Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Spraw Wewnętrznych Policji oraz Biura Operacji Antyterrorystycznych KGP

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610162-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów promocyjnych w podziale na następujące zadania:
Zadanie nr 1 – medal – 30 sztuk;
Zadanie nr 2 – deska z odlewem logo BSWP – 30 sztuk;
Zadanie nr 3 – Coin (moneta) w kapsule – 50 sztuk;
Zadanie nr 4 – okładka sztywna do coin – 30 sztuk;
Zadanie nr 5 – kubek ceramiczny – 100 sztuk;
Zadanie nr 6 – długopis i ołówek magnetyczny w etui – 80 sztuk;
Zadanie nr 7 - pendrive – opaska – 30 sztuk;
Zadanie nr 8 - smycze reklamowe – 100 sztuk jednoczęściowych, 80 sztuk z przejściówką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67b94c9c-879e-4943-ba8a-727951ebaac9
Biuletyn 610162-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 1213749700000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Domaniewska 36/38, 02 - 672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Spraw Wewnętrznych Policji oraz Biura Operacji Antyterrorystycznych KGP
Numer referencyjny 230/BF/18/ESz
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów promocyjnych w podziale na następujące zadania: Zadanie nr 1 – medal – 30 sztuk; Zadanie nr 2 – deska z odlewem logo BSWP – 30 sztuk; Zadanie nr 3 – Coin (moneta) w kapsule – 50 sztuk; Zadanie nr 4 – okładka sztywna do coin – 30 sztuk; Zadanie nr 5 – kubek ceramiczny – 100 sztuk; Zadanie nr 6 – długopis i ołówek magnetyczny w etui – 80 sztuk; Zadanie nr 7 - pendrive – opaska – 30 sztuk; Zadanie nr 8 - smycze reklamowe – 100 sztuk jednoczęściowych, 80 sztuk z przejściówką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.2. Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 5.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczna sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej, w dniu 7 września 2018 r. o godz. 10.00. Warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty zostały zawarte w rozdziale VI i VII SIWZ. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty; 3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. 4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławcze stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa medali - 30 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. medali zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa desek z odlewem logo BSWP - 30 sztk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. desek z odlewem logo BSWP zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa coin (monet) w kapsule - 50 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 50 szt. coin (monet) w kapsule zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa okładek sztywnych do coin - 30 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. okładek sztywnych do coin zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa kubków ceramicznych - 100 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 100 szt. kubków ceramicznych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa długopisów i ołówków magnetycznych w etui - 80 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 80 szt. długopisów i ołówków magnetycznych w etui zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa pendrive - opaska - 30 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. pendrive - opaska, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa smyczy reklamowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa smyczy reklamowych - 100 sztuk jednoczęściowych i 80 sztuk z przejściówką, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)