Zakup wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613344-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie.
Zestaw gablot typu 1 – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu.
Parametry gablot w zestawie: wysokość całkowita 200 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 80x80 cm, górny wieniec 10 cm, przestrzeń szklenia wys. 120 cm; 2 regulowane półki szklane montowane na 4 pionowych rurkach za pomocą okuć; kratownica do mocowania eksponatów pod górnym wieńcem; włączniki i sterowanie oświetlenia ukryte w górnym wieńcu; szkło mocowane w dolnej części gabloty za pomocą silikonu; zabezpieczenie gabloty w górnym wieńcu uniemożliwiające łatwe ściągnięcie szyby; cokół wykonany z blachy stalowej. - 5 zestawów
Zestaw gablot typu 2 (pulpitowe) – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu. Parametry gabloty w zestawie: wysokość całkowita 130 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 60x120 cm; klosz szklany w profilu aluminiowym o wys. 60 cm i wym. 60x120 cm, siłowniki umożliwiające utrzymanie otwartego klosza; oświetlenie LED – pozioma listwa lub słupki – 2 zestawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10d281a6-d893-41e6-a5e4-1dea27b47629
Biuletyn 613344-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
Regon 63975538200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kostrzewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 614 264 641
Zamawiajacy fax 614 264 841
Zamawiajacy email pawel.tyrchan@mppp.pl
Adres strony url www.muzeumgniezno.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.muzeumgniezno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumgniezno.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumgniezno.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kostrzewskiego 1, 62-200 Gniezno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
Numer referencyjny 3/zp/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie. Zestaw gablot typu 1 – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu. Parametry gablot w zestawie: wysokość całkowita 200 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 80x80 cm, górny wieniec 10 cm, przestrzeń szklenia wys. 120 cm; 2 regulowane półki szklane montowane na 4 pionowych rurkach za pomocą okuć; kratownica do mocowania eksponatów pod górnym wieńcem; włączniki i sterowanie oświetlenia ukryte w górnym wieńcu; szkło mocowane w dolnej części gabloty za pomocą silikonu; zabezpieczenie gabloty w górnym wieńcu uniemożliwiające łatwe ściągnięcie szyby; cokół wykonany z blachy stalowej. - 5 zestawów Zestaw gablot typu 2 (pulpitowe) – składający się z: 2 gablot dostosowanych do połączenia we wspólny system zasilania umożliwiający zasilanie z jednego akumulatora; gabloty w zestawie – wolno stojące, obiegowe, o szklanym korpusie (szkło 4.4.2); podstawa i wieniec obłożone płytą MDF zaciętą na 45 st. – z możliwością malowania wałkiem lub metodą lakierniczą, kolor: biały; z własnym oświetleniem LED; z możliwością doprowadzenia zasilania z góry i dołu oraz z układem zasilania z akumulatora pozwalającego na działanie oświetlenia gabloty przez min. 12 godzin (akumulator w przestrzeni technicznej podstawy gabloty); konstrukcja gabloty umożliwiająca przewóz tzw. paleciakiem; podstawa gabloty z podwójnym dnem pozwalającym na umieszczenie pojemnika na żel krzemionkowy (wg zaleceń konserwatorskich); zabezpieczenie w postaci zamka w górnym wieńcu lub przy podstawie; zapasowy akumulator – 1 szt.; szkło powiększające w oprawie – 2 szt. do każdego zestawu. Parametry gabloty w zestawie: wysokość całkowita 130 cm, podstawa o wys. 70 cm i wym. 60x120 cm; klosz szklany w profilu aluminiowym o wys. 60 cm i wym. 60x120 cm, siłowniki umożliwiające utrzymanie otwartego klosza; oświetlenie LED – pozioma listwa lub słupki – 2 zestawy.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-19T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – wykonał minimum trzy zamówienia dla instytucji publicznych polegające na dostawie wyposażenia wystawienniczego o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł netto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wydłużenie terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach atmosferycznych oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, wykonawca zmuszony jest przerwać realizację umowy lub nie jest w stanie jej realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac oraz przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu; 4) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)