„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Brzyska
Miejscowość Brzyska
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591051-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie gminy Brzyska w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Zamówienie jest podzielone na części.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Brzyskach obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z robotyki, szachy oraz programy interaktywne do nauki przyrody i matematyki.

Część II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Błażkowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki.

Część III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Wróblowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki, programy interaktywne do nauki przyrody oraz języka angielskiego.


Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ.
Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane
w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd1dd286-84f9-471b-b779-78721e94d022
Biuletyn 591051-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Brzyska
Regon 100753000000
Zamawiajacy adres ulica Brzyska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzyska
Zamawiajacy kod pocztowy 38212
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 460 120
Zamawiajacy fax 134 460 105
Zamawiajacy email ugbrzyska-bud@wp.pl
Adres strony url www.brzyska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brzyska.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brzyska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska 1
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”
Numer referencyjny B.271.21.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkie części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie gminy Brzyska w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Zamówienie jest podzielone na części. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Brzyskach obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z robotyki, szachy oraz programy interaktywne do nauki przyrody i matematyki. Część II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Błażkowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki. Część III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Wróblowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki, programy interaktywne do nauki przyrody oraz języka angielskiego. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, okres 21 dni jest terminem najdłuższym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę
Okreslenie warunkow Część nr 1 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Część nr 2 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Część nr 3 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Część nr 1 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Część nr 2 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie Część nr 3 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część nr 1 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą pomocy dydaktycznych na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto (w przypadku dostawy wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż wartością dostaw jest iloczyn wykazanej dostawy i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje); Część nr 2 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą pomocy dydaktycznych na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto (w przypadku dostawy wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż wartością dostaw jest iloczyn wykazanej dostawy i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje); Część nr 3 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę ( w ramach jednej umowy) związaną z dostawą pomocy dydaktycznych na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) brutto (w przypadku dostawy wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż wartością dostaw jest iloczyn wykazanej dostawy i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje); W przypadku złożenia oferty na część 1,2 i 3 należy wykazać się spełnieniem warunków dla części 1,2 i 3
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą). 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane W przypadku złożenia oferty na część 1,2 i 3 należy wykazać się spełnieniem warunków dla części 1,2 i 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz dostaw należycie zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane
Inne dokumenty niewymienione 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 14 Dotyczy części nr 1, 2 i 3 1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy (przed jej podpisaniem) Wykonawca jest zobowiązany wpłacić zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie gwarantuje zgodne z umową wykonanie dostaw oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane. 3. Wnoszenie i zmiana form zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokument stanowiący dowód wniesienia zabezpieczenia, o którym mowa w ust.1 stanowi załącznik do niniejszej umowy. 5. 70% wniesionego zabezpieczenia przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania dostaw, zaś 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości. 6. Część zabezpieczenia tj. 70 % wniesionego zabezpieczenia, gwarantująca zgodne z umową wykonanie dostaw zostanie zwrócona Wykonawcy (wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, gdy zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu), w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. 7. Pozostała część zabezpieczenia tj. 30% wniesionego zabezpieczenia, zostanie zwrócona Wykonawcy (wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, gdy zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu), w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. 8. Podane wyżej terminy na zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy rozpoczynają swój bieg po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym oraz stwierdzonych w okresie rękojmi i gwarancji jakości. 9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania przedmiotu umowy lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy i pomimo pisemnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego o naprawienie powstałej szkody, Wykonawca nie naprawi jej w terminie 14 dni od doręczenia mu pisemnego wezwania, to zabezpieczenie należytego wykonania, o którym mowa w ust.1 staje się własnością Zamawiającego i będzie ono wykorzystane do zgodnego z umową wykonania dostaw i pokrycia roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych dostaw 10. W przypadku przesunięcia terminu zakończenia prac objętych przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego, do przedłużenia terminu ważności dokumentów gwarancyjnych. W razie zaniechania tego obowiązku Zamawiający uprawniony będzie do potrącenia należnego zabezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Przedłużenia dokumentów gwarancyjnych Wykonawca dokonuje również o okres wykonania czynności naprawczych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2) Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian w ust. 2 -6 niniejszego paragrafu Umowy. 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku. 3. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji Umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy, 4. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy. 6. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania dostaw określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Brzyskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, okres 21 dni jest terminem najdłuższym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę
Zalacznik krotki opis Część I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Brzyskach obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z robotyki, szachy oraz programy interaktywne do nauki przyrody i matematyki. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Błażkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, okres 21 dni jest terminem najdłuższym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę
Zalacznik krotki opis Część II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Błażkowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Wróblowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, okres 21 dni jest terminem najdłuższym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę
Zalacznik krotki opis Część III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla ZSP w Wróblowej obejmująca: pomoce dydaktyczne i wyposażenie do pracowni przyrodniczych, pomoce dydaktyczne do zajęć z robotyki, programy interaktywne do nauki przyrody oraz języka angielskiego. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)