Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-25 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588693-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2967701a-932d-4d89-a8a2-b9ba04850114
Biuletyn 588693-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 087 300
Zamawiajacy fax 322 516 144
Zamawiajacy email rckik@rckik-katowice.com.pl
Adres strony url www.rckik-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik-katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik-katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy przesłac lub złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice ,SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych
Numer referencyjny ZP/PN/31/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa zestawów na wytworzenie 1800 dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z kożuszków leukocytarno – płytkowych wraz z nieodpłatnym użytkowaniem dwóch urządzeń do produkcji zlewanych koncentratów krwinek płytkowych
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej (1) dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia , wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. minimum jednej dostawy o wartości zamówienia nie mniejszej niż:300 000,00 zł brutto, polegającej na dostawie przedmiotu zamówienia tj. Dzierżawie urządzeń do produkcji zlewanych płytek krwiakowych wraz z dostawą zestawów do zestawów do wytwarzania dawek terapeutycznych zlewanych ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek. Podając wartość zamówienia , Wykonawca: w przypadku zamówienia wykonanego w całości - wpisuje kwotę brutto za całość tego zamówienia; w przypadku zamówienia będącego w trakcie realizacji (nadal wykonywanego) - wpisuje kwotę brutto za zrealizowaną część zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ )
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania spełnienia warunków oraz braku wykluczenia Wykonawca przedłoży n/w dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Podpisany opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja cenową – Załącznik nr 1 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - Załącznik nr 3 4 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – Załącznik nr 4 5 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatach lokalnych – Załącznik nr 4 6. Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności lokalnych - Załącznik nr 4 7. Wzór oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 8.Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie zamówień /dostaw - Załącznik nr 6 9. Wzór umowy - Załącznik nr 7 10.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 lub art.14 RODO - Załącznik nr 8 10.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny b) wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych oferowanych produktów c) świadectwo zwolnienia każdej serii wraz z każdą dostawą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośrednio wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych 2. Ceny jednostkowe netto oraz wartość netto dostarczonych produktów są stałe i nie mogą ulec Zmianie w czasie związania umową. Podwyższenie ceny na przedmiot zamówienia w stosunku do ceny zawartej w niniejszej umowie upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy chyba ,ze zmiana ceny wynika ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności : pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń wyższej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. 4. Zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej 5.Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku: a. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i / lub zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy b. powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą) grożące rażąca stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. W/w zmiany mogą być dokonane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy , za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 4 4 data 2018-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin ważności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)