GuidZP400 |
d3439d2e-355c-45c1-91f6-1e06115ad6cc
|
Biuletyn |
614009-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Koszalińska
|
Regon |
170300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75453
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(094) 34-78-637, 34-78-635
|
Zamawiajacy fax |
(094) 34-78-636
|
Zamawiajacy email |
szp@tu.koszalin.pl
|
Adres strony url |
bip.tu.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów
|
Numer referencyjny |
50/PNOG/SZP-3/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 30213000-5 – Komputery osobiste
- 30231200-0 – Monitory ekranowe
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2019 r. Rok produkcji komputerów nie może być wcześniejszy niż 2015, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”.
5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na równoważne urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie
- Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany – Załącznik nr 1 do SIWZ
- Formularz cenowy - wypełniony i podpisany – Załącznik nr 2 do SIWZ
- Oświadczenia z art. 25a ust.1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
4. Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy urządzenia o parametrach technicznych innych niż określone w formularzu cenowym, w przypadku nie wywiązywania się z terminu dostawy określonej w umowie.
8. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ust. 5, 6, 7 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę.
9. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za część umowy wykonaną do daty odstąpienia od umowy.
10. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
11. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych z art. 13 lub art. 14 RODO zawiera Rozdział XXIII SIWZ.
|