W ramach zadań Zamawiający będzie realizował rozbudowę i modernizację monitoringu wizyjnego na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w dzielnicach Gołonóg oraz Strzemieszyce Wielkie.
Zadanie 1: Budowa dwóch punktów kamerowych na ul. Wybickiego w Dąbrowie Górniczej według załączonego do postępowania projektu
Zamawiający przewiduje instalację dwóch kamer szybkoobrotowych o rozdzielczości HD spełniających parametry wskazane w pkt. 4.
Zadanie 2: Budowa jednego punktu kamerowego na ul. Warszawskiej w Dąbrowie Górniczej według załączonego do postępowania projektu.
Zamawiający przewiduje instalację jednej kamery szybkoobrotowej o rozdzielczości HD spełniającej parametry wskazane w pkt. 4.
Prace związane z podłączeniem kamery w kanalizacji teletechnicznej do instalacji szerokopasmowej w budynku Biblioteki – Filia nr 8 należy dokonać pod nadzorem właściciela studni tj. MZUM, na koszt Wykonawcy.
Ponadto Zamawiający wymaga:
1. Zakup i instalację stacji roboczej posiadającej kartę grafiki zdolną do obsługi czterech monitorów wraz z zainstalowanym systemem WIN 10.
2. Zakup i instalację klawiatury KBD-DIGITAL z joystickiem, kompatybilnej z działającym oprogramowaniem BVMS firmy BOSCH.
3. Zapewnienie bezpieczeństwa działania systemu monitoringu wizyjnego poprzez nieujawnianie osobom trzecim zasad jego działania oraz kodów dostępu do sieci jak również prawidłowe działania oprogramowania obsługującego system monitoringu wizyjnego w całym zakresie.
4. Kamery szybkoobrotowe muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- przetwornik obrazu – matryca CMOS ex mor typu 1 / 2,8, efektywna liczba pikseli 1944x1224 (2,38); obiektyw – 30-krotny zoom (4,3 mm do 129 mm); pole widzenia 2,3-65 stopni, zoom cyfrowy 12x, irys automatyczny z możliwością ręcznej regulacji, kontrola wzmocnień w poziomie i w pionie, zakres dynamiki 90db, stosunek sygnał/szum >50db, deflog- tak, protokoły – IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address), NTP (SNTP), SNMP (V1, MIBII), 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS (DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com), SMTP, iSCSI, UpnP (SSDP), DiffServ (QoS), LLDP, SOAP, Dropbox, CHAP, sieć Ethernet 10/100 Base-T, z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, szyfrowanie TLS 1.0, SSL, DES, 3DES, AES.
5. Zaproponowane kamery muszą realizować wszystkie funkcje pomocnicze systemu między innymi takie jak:
- nagrywanie tras;
- stabilizacja obrazu;
- kompensacja światła tylnego;
- programowanie tras prywatnych. |
GuidZP400 |
2a09450f-f2a4-4e56-a1bb-75def7faace9
|
Biuletyn |
613411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
24081327200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Graniczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 956 764
|
Zamawiajacy fax |
322 956 963
|
Zamawiajacy email |
straz_miejska@dabrowa-gornicza.pl
|
Adres strony url |
www.smdg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.smdg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.smdg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego
|
Numer referencyjny |
KSM.2512.2.2018
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach zadań Zamawiający będzie realizował rozbudowę i modernizację monitoringu wizyjnego na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w dzielnicach Gołonóg oraz Strzemieszyce Wielkie.
Zadanie 1: Budowa dwóch punktów kamerowych na ul. Wybickiego w Dąbrowie Górniczej według załączonego do postępowania projektu
Zamawiający przewiduje instalację dwóch kamer szybkoobrotowych o rozdzielczości HD spełniających parametry wskazane w pkt. 4.
Zadanie 2: Budowa jednego punktu kamerowego na ul. Warszawskiej w Dąbrowie Górniczej według załączonego do postępowania projektu.
Zamawiający przewiduje instalację jednej kamery szybkoobrotowej o rozdzielczości HD spełniającej parametry wskazane w pkt. 4.
