GuidZP400 |
240e173e-f758-4d28-bcf5-09cc821322f2
|
Biuletyn |
614965-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Mińsk Mazowiecki
|
Regon |
52589500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 595 300
|
Zamawiajacy fax |
25 758 40 25
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.siporska@umminskmaz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.minsk-maz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POŻYCZKA JESSICA 2 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.minsk-maz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.minsk-maz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 4;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie klimatyzacji i wentylacji w budynku Miejskiego Domu Kultury
|
Numer referencyjny |
WI.271.19.2018
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji i wentylacji w budynku Miejskiego Domu Kultury.
Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu:
1) układu wentylacyjnego nawiewno- wyciągowego z sali kameralnej, sali baletowej oraz sali teatralnej obsługiwanego przez centralę wentylacyjna z pompą ciepła i obrotowym wymiennikiem ciepła, zlokalizowaną na poddaszu budynku.
2) Systemu klimatyzacji sali kameralnej i sali baletowej za pomocą 8 szt. klimatyzatorów kasetonowych. Źródłem chłodu jest agregat zewnętrzny zlokalizowany ma poddaszu budynku.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
a) co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu układu wentylacji o wartości co najmniej 100 tys. każda,
b) co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu systemu klimatyzacji o wartości 80 tys;
W/w roboty mogą być wykonane w ramach oddzielnych umów.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca do realizacji zamówienia skierował osoby z odpowiednimi uprawnieniami, które zostaną wyznaczone do pełnienia następujących funkcji:
a) osobą posiadającą dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wentylacyjnych bez ograniczeń, będącą członkiem izby samorządu zawodowego, wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem,
b) osobą posiadającą dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych na budowie, będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ad. 1)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego Wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie:
a) co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu układu wentylacji o wartości co najmniej 100 tys. każda,
b) co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu systemu klimatyzacji o wartości 80 tys.,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz na podstawie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Ad. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego wykazu osób, w którym wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi w/w uprawnienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załączniki nr 5 do SIWZ).
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy
b) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz);
c) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz);
d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (art. 25a. ust. 3 pkt 2), o których mowa w ppkt b i c;
e) Zobowiązanie z art. 22a ust. 2 innego podmiotu, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz).
f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6).
g) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót;
i) dokument potwierdzający wniesienie wadium;
j) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.4-9.6 siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.19.2018 – Wykonanie klimatyzacji i wentylacji w budynku Miejskiego Domu Kultury.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek:
a) wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, pomimo zachowania należytej staranności o czas niezbędny do usunięcia lub ustania przyczyny zewnętrznej;
b) konieczności zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2) Pzp, o czas niezbędny na wykonanie zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych.
c) konieczności zlecenia robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia ale nie były przewidziane w przedmiarach robót, które były podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, albo ilość faktycznie wykonanych robót jest inna niż wynika z przedmiaru robót.
d) konieczności wykonania robót zamiennych lub nieprzewidzianych na etapie udzielenia zamówienia, a wynikłych w trakcie realizacji zadania i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
e) ujawnienia w trakcie wykonywania prac elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji o czas niezbędny na ewentualną zmianę dokumentacji projektowej oraz usunięcie kolizji.
f) wystąpienie nieprzewidzianych sytuacji, po wykonaniu odkrywek i rozbiórek na terenie budowy.
2) wynagrodzenia w przypadku:
a) wystąpienia tzw. robót zaniechanych. Dopuszcza się możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy, przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa ust. 6 pkt 1.
b) konieczności zlecenia robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia ale nie były przewidziane w przedmiarach robót, które były podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, albo ilość faktycznie wykonanych robót jest inna niż wynika z przedmiaru robót.
c) Konieczności zlecenia robót zamiennych lub nieprzewidzianych na etapie udzielenia zamówienia, a wynikłych w trakcie realizacji zadania i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
d) zmiany stawki podatku VAT;
3) podwykonawstwa - w przypadku gdy Wykonawca nie wskazał w ofercie, że przedmiot umowy wykona z udziałem Podwykonawców, może na etapie realizacji umowy powierzyć im wykonanie części przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem §6 ust. 9-19.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|