Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610761-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wszelkich wad, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Zamawiający zastrzega, że wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca.
6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
7. Zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia wizualizacje nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i zostały zamieszczone wyłącznie w celach poglądowych/przykładowych.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58fb0ecc-b6a6-4bf6-835b-dae998ed96ef
Biuletyn 610761-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ww.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Główny Gmach B pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/175/055/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE na Politechnice Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wszelkich wad, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5. Zamawiający zastrzega, że wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca. 6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 7. Zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia wizualizacje nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i zostały zamieszczone wyłącznie w celach poglądowych/przykładowych. 8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wyznacza termin realizacji umowy: maksymalnie 20 dni kalendarzowych od daty akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. 2. Uwaga: termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany termin jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIV SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych, o wartości każdej dostawy co najmniej 20 000,00 zł. brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz oraz dowody, o których mowa powyżej, musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 2)c) SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1200,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany obowiązujących stawek podatku VAT; b) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia w szczególności klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. W takiej sytuacji termin dostawy zostanie przesunięty o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków; c) zmiany terminu realizacji w przypadku opóźnień Zamawiającego w akceptacji projektów graficznych, o których mowa w § 5 ust. 3 niniejszej umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)