GuidZP400 |
3a80c1c7-e060-43a2-b257-d4c3a71e3980
|
Biuletyn |
610632-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Perzów
|
Regon |
25085520000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Perzów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Perzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
62 78 61 060
|
Zamawiajacy fax |
62 78 61 509
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.smolarek@perzow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.perzów.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.perzów.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pocztą do Urzędu Gminy w Perzowie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Perzów 78 63-642 Perzów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA
|
Numer referencyjny |
ROŚGPK.271.32.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
WSZYSTKIE
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
WSZYSTKIE
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie mebli, urządzeń i elementów wyposażenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
A) Sala spotkań z aneksem kuchennym + szatnia + aneks porządkowy
B) Pokój zabiegowo pielęgniarski
C) Sala ćwiczeń
Szczegółowy wykaz sprzętu (urządzeń, mebli, elementów wyposażenia) dla każdej części wymieniony jest w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedkłada dokument, potwierdzający jego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli
- Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
a) 30.000,00 zł dla Wykonawców składających ofertę na część A i B i C łącznie :
b) 20.000,00 zł – dla Wykonawcy, składającego ofertę dla części A
c) 5000,00 zł – dla Wykonawcy składającego ofertę dla części B
d) 5000,00 zł – dla Wykonawcy składającego ofertę dla części C
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej:
- Dla Części A - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 20.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje.
-Dla Części B - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje.
-Dla Części C - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje.
Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia winien spełnić wszystkie powyższe warunki łącznie.
W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej z robót, o których mowa powyżej.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku oświadczy , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz oświadczy ,że posiada wykwalifikowany personel zdolny wykonać przedmiot zamówienia sprawnie i w terminie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia w sprawie wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 ),
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13,14,21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwej terenowe jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, ( załącznik nr 3 do SIWZ), a także, o ile wynika to ze złożonego oświadczenia – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, polegające na:
-dla Części A - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
-dla Części B - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
-dla Części C - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
3) oświadczenie o posiadaniu wykwalifikowanego personelu zdolnego zrealizować przedmiot zamówienia sprawnie i w terminie.
4) aktualny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
-dla Części A - min. 20 000,00 zł
-dla Części B – min. 5000,00 zł
-dla Części C – min 5000,00 zł
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, polegające na:
-dla Części A - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
-dla Części B - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
-dla Części C - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) w celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz U. 2017 poz. 229), Wykonawca w terminie 3 dni, od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej protokołu z otwarcia ofert, zawierającego kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (art.86 ust.5 Ustawy Pzp) przedkłada Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 ),
2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści i postanowień umowy, zawartych w § 15 wzoru umowy , będącego załącznikiem do SIWZ.
4.Dopuszcza się wszelkie zmiany warunków w umowie, które gdyby były postawione w postępowaniu, nie skutkowały by tym, że wynik postępowania i wybór Wykonawcy mógłby być inny, a dana zmiana nie wpłynęłaby na to, że w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy.
5.Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
6.Szczegółowe warunki umowy zostały określone w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
3. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem.
4.Formy wniesienia zabezpieczenia określa art.148 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wymagania odnośnie zabezpieczenia regulują art. 147 – 151 Prawa zamówień publicznych
|
Zmiana umowy tekst |
4.Dopuszcza się wszelkie zmiany warunków w umowie, które gdyby były postawione w postępowaniu, nie skutkowały by tym, że wynik postępowania i wybór Wykonawcy mógłby być inny, a dana zmiana nie wpłynęłaby na to, że w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A 1) Sala spotkań z aneksem kuchennym + szatnia + aneks porządkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mebli, urządzeń wyposażenia dla sali spotkań w domu dziennego pobytu seniora typu stół, krzesła,regały, sprzęt agd ( lodówka,odkurzacz pralka kuchenka, zamrażarka, czajnik itp), telewizor, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu, zastawy stołowe, garnki, sztućce, wózek do sprzątania itp zgodnie z załącznikiem 1 A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B) Pokój zabiegowo pielęgniarski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mebli i urządzeń medycznych do pokoju zabiegowego typu termometr, parawan, dozowniki mydła, waga stetoskop, zestaw przeciwwstrząsowy zgodnie z wykazem w załączniku 1B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C) Sala ćwiczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń, elementów sportowych, do ćwiczeń typu :drabinki, leżanka, rower treningowy, materac, kije do nordic walking, ławka gimnastyczna, akcesoria do terapii indywidualnej itp zgodnie z wykazem w załączniku 1C do SIWZ
|
| |