Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Gmina Połaniec
Miejscowość Połaniec
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613184-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego” zgodnie
z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym robót-załącznik do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części, podział został wskazany w pkt V SIWZ.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy i dokona montażu przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt
i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej
z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. Przedmiot umowy dostarczony i zamontowany zostanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00.
Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez Zamawiającego lub równoważnych. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy.
W przypadku, gdy sprzęt będący przedmiotem zamówienia zostanie zamontowany, a następnie zostanie stwierdzona jego gorsza jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny koszt wymieni zamontowany sprzęt na zgodny z wymaganiami.
Dostarczony i zamontowany sprzęt będzie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i nie noszący znamion użytkowania i nie może naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
Sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza że będzie ono sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru RP.
Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą-Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych.
2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 325f4f57-bb40-4e86-8cf4-05aff6dae979
Biuletyn 613184-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Połaniec
Regon 83040971000000
Zamawiajacy adres ulica Ruszczańska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Połaniec
Zamawiajacy kod pocztowy 28-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158 650 305,
Zamawiajacy fax 158 650 328
Zamawiajacy email rafal.kilianski@poczta.polaniec.eu,
Adres strony url www.polaniec.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.polaniec.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polaniec.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Połańcu, 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27, pokój 206
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego
Numer referencyjny ZF.271.208.2018.ZF6/1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego” zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym robót-załącznik do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części, podział został wskazany w pkt V SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy i dokona montażu przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. Przedmiot umowy dostarczony i zamontowany zostanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez Zamawiającego lub równoważnych. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy. W przypadku, gdy sprzęt będący przedmiotem zamówienia zostanie zamontowany, a następnie zostanie stwierdzona jego gorsza jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny koszt wymieni zamontowany sprzęt na zgodny z wymaganiami. Dostarczony i zamontowany sprzęt będzie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i nie noszący znamion użytkowania i nie może naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza że będzie ono sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru RP. Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą-Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia dla wszystkich części – min. 24 miesięcy, a max. 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Część 1 - co najmniej 1 dostawę i montaż sprzętu gaśniczego o wartości brutto min. 15 000 PLN Część 2 - co najmniej 1 dostawę i montaż systemu alarmowania o wartości brutto min. 20 000 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawco w przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich. 9. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 8 pkt 2 rozdziału XII SIWZ. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2 rozdziału XII SIWZ: 1) pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto rej dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, kto rej dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1.formularz ofertowy , 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto rej mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część I 1. Jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa i montaż przedmiotu umowy opisanego w SIWZ z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę i montaż przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania powyższych okoliczności. 2. Zmiana przedmiotu dostawy i montażu, o którym mowa w ust. 1, wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 3. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w umowie. 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy: 4.1. w zakresie terminu realizacji o ten czas, jeżeli opóźnienie w dostawie nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4.2.w zakresie miejsca dostawy i montażu, na inne miejsce, gdyby z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dostawa w pierwotnie wskazane w Umowie miejsce nie była możliwa, 4.3. zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia w tym zakresie. 5. Zmiany Umowy określone w ust. 4 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisu ust.4 pkt. 4.3 niniejszego paragrafu. 6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część II 1. Jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa i montaż przedmiotu umowy opisanego w SIWZ z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę i montaż przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania powyższych okoliczności. 2. Zmiana przedmiotu dostawy i montażu, o którym mowa w ust. 1, wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 3. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w umowie. 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy: 4.1 w zakresie terminu realizacji o ten czas, jeżeli opóźnienie w dostawie nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4.2 w zakresie miejsca dostawy i montażu, na inne miejsce, gdyby z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dostawa w pierwotnie wskazane w Umowie miejsce nie była możliwa, 4.3 zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia w tym zakresie. 5. Zmiany Umowy określone w ust. 4 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisu ust.4 pkt. 4.3 niniejszego paragrafu. 6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa - Dostawa i montaż sprzętu – Agregat wysokociśnieniowy na lekki samochód pożarniczy do 3,5t. w ramach projektu pn. „Podniesienie sprawności służb ratowniczych Gminy Połaniec poprzez zakup niezbędnego wyposażenia ratowniczo- gaśniczego dla jednostki OSP Okrągła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia dla części 1 – min. 24 miesięcy, a max. 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis 1.Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego” zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym robót-załącznik do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części, podział został wskazany w pkt V SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy i dokona montażu przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. Przedmiot umowy dostarczony i zamontowany zostanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez Zamawiającego lub równoważnych. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy. W przypadku, gdy sprzęt będący przedmiotem zamówienia zostanie zamontowany, a następnie zostanie stwierdzona jego gorsza jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny koszt wymieni zamontowany sprzęt na zgodny z wymaganiami. Dostarczony i zamontowany sprzęt będzie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i nie noszący znamion użytkowania i nie może naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza że będzie ono sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru RP.Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2017 r.Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą-Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych. 2.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż kompletnego systemu selektywnego alarmowania dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ruszczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia dla części 2– min. 24 miesięcy, a max. 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis 1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Połaniec, współfinansowanego z programu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2018 rok” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego” zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym robót-załącznik do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części, podział został wskazany w pkt V SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy i dokona montażu przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. Przedmiot umowy dostarczony i zamontowany zostanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez Zamawiającego lub równoważnych. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy. W przypadku, gdy sprzęt będący przedmiotem zamówienia zostanie zamontowany, a następnie zostanie stwierdzona jego gorsza jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny koszt wymieni zamontowany sprzęt na zgodny z wymaganiami. Dostarczony i zamontowany sprzęt będzie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i nie noszący znamion użytkowania i nie może naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza że będzie ono sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru RP. Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą-Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych. 2.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)