GuidZP400 |
628c4ba0-ba3f-4378-8f59-a80e13de6e71
|
Biuletyn |
590929-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
|
Regon |
28826000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 321 37 60,
|
Zamawiajacy fax |
913 212 314
|
Zamawiajacy email |
m.koput@uzdrowisko.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdowisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, Pocztą, Firmą Kurierską
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego
|
Numer referencyjny |
ZP/UŚ/SI/06/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, podzielonego na zadania :
Zadanie nr 1i Zadanie nr 2 - zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego : Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście.
5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4.
7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy.
8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem
w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu
informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (określonych w rozdziale V.1 pkt 4 SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ).
3) Certyfikatów zgodności z normami ISO oraz deklaracji CE (określonych w Wykazie sprzętu - załaczniku 1a do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ )
2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) (załącznik nr 1a do SIWZ)
3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|