Dostawa i uruchomienie drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (5 zadań).

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613991-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302321005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1
- Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 a dla zadania 2
- Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 i 6 a do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 3
- Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 4
- Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 c dla zadania 5

3. Miejsce dostawy:
Zadanie nr 1 – Wydział Budownictwa Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 11, 50-370 Wrocław bud. C-7, pok. 507.
Dział Informatyzacji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 401.
Zadanie 3 i 4 - Politechnika Wrocławska, Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 9, 50-312 Wrocław, bud. C-5 pok. 107 A.
Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A-1, pok. 170, 50-370 Wrocław.
Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 8, bud. D-20, pok. 507, 50-370 Wrocław.
Gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 lub 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowach Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85e830c1-55d7-4c6e-9524-fd0e60a87178
Biuletyn 613991-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i uruchomienie drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (5 zadań).
Numer referencyjny ZP/BAP/308/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1 - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 a dla zadania 2 - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 i 6 a do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 3 - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 4 - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 c dla zadania 5 3. Miejsce dostawy: Zadanie nr 1 – Wydział Budownictwa Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 11, 50-370 Wrocław bud. C-7, pok. 507. Dział Informatyzacji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 401. Zadanie 3 i 4 - Politechnika Wrocławska, Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 9, 50-312 Wrocław, bud. C-5 pok. 107 A. Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A-1, pok. 170, 50-370 Wrocław. Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 8, bud. D-20, pok. 507, 50-370 Wrocław. Gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 lub 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowach Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Wykonawca, które powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim się powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa Oświadczenie (Załącznik nr 2) dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Wykonawca, które powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim się powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa Oświadczenie (Załącznik nr 2) dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 6. Oferta musi składać się z: 6.1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ; 6.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 6.3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 6.4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). 6.5. Wypełnionego i podpisanego odpowiednio Zadanie nr 1 załącznik nr 4 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 2 – Załącznik nr 5 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 3 – Załącznik nr 6 i 6 a do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna. Zadanie nr 4 – Załącznik nr 7 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna. Zadanie nr 5 – Załącznik nr 8 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie, 2) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej b) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 3 ust. 1, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w § 4 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie drukarki laserowej kolorowej dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: - dla zadania nr 1 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie maksimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert – maksimum 14 dni roboczych
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1 Miejsce dostawy: Zadanie nr 1 – Wydział Budownictwa Politechniki Wrocławskiej, pl. Grunwaldzki 11, 50-370 Wrocław bud. C-7, pok. 507. Gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 lub 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowach Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Informatyzacji Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe . Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 a dla zadania 2 Miejsce dostawy: Zadanie nr 2 - Dział Informatyzacji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 401 Termin realizacji zamówienia wynosi: - dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Automatyki, Mechatroniki i Systemów Sterowania Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 i 6 a do SIWZ,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 i 6 a do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 3 Miejsce dostawy: Zadanie 3 i 4 - Politechnika Wrocławska, Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 9, 50-312 Wrocław, bud. C-5 pok. 107 A. Gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 lub 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowach Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji. Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Systemów Przetwarzania Sygnałów Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 b dla zadania 4 Miejsce dostawy: Zadanie 3 i 4 - Politechnika Wrocławska, Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 9, 50-312 Wrocław, bud. C-5 pok. 107 A. Gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 lub 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowach Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Informatyzacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: - dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 c dla zadania 5 . Miejsce dostawy: Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A-1, pok. 170, 50-370 Wrocław. Zadanie nr 5 – 1 urządzenie - Dział Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 8, bud. D-20, pok. 507, 50-370 Wrocław.
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłszana awarię
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oferowana Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)