Dostawa szafek BHP i regałów

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613561-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391413005, 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa szafek BHP i regałów”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części.
3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były w stanie gotowości do użytku (meble powinny być poskładane).
5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe.
6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1773d54a-1eac-4c69-b927-3da0330d5723
Biuletyn 613561-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Regon 00029278700000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 3532800; 34 3532810
Zamawiajacy fax 34 3562880
Zamawiajacy email sekretariat@wsnlc.pl
Adres strony url www.wsnlc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa szafek BHP i regałów
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsnlc.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-2018-2/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana, 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szafek BHP i regałów
Numer referencyjny AZP.382.07.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa szafek BHP i regałów”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były w stanie gotowości do użytku (meble powinny być poskładane). 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe. 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.
Cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 p. 1 ustawy PZP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy przedmiotu zamówienia np.: foldery, prospekty, karty katalogowe potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań oferowanego asortymentu w formularzach cenowych, z zaznaczeniem której części dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, które umożliwią Zamawiającemu zweryfikowanie zgodności oferowanego produktu z wymogami Zamawiającego. Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, 3. formularz cenowy – zał. nr 1.1 i/lub 1.2, 4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 8 SIWZ, 5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony na zasadzie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 2. Zasady wprowadzania zmian do umowy 2.1. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 2.3. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 2.4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafki BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis - ilość: 366 sztuk - szafka ubraniowa BHP z półką na buty dwudrzwiowa - jedna skrytka w kolumnie, dwie kolumny - malowana proszkowo w kolorze szarym - wymiary całkowite 180x60x49cm (WxSxG) - wentylacja nowoczesna (perforacja) - ryglowanie jednopunktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej skrytce górna półka, drążek, 2xhaczyk plastikowy na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Regały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis - ilość: 70 sztuk - wymiary 196x120x30 cm (WxSxG) - ilość półek: 6 szt., nośność: 350kg/ półkę - wypełnienie półki: HDF - wykończenie: regał ocynkowany
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)