GuidZP400 |
01b17c11-b8c8-47e8-99b7-3b283f61cc68
|
Biuletyn |
612726-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Projekt Kępno Sp. z o.o.
|
Regon |
25159102100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sportowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kępno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
668 119 787,
|
Zamawiajacy fax |
62 78 25 840
|
Zamawiajacy email |
biuro@pk.kepno.pl,
|
Adres strony url |
www.pk.kepno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.kepno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sportowa 9, 63-600 Kępno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby krytej pływalni w Kępnie
|
Numer referencyjny |
KP 5/08/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby krytej pływalni w Kępnie. Szczegółowy wykaz ilościowy mebli objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Meble objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, identyczne w obrębie poszczególnych pozycji oraz pozbawione defektów i wad konstrukcyjnych, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
Szczegółowe parametry mebli określone zostały w załączniku do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 PLN.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu złożenia ofert określonym w punkcie H.1 SIWZ
– dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane jedynie w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Dopuszcza się możliwość:
1) zmian redakcyjnych Umowy,
2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron,
3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy,
5) zmian sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikających z konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania przedmiotu Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli konieczność tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy,
6) zmian dotyczących zakresu prac/dostawy, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie ze zmian organizacyjnych Zamawiającego mogących mieć wpływ na przebieg prac/dostawy związanych z realizacją Umowy,
7) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących zmiany stawki podatku VAT,
8) zmian terminów wskazanych w Umowie:
a) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres zawiniony przez Zamawiającego,
b) z powodu siły wyższej,
c) w przypadku uzasadnionego opóźnienia po stronie Wykonawcy,
d) wynikających z konieczności przeprowadzenia ewentualnych prac dodatkowych związanych z montażem i rozmieszczeniem mebli,
e) wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa pkt 4 – 6 powyżej.
9) zmian podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot Umowy,
z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
10) zmian w kolejności i terminach wykonywania dostawy asortymentu wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć,
11) zmian asortymentu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany asortyment nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany asortyment spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
2. W sytuacjach określonych w ust. 1 Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|