Wyposażenie pawilonu myśliwskiego „KRYSTYNA” w Wierzchach cz.II

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608966-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392212009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach.
2. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A do SIWZ: „Formularz asortymentowo-cenowy”.
3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu).
5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko.
7. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 1 roku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655a30ff-d54a-4041-8fd6-f4961d1edd7c
Biuletyn 608966-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Regon 53055930000000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 418 65 65, 77 418 01 05
Zamawiajacy fax 77 418 65 65 *8
Zamawiajacy email malgorzata.czech@katowice.lasy.gov.pl, urszula.krzeminska@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Skarb Państwa –Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pawilonu myśliwskiego „KRYSTYNA” w Wierzchach cz.II
Numer referencyjny SZ.2710.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach. 2. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A do SIWZ: „Formularz asortymentowo-cenowy”. 3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu). 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 1 roku
Cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o: przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn.zm.). Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że ewentualne powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu do udzielenia zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 4 do SIWZ). UWAGA! Informację o przynależności do grupy kapitałowej składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy- zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: - zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, - zmian formalno-organizacyjnych, - terminu wykonania zamówienia – termin może ulec zmianie w przypadku przedłużających się –nie z winy Wykonawcy- procedur administracyjnych, zmienionych w trakcie wykonywania zamówienia uwarunkowań prawnych i administracyjnych, bądź nieudostępnienia w terminie przez Zamawiającego pomieszczeń do których dostarczone mają być poszczególne elementy i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Wydłużenie terminu może nastąpić maksymalnie o okres odpowiadający odpowiednio okresowi trwania niesprzyjających warunków bądź okres konieczny do usunięcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. będących przesłanką do wydłużenia terminu. - zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (skrócenie terminu realizacji)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)