4
5 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatach lokalnych
– Załącznik nr 4
6. Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności lokalnych - Załącznik nr 4
7. Wzór oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5
8.Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie zamówień /dostaw - Załącznik nr 6
9. Wzór umowy - Załącznik nr 7
10.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
wynikających z art.13 lub art.14 RODO - Załącznik nr 8
10.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny
b) wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych oferowanych produktów
c) świadectwo zwolnienia każdej serii wraz z każdą dostawą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
przypadkach i na określonych warunkach:
1. Zmiana warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą wystąpić na
skutek negatywnych okoliczności mających bezpośrednio wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych
2. Ceny jednostkowe netto oraz wartość netto dostarczonych produktów są stałe i nie mogą ulec
Zmianie w czasie związania umową. Podwyższenie ceny na przedmiot zamówienia w stosunku do ceny zawartej w niniejszej umowie upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy chyba ,ze zmiana ceny wynika ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
3. Zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych
spowodowanych w szczególności : pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń wyższej
generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów
eksploatacji przedmiotu umowy.
4. Zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające
z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej
5.Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku:
a. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz
zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i / lub zamawiającego skutkujące
niemożliwością realizacji przedmiotu umowy
b. powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą) grożące rażąca stratą,
których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
W/w zmiany mogą być dokonane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy , za zgodą obu stron
i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
|
IV 4 4 data |
2018-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|