GuidZP400 |
10d281a6-d893-41e6-a5e4-1dea27b47629
|
Biuletyn |
613344-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
|
Regon |
63975538200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kostrzewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gniezno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
614 264 641
|
Zamawiajacy fax |
614 264 841
|
Zamawiajacy email |
pawel.tyrchan@mppp.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumgniezno.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.muzeumgniezno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumgniezno.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumgniezno.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kostrzewskiego 1, 62-200 Gniezno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
|
Numer referencyjny |
3/zp/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie.
Zestaw gablot typu 1 – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu.
Parametry gablot w zestawie: wysokość całkowita 200 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 80x80 cm, górny wieniec 10 cm, przestrzeń szklenia wys. 120 cm; 2 regulowane półki szklane montowane na 4 pionowych rurkach za pomocą okuć; kratownica do mocowania eksponatów pod górnym wieńcem; włączniki i sterowanie oświetlenia ukryte w górnym wieńcu; szkło mocowane w dolnej części gabloty za pomocą silikonu; zabezpieczenie gabloty w górnym wieńcu uniemożliwiające łatwe ściągnięcie szyby; cokół wykonany z blachy stalowej. - 5 zestawów
Zestaw gablot typu 2 (pulpitowe) – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu. Parametry gabloty w zestawie: wysokość całkowita 130 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 60x120 cm; klosz szklany w profilu aluminiowym o wys. 60 cm i wym. 60x120 cm, siłowniki umożliwiające utrzymanie otwartego klosza; oświetlenie LED – pozioma listwa lub słupki – 2 zestawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-19T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – wykonał minimum trzy zamówienia dla instytucji publicznych polegające na dostawie wyposażenia wystawienniczego o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł netto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wydłużenie terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach atmosferycznych oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, wykonawca zmuszony jest przerwać realizację umowy lub nie jest w stanie jej realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac oraz przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu; 4) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|