Dostawa literatury fachowej na spotkania w ramach sieci współpracy dla Powiatu Malborskiego

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Podręczniki szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609710-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa literatury fachowej na spotkania w ramach sieci współpracy dla Powiatu Malborskiego” na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Zostań ZAWODOWCEM”, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Przedmiot zamówienia został udzielony w całości, z zastrzeżeniem, że w skład postępowania wchodzą poszczególne zakresy, które stanowią całość. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrany zakres, tylko na wszystkie zakresy. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich zakresów – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie
z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd745e4c-14eb-4367-9d88-ba1ea6014494
Biuletyn 609710-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Zamawiajacy adres ulica Plac Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556 460 400
Zamawiajacy email starostwo@powiat.malbork.pl
Adres strony url http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE - POCZTA, KURIER, OSOBIŚCIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Malborski Plac Słowiański 17 Sekretariat pokój 24 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa literatury fachowej na spotkania w ramach sieci współpracy dla Powiatu Malborskiego
Numer referencyjny OR.272.19.2018.MS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa literatury fachowej na spotkania w ramach sieci współpracy dla Powiatu Malborskiego” na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Zostań ZAWODOWCEM”, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Przedmiot zamówienia został udzielony w całości, z zastrzeżeniem, że w skład postępowania wchodzą poszczególne zakresy, które stanowią całość. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrany zakres, tylko na wszystkie zakresy. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich zakresów – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 22
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełniony Formularz Cenowy (załączniki nr 6 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – Zamawiający może wezwać do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa Wykonawcę w sytuacji gdy ten złoży pełnomocnictwo w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr OR.272.19.2018.MS) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, w tym okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności). 2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany przedmiotu umowy (sprzętu) o parametrach lepszych – w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy. 2) Zmiany sprzętu – gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że sprzęt zamienny będzie równoważny bądź z wymaganym przez Zamawiającego (bądź lepszy) oraz że cena nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy. 3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 1 w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)