GuidZP400 |
67b94c9c-879e-4943-ba8a-727951ebaac9
|
Biuletyn |
610162-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Domaniewska 36/38, 02 - 672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Spraw Wewnętrznych Policji oraz Biura Operacji Antyterrorystycznych KGP
|
Numer referencyjny |
230/BF/18/ESz
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów promocyjnych w podziale na następujące zadania:
Zadanie nr 1 – medal – 30 sztuk;
Zadanie nr 2 – deska z odlewem logo BSWP – 30 sztuk;
Zadanie nr 3 – Coin (moneta) w kapsule – 50 sztuk;
Zadanie nr 4 – okładka sztywna do coin – 30 sztuk;
Zadanie nr 5 – kubek ceramiczny – 100 sztuk;
Zadanie nr 6 – długopis i ołówek magnetyczny w etui – 80 sztuk;
Zadanie nr 7 - pendrive – opaska – 30 sztuk;
Zadanie nr 8 - smycze reklamowe – 100 sztuk jednoczęściowych, 80 sztuk z przejściówką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia - 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.2. Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 5.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczna sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej, w dniu 7 września 2018 r. o godz. 10.00. Warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty zostały zawarte w rozdziale VI i VII SIWZ.
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.
Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności:
1) określenia warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego;
4) opisu przedmiotu zamówienia;
5) wyboru najkorzystniejszej oferty;
3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej.
5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławcze stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa medali - 30 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 30 szt. medali zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa desek z odlewem logo BSWP - 30 sztk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 30 szt. desek z odlewem logo BSWP zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa coin (monet) w kapsule - 50 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 50 szt. coin (monet) w kapsule zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa okładek sztywnych do coin - 30 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 30 szt. okładek sztywnych do coin zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa kubków ceramicznych - 100 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 100 szt. kubków ceramicznych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa długopisów i ołówków magnetycznych w etui - 80 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 80 szt. długopisów i ołówków magnetycznych w etui zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pendrive - opaska - 30 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 30 szt. pendrive - opaska, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa smyczy reklamowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa smyczy reklamowych - 100 sztuk jednoczęściowych i 80 sztuk z przejściówką, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |