Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613814-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”-, a w szczególności zakup:
a)komputer przenośny 14’’ - szt. 3
b)komputer przenośny 15’’ - szt. 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdfd2031-318e-458f-b20c-a3e4aa2b0ad3
Biuletyn 613814-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Regon 27686000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 315 200
Zamawiajacy fax 914 315 204
Zamawiajacy email t.gosciminski@muzeum.szczecin.pl
Adres strony url www.bip.muzeum.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia bip.muzeum.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.muzeum.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe w Szczecinie, 70-561 Szczecin, ul. Staromłyńska 27
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”
Numer referencyjny MNS/ZP/A/11/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Szczecinie w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu ”Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) dla projektu „wspólne dziedzictwo, wspólna przyszłość. Centralne muzea pomorskie wspólnie prezentują dzieje i kulturę Pomorza”-, a w szczególności zakup: a)komputer przenośny 14’’ - szt. 3 b)komputer przenośny 15’’ - szt. 2
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 3 zamówienia polegające na dostawie/lub kilku dostawach przenośnego sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto. Jako jedno zamówienie należy rozumieć dostawę/dostawy w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert; b)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, f)oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, g)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zawartym w pkt 4. 2) Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów, c) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp. d) Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli element zadeklarowany w załączonym do oferty formularzu cenowo – przedmiotowym został w okresie realizacji zamówienia wycofany ze sprzedaży przez producenta lub producent czasowo wstrzymał jego produkcję, a parametry zaproponowanego w zamian nowego elementu są takie same lub lepsze od uprzednio zaoferowanego. Taka zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany wartości zamówienia. e) Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. f) Rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego produktu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego produktu. g) zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 0,05
  
Kryteria deklaracja wykonawcy o posiadaniu autoryzacji producenta dostarczanego sprzętu
Znaczenie 0,35
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)