DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-13 00:00:00
Instytucja Gmina Perzów
Miejscowość Perzów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610632-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391000003, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie mebli, urządzeń i elementów wyposażenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
A) Sala spotkań z aneksem kuchennym + szatnia + aneks porządkowy
B) Pokój zabiegowo pielęgniarski
C) Sala ćwiczeń
Szczegółowy wykaz sprzętu (urządzeń, mebli, elementów wyposażenia) dla każdej części wymieniony jest w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a80c1c7-e060-43a2-b257-d4c3a71e3980
Biuletyn 610632-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Perzów
Regon 25085520000000
Zamawiajacy adres ulica Perzów
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Perzów
Zamawiajacy kod pocztowy 63-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 78 61 060
Zamawiajacy fax 62 78 61 509
Zamawiajacy email agnieszka.smolarek@perzow.pl
Adres strony url www.bip.perzów.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.perzów.pl
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą do Urzędu Gminy w Perzowie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Perzów 78 63-642 Perzów
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA
Numer referencyjny ROŚGPK.271.32.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci WSZYSTKIE
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy WSZYSTKIE
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie mebli, urządzeń i elementów wyposażenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: A) Sala spotkań z aneksem kuchennym + szatnia + aneks porządkowy B) Pokój zabiegowo pielęgniarski C) Sala ćwiczeń Szczegółowy wykaz sprzętu (urządzeń, mebli, elementów wyposażenia) dla każdej części wymieniony jest w załączniku nr 1A, 1B i 1C do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedkłada dokument, potwierdzający jego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli - Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) 30.000,00 zł dla Wykonawców składających ofertę na część A i B i C łącznie : b) 20.000,00 zł – dla Wykonawcy, składającego ofertę dla części A c) 5000,00 zł – dla Wykonawcy składającego ofertę dla części B d) 5000,00 zł – dla Wykonawcy składającego ofertę dla części C
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej: - Dla Części A - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 20.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje. -Dla Części B - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje. -Dla Części C - jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającym na dostawie wyposażenia obiektu użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 ) oraz załączy dowody, poświadczające należytą realizację robót tj. np. referencje. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia winien spełnić wszystkie powyższe warunki łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej z robót, o których mowa powyżej. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku oświadczy , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz oświadczy ,że posiada wykwalifikowany personel zdolny wykonać przedmiot zamówienia sprawnie i w terminie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia w sprawie wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 ), 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13,14,21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwej terenowe jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, ( załącznik nr 3 do SIWZ), a także, o ile wynika to ze złożonego oświadczenia – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, polegające na: -dla Części A - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ), -dla Części B - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ), -dla Części C - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ), 3) oświadczenie o posiadaniu wykwalifikowanego personelu zdolnego zrealizować przedmiot zamówienia sprawnie i w terminie. 4) aktualny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: -dla Części A - min. 20 000,00 zł -dla Części B – min. 5000,00 zł -dla Części C – min 5000,00 zł
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, polegające na: -dla Części A - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ), -dla Części B - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ), -dla Części C - dostawie wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego itp. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje ( wymagana min jedna usługa o wartości minimum 5.000,00 PLN brutto (załącznik nr 7 ),
Inne dokumenty niewymienione 1) w celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz U. 2017 poz. 229), Wykonawca w terminie 3 dni, od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej protokołu z otwarcia ofert, zawierającego kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (art.86 ust.5 Ustawy Pzp) przedkłada Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 ), 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści i postanowień umowy, zawartych w § 15 wzoru umowy , będącego załącznikiem do SIWZ. 4.Dopuszcza się wszelkie zmiany warunków w umowie, które gdyby były postawione w postępowaniu, nie skutkowały by tym, że wynik postępowania i wybór Wykonawcy mógłby być inny, a dana zmiana nie wpłynęłaby na to, że w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy. 5.Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 6.Szczegółowe warunki umowy zostały określone w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 14 1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto. 3. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem. 4.Formy wniesienia zabezpieczenia określa art.148 ustawy Pzp. 5. Pozostałe wymagania odnośnie zabezpieczenia regulują art. 147 – 151 Prawa zamówień publicznych
Zmiana umowy tekst 4.Dopuszcza się wszelkie zmiany warunków w umowie, które gdyby były postawione w postępowaniu, nie skutkowały by tym, że wynik postępowania i wybór Wykonawcy mógłby być inny, a dana zmiana nie wpłynęłaby na to, że w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A 1) Sala spotkań z aneksem kuchennym + szatnia + aneks porządkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa mebli, urządzeń wyposażenia dla sali spotkań w domu dziennego pobytu seniora typu stół, krzesła,regały, sprzęt agd ( lodówka,odkurzacz pralka kuchenka, zamrażarka, czajnik itp), telewizor, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu, zastawy stołowe, garnki, sztućce, wózek do sprzątania itp zgodnie z załącznikiem 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B) Pokój zabiegowo pielęgniarski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa mebli i urządzeń medycznych do pokoju zabiegowego typu termometr, parawan, dozowniki mydła, waga stetoskop, zestaw przeciwwstrząsowy zgodnie z wykazem w załączniku 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C) Sala ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń, elementów sportowych, do ćwiczeń typu :drabinki, leżanka, rower treningowy, materac, kije do nordic walking, ławka gimnastyczna, akcesoria do terapii indywidualnej itp zgodnie z wykazem w załączniku 1C do SIWZ
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)