Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613905-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976428, 301251002, 301976105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 – Artykuły biurowe;
2) Część nr 2 – Papier;
3) Część nr 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących;
4) Część nr 4 – Materiały archiwizacyjne.
2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę
w ofercie, lub do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia:
1. Część nr 1 – 55.000,00 zł;
2. Część nr 2 – 85.000,00 zł;
3. Część nr 3 – 200.000,00 zł;
4. Część nr 4 – 60.000,00 zł.
3. We wszystkich częściach maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosi 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f18e8fd3-7728-4975-be4f-570a31a59f4f
Biuletyn 613905-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Regon 63127678800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jackowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 410 500
Zamawiajacy fax 618 480 556
Zamawiajacy email zp@powiat.poznan.pl
Adres strony url www.bip.powiat.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy, pod rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części
Numer referencyjny ZP.272.00048.2018, ZP.ZD-00327/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części: 1) Część nr 1 – Artykuły biurowe; 2) Część nr 2 – Papier; 3) Część nr 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących; 4) Część nr 4 – Materiały archiwizacyjne. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, lub do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia: 1. Część nr 1 – 55.000,00 zł; 2. Część nr 2 – 85.000,00 zł; 3. Część nr 3 – 200.000,00 zł; 4. Część nr 4 – 60.000,00 zł. 3. We wszystkich częściach maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosi 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmuje swoim zakresem dostawę: a) Część nr 1 – artykułów biurowych o wartości minimum 40.000,00 zł brutto, b) Część nr 2 – papieru o wartości minimum 40.000,00 zł brutto, c) Część nr 3 – materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących o wartości minimum 120.000,00 zł brutto, a) Część nr 4 – materiałów archiwizacyjnych o wartości minimum 30.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.); e) Wykonawcy, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634, 1823 ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 1.300,00 zł; 2) Część nr 2 – 2.000,00 zł; 3) Część nr 3 – 4.500,00 zł; 4) Część nr 4 – 1.400,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W każdej z części dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 lub te, które Zamawiający przewidział, tj.: 1) możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy, gdy Zamawiający w okresie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wykorzysta kwoty wskazanej w § 3 ust. 1, 2) w przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w pkt 1 powyżej Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o której mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych, b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a informacja o tej dacie winna znaleźć się na jednostkowym opakowaniu materiału eksploatacyjnego. Ponadto dostarczane materiały nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Informacja ta winna widnieć na opakowaniu. c) zaoferował dla urządzeń objętych gwarancją producenta (pozycje kalkulacji cenowej nr 1-5, 7-34), wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny i taśmy. d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom składa na wezwanie Zamawiającego: - specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: • oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, • potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, • zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze); - dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.: • raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych, ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych; • certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały archiwizacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197610-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów archiwizacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)