GuidZP400 |
c99ce470-5ec3-40a0-8eae-6d4482d87089
|
Biuletyn |
612237-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
|
Regon |
00001775600198
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasztanowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-390
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 6497175
|
Zamawiajacy fax |
74 6497112
|
Zamawiajacy email |
krzysztof.marciniak@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 230
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do Oddziału ZUS w Wałbrzychu oraz podległych jednostek terenowych
|
Numer referencyjny |
430000/271/15/2018-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Oddziału ZUS w Wałbrzychu i inspektoratów w Świdnicy, Kłodzku, Kamiennej Górze, Jeleniej Górze, Lubaniu oraz Biura Terenowego w Zgorzelcu. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 uPzp. Oferta winna dotyczyć realizacji całości przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia.
3.2. Obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli biurowych wraz z ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto w ramach jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 uPzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 8 uPzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykazu dostaw mebli wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są:
a) referencje,
b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, że nie był/nie jest w stanie ww. dokumentów uzyskać, wraz z podaniem obiektywnej przyczyny.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta wraz z załącznikami. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert: - w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszelkie zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie,
2) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|