Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Poprzez dostawę elementów wyposażenia pracowni rozumie się:
1. Dostawę kompletnych, nowych i oryginalnie zapakowanych urządzeń, pomocy dydaktycznych i oprogramowania.
2. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego poszczególnych urządzeń w miejscu ich docelowego użytkowania potwierdzające sprawność działania oraz ich stan gotowości do wykorzystywania w pracy dydaktycznej; spełnienie tego warunku zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym wskazującym kompletność i sprawność wyposażenia.
3. W celu uniknięcia wieloznaczności leksykalnej, Zamawiający informuje, iż pojęcie „fabrycznie nowy” ma określone znaczenie tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane.
4. Pomoce dydaktyczne powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla pomocy dydaktycznych przeznaczonych do użytkowania w placówce szkolnej.
5. Dostarczone wyposażenie musi być wolne od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, zwanym dalej specyfikacją.
6. Sprzęt będzie posiadał instrukcje obsługi (w języku polskim) oraz stosowne wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, spełniał normy oraz przeznaczenie - do celów dydaktycznych (dla profesjonalistów).
7. Dostarczone oprogramowanie będzie objęte udzieloną Zamawiającemu przez Wykonawcę licencją na czas nieokreślony. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z dostarczonego oprogramowania na podstawie niniejszego postępowania nie narusza żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich, a zwłaszcza nie wymaga uzyskiwania jakiegokolwiek zezwolenia od osób trzecich.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo.
9. Wszelkie odstępstwa zaproponowanego przez Wykonawcę wyposażenia od opisu przedstawionego przez Zamawiającego w załącznikach „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (załączniki 3) potraktowane zostaną jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ, skutkującą odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga wypełnienia w sposób kompletny tabeli, tj. podania nazwy producenta, marki lub nazwy oferowanego produktu, opisu, parametrów, numeru katalogowego (jeżeli występuje). Ze wskazanego przez Wykonawcę opisu musi jednoznacznie wynikać zaoferowany produkt i jego zgodność ze SWIZ i jej załącznikami.
10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą instalowane elementy wyposażenia pracowni celem sprawdzenia warunków lokalowych, które będą konieczne do optymalnej konfiguracji elementów wyposażenia w pomieszczeniu pracowni, dokonania wszystkich niezbędnych pomiarów oraz określenia wymogów w zakresie prac instalacyjnych i adaptacyjnych, które będą niezbędne do wykonania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu niedopasowania elementów wyposażenia do warunków technicznych, technologicznych i fizycznych pomieszczeń oraz błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
11. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny.
Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę nowego i kompletnego wyposażenia, montaż (jeżeli dotyczy), instalację oprogramowania (jeżeli dotyczy), uruchomienie i konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego.
Opis przedmiotu zamówienia może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga skonsultowania przed złożeniem oferty, czy ewentualne podzespoły i/lub elementy przedmiotowego zamówienia mogą zostać zastąpione rozwiązaniami równoważnymi.
Wymagania dotyczące dostaw:
1) wyposażenie i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniać sprawność eksploatacyjną oraz powinny posiadać certyfikaty i deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
GuidZP400 |
1de9fd9e-b645-43e0-9d20-0be38b73fa2c
|
Biuletyn |
610874-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie
|
Regon |
51945562900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Działdowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
23 697 20 00
|
Zamawiajacy fax |
23 697 22 41
|
Zamawiajacy email |
zsnr1@o2.pl
|
Adres strony url |
www.zsnr1.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych. Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna. Poddziałanie 9.3.1: Infrastruktura kształcenia zawodowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsnr1.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsnr1.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą, kurierem, posłańcem, gońcem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej dla zawodów technik ekonomista i technik informatyk w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie.
|
Numer referencyjny |
ZP.01/08/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Poprzez dostawę elementów wyposażenia pracowni rozumie się:
1. Dostawę kompletnych, nowych i oryginalnie zapakowanych urządzeń, pomocy dydaktycznych i oprogramowania.
2. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego poszczególnych urządzeń w miejscu ich docelowego użytkowania potwierdzające sprawność działania oraz ich stan gotowości do wykorzystywania w pracy dydaktycznej; spełnienie tego warunku zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym wskazującym kompletność i sprawność wyposażenia.