Prace związane z podłączeniem kamery w kanalizacji teletechnicznej do instalacji szerokopasmowej w budynku Biblioteki – Filia nr 8 należy dokonać pod nadzorem właściciela studni tj. MZUM, na koszt Wykonawcy.
Ponadto Zamawiający wymaga:
1. Zakup i instalację stacji roboczej posiadającej kartę grafiki zdolną do obsługi czterech monitorów wraz z zainstalowanym systemem WIN 10.
2. Zakup i instalację klawiatury KBD-DIGITAL z joystickiem, kompatybilnej z działającym oprogramowaniem BVMS firmy BOSCH.
3. Zapewnienie bezpieczeństwa działania systemu monitoringu wizyjnego poprzez nieujawnianie osobom trzecim zasad jego działania oraz kodów dostępu do sieci jak również prawidłowe działania oprogramowania obsługującego system monitoringu wizyjnego w całym zakresie.
4. Kamery szybkoobrotowe muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- przetwornik obrazu – matryca CMOS ex mor typu 1 / 2,8, efektywna liczba pikseli 1944x1224 (2,38); obiektyw – 30-krotny zoom (4,3 mm do 129 mm); pole widzenia 2,3-65 stopni, zoom cyfrowy 12x, irys automatyczny z możliwością ręcznej regulacji, kontrola wzmocnień w poziomie i w pionie, zakres dynamiki 90db, stosunek sygnał/szum >50db, deflog- tak, protokoły – IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address), NTP (SNTP), SNMP (V1, MIBII), 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS (DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com), SMTP, iSCSI, UpnP (SSDP), DiffServ (QoS), LLDP, SOAP, Dropbox, CHAP, sieć Ethernet 10/100 Base-T, z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, szyfrowanie TLS 1.0, SSL, DES, 3DES, AES.
5. Zaproponowane kamery muszą realizować wszystkie funkcje pomocnicze systemu między innymi takie jak:
- nagrywanie tras;
- stabilizacja obrazu;
- kompensacja światła tylnego;
- programowanie tras prywatnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
32270000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane o wartości min. 120.000,00 zł brutto każda.
Ponadto Wykonawca musi wyznaczyć osoby posiadające:
- uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba ;
- nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń;
- uprawnienia elektryczne do wykonywania pomiarów elektrycznych do 1 KV lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 8.3.3.2. przez 1 osobę.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5
dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do
złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania).
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
1.1.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
1.1.2. wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dni wówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o nie dłużej niż 15 dni.
1.2. zmiany stawki podatku VAT:
1.2.1. w przypadku zwiększenia stawki VAT- wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie
w okresie obowiązywania umowy,
1.2.2. w przypadku zmniejszenia stawki VAT- wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT.
1.3. inne zmiany do umowy:
1.3.1. zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji,
1.3.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
1.3.3. zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego,
1.3.4. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy przyczyn, o których mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Uszczegółowienie sekcji IV 2.2 Ogłoszenia o zamówieniu - Kryteria ( Zasady oceny kryterium "Czas reakcji serwisowej")
Przez czas reakcji serwisowej Zamawiający rozumie czas od przyjęcia przez Wykonawcę powiadomienia o zaistniałej awarii do momentu przyjazdu serwisanta na miejsce i powiadomienie Zamawiającego o przyczynie usterki.
W przypadku kryterium „Czas reakcji serwisowej” oferta otrzyma następującą ilość punktów:
Wykonawca może zadeklarować jedną z następujących wartości: 0,5 , 1 lub 1,5 godziny, przy czym podana wartość oznacza maksymalny zadeklarowany czas reakcji serwisowej.
Oferta deklarująca czas reakcji serwisowej w ciągu 0,5 godziny otrzyma 40 pkt., w ciągu 1 godziny 20 pkt., a w ciągu 1,5 godziny – 0 pkt.
W przypadku podania wartości większej niż 1,5 godziny, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Brak deklaracji czasu usunięcia awarii będzie skutkować odrzuceniem oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp.
|