Dostawa i montaż wyrobów będących elementami systemu gospodarowania odpadami komunalnymi

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Miasto Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613641-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444000004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż wyrobów będących elementami systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.

Zadanie 1: Dostawa i montaż w latach 2018-2019 8 szt. gablot pełniących także funkcję pojemnika do gromadzenia drobnych niebezpiecznych elektroodpadów komunalnych.

Zakres:
1) dostarczenie 8 szt. gablot z funkcją pojemników na drobne, niebezpieczne elektroodpady komunalne;
2) wykonanie podłoża do zamontowania gablot;
3) montaż gablot;
4) wykonanie 16 szt. plakatów edukacyjnych do umieszczenia po 2 szt. w każdej z gablot;
5) wykonanie pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK.
Zadanie 2: „Dostawa i montaż w latach 2018-2019 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do zbiórki 4. frakcji odpadów”.

Zakres:
1) dostarczenie 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
2) wykonanie podłoża do zamontowania zestawów;
3) montaż zestawów do podłoża;
4) wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK.
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż 20 ulicznych zestawów edukacyjnych składających się z modułu edukacyjnego oraz zestawu 4 pojemników do selektywnego gromadzenia 4. różnych frakcji odpadów komunalnych ( papier, drobny metal i plastik, szkło, odpady bio).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1622f31a-0942-4396-9ce9-7197dac7b6e1
Biuletyn 613641-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Opole
Regon 53141266800000
Zamawiajacy adres ulica Rynek-Ratusz
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 44 38 702
Zamawiajacy fax 77 44 58 326
Zamawiajacy email pzp@um.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno - edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Opola. Wydział Zamówień Publicznych (budynek Instytutu Śląskiego), 45-081 Opole, ul. Piastowska 17, pokój 515.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyrobów będących elementami systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
Numer referencyjny ZP.042.1.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż wyrobów będących elementami systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Zadanie 1: Dostawa i montaż w latach 2018-2019 8 szt. gablot pełniących także funkcję pojemnika do gromadzenia drobnych niebezpiecznych elektroodpadów komunalnych. Zakres: 1) dostarczenie 8 szt. gablot z funkcją pojemników na drobne, niebezpieczne elektroodpady komunalne; 2) wykonanie podłoża do zamontowania gablot; 3) montaż gablot; 4) wykonanie 16 szt. plakatów edukacyjnych do umieszczenia po 2 szt. w każdej z gablot; 5) wykonanie pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK. Zadanie 2: „Dostawa i montaż w latach 2018-2019 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do zbiórki 4. frakcji odpadów”. Zakres: 1) dostarczenie 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 2) wykonanie podłoża do zamontowania zestawów; 3) montaż zestawów do podłoża; 4) wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż 20 ulicznych zestawów edukacyjnych składających się z modułu edukacyjnego oraz zestawu 4 pojemników do selektywnego gromadzenia 4. różnych frakcji odpadów komunalnych ( papier, drobny metal i plastik, szkło, odpady bio).
Cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dla zadania 1: od daty podpisania umowy do 15.11.2019 r., z tym że: - w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2018 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 4 gabloty, - w okresie 1.07.2019 r. – 15.11.2019 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 4 gabloty, Dla zadania 2: od daty podpisania umowy do 15.10.2019 r., z tym że: - w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2018 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 10 zestawów, - w okresie 1.04.2019 r. – 15.10.2019 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 10 zestawów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie (pkt. III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający dla ZADANIA 1 określa kwotę wadium w wysokości: 2 000 zł. Zamawiający dla ZADANIA 2 określa kwotę wadium w wysokości: 3 000 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie kwoty wynagrodzenia, zakresu obowiązków Wykonawcy, terminów realizowania obowiązków wynikających z umowy lub sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia w przypadku: 1) konieczności podjęcia czynności warunkujących należyte wykonanie umowy, 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany lub wejścia w życie przepisów prawa związanych z realizacją umowy, 4) zmiany lub wejścia w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez organy administracji publicznej, w tym Radę Miasta Opola, związanych z realizacją umowy, 5) pojawienia się przyczyn technicznych lub organizacyjnych powodujących konieczność zmiany terminu, zakresu lub sposobu wykonania umowy. 2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej. 3. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy; 2) zmianie osób reprezentujących; 3) złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości 4) ogłoszeniu upadłości; 5) ogłoszeniu likwidacji; 6) zawieszenia działalności; 4. Wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż w latach 2018-2019 8 szt. gablot pełniących także funkcję pojemnika do gromadzenia drobnych niebezpiecznych elektroodpadów komunalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 15.11.2019 r., z tym że: - w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2018 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 4 gabloty, - w okresie 1.07.2019 r. – 15.11.2019 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 4 gabloty,
Zalacznik krotki opis Zakres: 1) dostarczenie 8 szt. gablot z funkcją pojemników na drobne, niebezpieczne elektroodpady komunalne; 2) wykonanie podłoża do zamontowania gablot; 3) montaż gablot; 4) wykonanie 16 szt. plakatów edukacyjnych do umieszczenia po 2 szt. w każdej z gablot; 5) wykonanie pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż w latach 2018-2019 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do zbiórki 4. frakcji odpadów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 15.10.2019 r., z tym że: - w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2018 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 10 zestawów, - w okresie 1.04.2019 r. – 15.10.2019 r. wykonawca dostarczy i zamontuje 10 zestawów.
Zalacznik krotki opis Zakres: 1) dostarczenie 20 szt. ulicznych zestawów edukacyjnych z pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 2) wykonanie podłoża do zamontowania zestawów; 3) montaż zestawów do podłoża; 4) wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych i zgłoszenie ich do MOGiK. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż 20 ulicznych zestawów edukacyjnych składających się z modułu edukacyjnego oraz zestawu 4 pojemników do selektywnego gromadzenia 4. różnych frakcji odpadów komunalnych ( papier, drobny metal i plastik, szkło, odpady bio).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)