3. W celu uniknięcia wieloznaczności leksykalnej, Zamawiający informuje, iż pojęcie „fabrycznie nowy” ma określone znaczenie tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane.
4. Pomoce dydaktyczne powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla pomocy dydaktycznych przeznaczonych do użytkowania w placówce szkolnej.
5. Dostarczone wyposażenie musi być wolne od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, zwanym dalej specyfikacją.
6. Sprzęt będzie posiadał instrukcje obsługi (w języku polskim) oraz stosowne wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, spełniał normy oraz przeznaczenie - do celów dydaktycznych (dla profesjonalistów).
7. Dostarczone oprogramowanie będzie objęte udzieloną Zamawiającemu przez Wykonawcę licencją na czas nieokreślony. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z dostarczonego oprogramowania na podstawie niniejszego postępowania nie narusza żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich, a zwłaszcza nie wymaga uzyskiwania jakiegokolwiek zezwolenia od osób trzecich.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo.
9. Wszelkie odstępstwa zaproponowanego przez Wykonawcę wyposażenia od opisu przedstawionego przez Zamawiającego w załącznikach „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (załączniki 3) potraktowane zostaną jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ, skutkującą odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga wypełnienia w sposób kompletny tabeli, tj. podania nazwy producenta, marki lub nazwy oferowanego produktu, opisu, parametrów, numeru katalogowego (jeżeli występuje). Ze wskazanego przez Wykonawcę opisu musi jednoznacznie wynikać zaoferowany produkt i jego zgodność ze SWIZ i jej załącznikami.
10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą instalowane elementy wyposażenia pracowni celem sprawdzenia warunków lokalowych, które będą konieczne do optymalnej konfiguracji elementów wyposażenia w pomieszczeniu pracowni, dokonania wszystkich niezbędnych pomiarów oraz określenia wymogów w zakresie prac instalacyjnych i adaptacyjnych, które będą niezbędne do wykonania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu niedopasowania elementów wyposażenia do warunków technicznych, technologicznych i fizycznych pomieszczeń oraz błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
11. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny.
Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę nowego i kompletnego wyposażenia, montaż (jeżeli dotyczy), instalację oprogramowania (jeżeli dotyczy), uruchomienie i konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego.
Opis przedmiotu zamówienia może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga skonsultowania przed złożeniem oferty, czy ewentualne podzespoły i/lub elementy przedmiotowego zamówienia mogą zostać zastąpione rozwiązaniami równoważnymi.
Wymagania dotyczące dostaw:
1) wyposażenie i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniać sprawność eksploatacyjną oraz powinny posiadać certyfikaty i deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny, dopuszczalny termin realizacji wynosi 14 dni. Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może skrócić termin dostawy zgodnie z zapisami pkt 17.4 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 10.3.2 SIWZ.
2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego formularz nr 3 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej,
2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą.
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Nr 53 2030 0045 1110 0000 0208 0480
Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Działdowie
z tytułem Wadium ZP.01/08/2018.
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu wadium nie przyjmuje.
W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób:
WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
„Wyposażenie pracowni ekonomicznej i sali wykładowej dla zawodów technik ekonomista i technik informatyk w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie”
Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego.
Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi TOM II SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć:
1) wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
2) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja wyposażenia zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę wyposażenia o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów wyposażenia stanowiącego przedmiot Umowy.
4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie jest: Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo .
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie – Panią/Panem Małgorzatą Stańczyk za pomocą adresu e-mail:zsnr1@o2.pl., lub nr tel.: 23 697 20 00.
3. Administrator danych osobowych – Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie – przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie złożonej oferty oraz ewentualnie zawartej umowy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na potrzeby prowadzonego postępowania oraz w celu realizacji ewentualnie zawartej umowy, wskazanej w pkt 3.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zespołem Szkół Nr 1 w Działdowie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie;
c) każda osoba oraz podmiot zainteresowany przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa oraz okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane
są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy zachodzi jedna z poniższych przesłanek:
dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Zespole Szkół Nr 1 w Działdowie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi złożona oferta.
|