Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administarcyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części.

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614195-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ,
część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ,
część 3 - dostawa urzadzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3, 3A do SIWZ,
część 4 - dostawa niestandardowego zestawu kompterowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4A do SIWZ,
część 5 - dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 5A do SIWZ,
część 6 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 i 6A do SIWZ,
część 7 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni
i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 i 7A do SIWZ,
część 8 - dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 i 8A do SIWZ,
część 9 - dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 i 9A do SIWZ,
część 10 - dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 i 10A do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6a86bcb-e2d9-44e8-88e6-fa22e9e90261
Biuletyn 614195-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Regon 189600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 4456603, 4456073
Zamawiajacy fax 81 4456730
Zamawiajacy email zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony url http://www.up.lublin.pl/szp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w części 9, 10 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.up.lublin.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres forma pisemna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administarcyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części.
Numer referencyjny AZP/PNO/26/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ, część 3 - dostawa urzadzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3, 3A do SIWZ, część 4 - dostawa niestandardowego zestawu kompterowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4A do SIWZ, część 5 - dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 5A do SIWZ, część 6 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 i 6A do SIWZ, część 7 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 i 7A do SIWZ, część 8 - dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 i 8A do SIWZ, część 9 - dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 i 9A do SIWZ, część 10 - dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 i 10A do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 188445,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Agnieszka Gołębiowska, tel. 81 445-68-68 agnieszka.golebiowska@up.lublin.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek administarcyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części, znak sprawy: AZP/PNO/26/2018, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - w zakresie części 1: Zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna KOD A, KOD B został wyprodukowany zgodnie z wdrożonymi normami zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważną oraz zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną,
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A i/lub 7A i/lub 8A i/lub 9A i/lub 10A do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, akcyzowego kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 4 umowy.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78254,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT Zamawiający zastrzega, że w części 1 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Zalacznik krotki opis Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, Gwarancja: minimum 24 maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia w części 1, • Zwolnienie z VAT: - Drukarka: KOD DA1: DLM1, DLK1 - Jednostka centralna komputera – KOD: A, KOD B - Monitor KOD: M2, M3 - Skaner - KOD S1 (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37383,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 2 - dostawa notebooków dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – dostawa urzadzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5882,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: - w części 3- do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, Zamawiający zastrzega, że w części 3 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Zalacznik krotki opis Część 3 – dostawa urządzeń drukujących dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Urządzenie drukujące – KOD D1 (Podstawa: Ustawa z dnia 11 mar ca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – dostawa niestandardowego zestawu kompterowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: - w części 4 - do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, Zamawiający zastrzega, że w części 4 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Zalacznik krotki opis Część 4 – dostawa niestandardowego zestawu komputerowego dla Sekcji Nadzoru Inwestycyjnego i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Zestaw komuterowy (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 950,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 5 – dostawa niestandardowego monitora dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 5A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3116,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 6 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Podstaw Techniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 i 6A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 12 miesięcy maximum 24 miesiące na przedmiot zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe - w części 7 - do 14 dni liczonym od daty przekazania Wykonawcy stosownego dokumentu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zastosowania zerowej stawki VAT*, * Zamawiający zastrzega, że w części 7 po podpisaniu umowy z Wykonawcą złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. W związku z powyższym Zamawiający przekaże Wykonawcy oryginał zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej.
Zalacznik krotki opis Część 7 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Działu Promocji Uczelni i Wymiany Międzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 i 7A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 12 miesięcy maximum 24 miesiące na przedmiot zamówienia • Zwolnienie z VAT: - Zestaw komputerowy (Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). … „Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille`a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).”)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2900,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 8 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 i 8A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9 – dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia w części 9 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Zalacznik krotki opis Część 9 – dostawa notebooków dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 i 9A do SIWZ, • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zęść 10 – dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16260,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia w części 10 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Zalacznik krotki opis Część 10 – dostawa niestandardowego systemu komputerowego (tablica multimedialna wraz z systemem sterowania) dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 i 10A do SIWZ • Gwarancja: minimum 24 miesiące maximum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)