Dostawa wyposażenia jako pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

Data publikacji 2018-09-10
Data zakończenia 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Powiat Wadowicki
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614593-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003, 438000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia jako pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, z podziałem na 2 zadania częściowe.
Zadanie częściowe nr 1 – wyposażenie pracowni mechanicznej i elektromechanicznej (CPV: 43800000-1, Wyposażenie warsztatowe, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne).
Zadanie częściowe nr 2 – wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej, (CPV: 31700000-3
Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego bezpiecznego rozładunku przy użyciu ewentualnych dźwigów i/lub wózków i/lub innych urządzeń, gwarantujących bezpieczne rozładowanie i wniesienie sprzętu, w tym ewentualnego montażu, uruchomienia, ewentualnej instalacji i podstawienia w wyznaczonych miejscach w budynku szkoły oraz szczegółowo sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy.
Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, który będzie profesjonalny, zgodnie z przepisami właściwymi (w tym dla szkół), zgodny z warunkami BHP. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych w SIWZ i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych funkcjonalności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia są minimalne, stąd Wykonawca zobowiązany jest do podania w zestawieniu wymaganych rozwiązań wymaganych danych, zgodnie z instrukcją. Nie wypełnienie pozycji wg. instrukcji spowoduje odrzucenie oferty, tak samo jak nie spełnienie postawionych parametrów minimalnych.
Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół nr 2 im. Ks. Stanisława Staszica, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice.
Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z informacją zawartą w opisie przedmiotu zamówienia na każdą pozycję odrębnie. Nie spełnienie minimalnej gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im taką cechę przypisać ze względu na specyfikę zamówienia i zróżnicowanie ilościowe poszczególnych zadań) określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile sytuacja taka ma miejsce z uzasadnionych przyczyn) ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, do uzgodnienia z Wykonawcą przed rozpoczęciem dostawy detali proponowanych rozwiązań, w tym w szczególności palety kolorystycznej czy też detali wykończeń dla poszczególnego wyposażenia czy też drobnych szczegółów wynikających ze specyfiki dostawy (np. umieszczenie wyposażenia w wózkach/szafach, dostarczenie w poszczególne sale wskazane przez Zamawiającego, dostawę o określonych godzinach i dniach roboczych, nie kolidujących z prowadzeniem typowej działalności jednostki tj. organizacji roku szkolnego).
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku, uruchomienia i sprawdzenia stanu technicznego.
Wraz z wydaniem wyposażenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelką dokumentację, jaką sporządzają i przekazują poszczególni producenci urządzeń i wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 099b6061-8432-4b39-9210-2256d816803b
Biuletyn 614593-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Wadowicki
Regon 7218342100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 734 200
Zamawiajacy fax 338 232 433
Zamawiajacy email biuro@powiat.wadowice.pl
Adres strony url www.powiat.wadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Numer projektu: RPMP.10.02.02- 12-0246/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.powiat.wadowice.pl w zakładce zamówienia publiczne, przetargi udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.wadowice.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia jako pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Numer referencyjny WIZ.272.PN.84.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia jako pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, z podziałem na 2 zadania częściowe. Zadanie częściowe nr 1 – wyposażenie pracowni mechanicznej i elektromechanicznej (CPV: 43800000-1, Wyposażenie warsztatowe, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne). Zadanie częściowe nr 2 – wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej, (CPV: 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego bezpiecznego rozładunku przy użyciu ewentualnych dźwigów i/lub wózków i/lub innych urządzeń, gwarantujących bezpieczne rozładowanie i wniesienie sprzętu, w tym ewentualnego montażu, uruchomienia, ewentualnej instalacji i podstawienia w wyznaczonych miejscach w budynku szkoły oraz szczegółowo sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, który będzie profesjonalny, zgodnie z przepisami właściwymi (w tym dla szkół), zgodny z warunkami BHP. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych w SIWZ i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych funkcjonalności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia są minimalne, stąd Wykonawca zobowiązany jest do podania w zestawieniu wymaganych rozwiązań wymaganych danych, zgodnie z instrukcją. Nie wypełnienie pozycji wg. instrukcji spowoduje odrzucenie oferty, tak samo jak nie spełnienie postawionych parametrów minimalnych. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół nr 2 im. Ks. Stanisława Staszica, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z informacją zawartą w opisie przedmiotu zamówienia na każdą pozycję odrębnie. Nie spełnienie minimalnej gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im taką cechę przypisać ze względu na specyfikę zamówienia i zróżnicowanie ilościowe poszczególnych zadań) określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile sytuacja taka ma miejsce z uzasadnionych przyczyn) ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, do uzgodnienia z Wykonawcą przed rozpoczęciem dostawy detali proponowanych rozwiązań, w tym w szczególności palety kolorystycznej czy też detali wykończeń dla poszczególnego wyposażenia czy też drobnych szczegółów wynikających ze specyfiki dostawy (np. umieszczenie wyposażenia w wózkach/szafach, dostarczenie w poszczególne sale wskazane przez Zamawiającego, dostawę o określonych godzinach i dniach roboczych, nie kolidujących z prowadzeniem typowej działalności jednostki tj. organizacji roku szkolnego). Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku, uruchomienia i sprawdzenia stanu technicznego. Wraz z wydaniem wyposażenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelką dokumentację, jaką sporządzają i przekazują poszczególni producenci urządzeń i wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w szacowanym terminie do 30.10.2018 r. dla każdej części oddzielnie, z zastrzeżeniem postanowień zawartych we wzorze Umowy. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, trwającymi zajęciami dydaktycznymi, egzaminami oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; b) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie producentów wyposażenia, dotyczące np. braku dostępności wyposażenia, wydłużonego terminu dostawy ze względu na zmiany technologiczne oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; c) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; d) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Wypełniony formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia wg. treści załącznika nr 2 do SIWZ, w części na którą składana jest oferta. Dowód wniesienia wadium (jeśli przelew-kopia, jeśli gwarancja lub inne poręczenie-oryginał dołączyć do oferty). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1. Oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony w części, na która składana jest oferta. Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w postępowaniu. Wysokość wadium wynosi: ZADANIE NR 1 – 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100), ZADANIE NR 2 – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100). Pozostałe szczegóły w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, trwającymi zajęciami dydaktycznymi, egzaminami oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; b) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie producentów wyposażenia, dotyczące np. braku dostępności wyposażenia, wydłużonego terminu dostawy ze względu na zmiany technologiczne oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; c) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; d) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; e) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; Pisemnego aneksu, o którym mowa w ust. 1 nie wymagają zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. Pozostałe szczegóły wymienione w SIWZ i w ogłoszeniu mają zastosowanie
IV 6 1 srodki ochrony Klauzula RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 e-mail : biuro@powiat.wadowice.pl; www.powiat.wadowice.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. • inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@powiat.wadowice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień uzupełniających. Składania ofert wariantowych. Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Aukcji i licytacji elektroniczne. Pozostałe informacje znajdują się w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wyposażenie pracowni mechanicznej i elektromechanicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni mechanicznej i elektromechanicznej w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ Pozostałe zapisy w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni elektronicznej i elektycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ Pozostałe zapisy w SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena za przedmiot zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)