| GuidZP400 |
58fb0ecc-b6a6-4bf6-835b-dae998ed96ef
|
| Biuletyn |
610761-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
| Regon |
162000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
| Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
| Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
| Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
ww.dzp.pg.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ww.dzp.pg.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Główny Gmach B pok. 212
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej
|
| Numer referencyjny |
ZP/175/055/D/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wszelkich wad, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Zamawiający zastrzega, że wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca.
6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
7. Zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia wizualizacje nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i zostały zamieszczone wyłącznie w celach poglądowych/przykładowych.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wyznacza termin realizacji umowy: maksymalnie 20 dni kalendarzowych od daty akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego.
2. Uwaga: termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany termin jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIV SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych, o wartości każdej dostawy co najmniej 20 000,00 zł. brutto
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz oraz dowody, o których mowa powyżej, musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 2)c) SIWZ
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1200,00 PLN
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany obowiązujących stawek podatku VAT;
b) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia w szczególności klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. W takiej sytuacji termin dostawy zostanie przesunięty o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków;
c) zmiany terminu realizacji w przypadku opóźnień Zamawiającego w akceptacji projektów graficznych, o których mowa w § 5 ust. 3 niniejszej umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
|
| IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|