GuidZP400 |
eb73fefe-36fa-447e-be9b-ecfd373e1224
|
Biuletyn |
597812-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
Regon |
1013218800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54/56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-755
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 852 689, 261 852 309,
|
Zamawiajacy fax |
261 852 715
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wiml.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.wiml.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres wskazany poniżej: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Kraińskiego 4/56, 01 755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych i jałowych zestawów operacyjnych
|
Numer referencyjny |
19/ZP/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych i jałowych zestawów operacyjnych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na 4 odrębne części:
Część nr 1 – Soczewki wewnątrzgałkowe
Część nr 2 - Wiskoelastyki
Część nr 3 - Jałowe, jednorazowe, zbiorczo zapakowane zestawy, wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji
Część nr 4 - Soczewki wewnątrzgałkowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33731110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokument potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę w ofercie wyroby medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 r. poz. 211, ze zm.) oraz aktów wykonawczych:
- dokument potwierdzający zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
(o wprowadzeniu do obrotu lub / i do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru (druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa), jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi – oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia / powiadomienia / przeniesienia danych, ze wskazaniem podstawy prawnej;
Forma dokumentów: Dokumenty, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż o 30 dni, w tym zmianę terminów częściowych przewidzianych w umowie:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć
3) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego
4. Możliwa jest zmiana umowy:
1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie,
2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
3) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia,
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- gdy ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wówczas zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian.
W przypadku okoliczności opisanych w pkt a), Wynagrodzenie netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 – Soczewki wewnątrzgałkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 - Wiskoelastyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3 - Jałowe, jednorazowe, zbiorczo zapakowane zestawy, wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4 - Soczewki wewnątrzgałkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |