Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2a oraz 2b do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7646c453-3672-4288-a82a-8f0343269f6c
Biuletyn 614936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Interreg V-A Republika Czeska – Polska. Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na rzecz Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich. Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pod nazwą "Śląskie. Inwestujemy w talenty"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem. Adres: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.49.2018.ED
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2a oraz 2b do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 63633,07
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie: - zakres I, IV, V - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 14 grudnia 2018r., - zakresy II, III - 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2): a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w § 6 wzoru umowy. 1. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust.1, w sytuacji wystąpienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron, c) w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 umowy, w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa d) jeśli konieczność wprowadzenia zmian w umowie wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę. e) inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp. 2. Strony ustalają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt c): wynagrodzenie może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą; wartość brutto może ulec zmianie o wartość podwyższenia/obniżenia podatku od towarów i usług obliczonego przy zastosowaniu zmienionej stawki.
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. 2. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy All in One typ 1 Ilość – 5 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16260,15
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe zakres I - termin wykonania do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 14 grudnia 2018r.,
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych: Zestaw komputerowy All in One typ 1 Ilość – 5 sztuk 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe typ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18318,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych: Pendrive 16 GB- 100 sztuk, Switch 8-port- 20 sztuk, Router typ 1- 2 sztuki, Router typ 2- 2 sztuki, Słuchawki- 10 sztuk, Mikrofon-10 sztuk, Adapter Bluetooth- 10 sztuk, Głośniki komputerowe- 10 sztuk, Konwerter HDMI - VGA+AUDIO- 10 sztuk, Kamera internetowa USB- 2 sztuki, Bateria do panelu sterującego- 4 sztuki, Stacja dokująca do Lenovo ThinkPad T470s- 5 sztuk, Karta pamięci micro SD 64 GB Class 10- 8 sztuk 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe typ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16919,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych: Listwa zasilająca 1.5m- 70 sztuk, Listwa zasilająca 3m- 100 sztuk, Listwa zasilająca 5m- 100 sztuk, Patchcord 1m- 200 sztuk, Patchcord 3m- 150 sztuk, Patchcord 5m-150 sztuk, Patchcord 10m- 30 sztuk, Patchcord 20m- 30 sztuk, Podkładka pod myszkę- 100 sztuk, Kabel Mini DisplayPort - DisplayPort- 10 sztuk, Kabel Mini DisplayPort - HDMI- 10 sztuk, Kabel mini HDMI - HDMI- 10 sztuk, Kabel HDMI typ 1- 8 sztuk, Kabel HDMI typ 2- 8 sztuk, Kabel HDMI typ 3- 4 sztuki, Kabel DP - DP- 10 sztuk, Kabel DP - HDMI- 10 sztuk, Zaciskarka- 5 sztuk, Nóż krosowniczy- 20 sztuk, Wtyk RJ-45- 1000 sztuk 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer przenośny typ 1 Ilość – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6504,06
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe zakres IV- termin wykonania do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 14 grudnia 2018r.,
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych: Komputer przenośny typ 1 Ilość – 2 sztuki 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Komputer przenośny typ 2 Ilość – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5631,86
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe zakres V - termin wykonania do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 14 grudnia 2018r.,
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych: Komputer przenośny typ 2 Ilość – 2 sztuki 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria przedłużenie okresu gwarancji-zakres I
Znaczenie 17,00
  
Kryteria fakultatywne parametry techniczne -zakres IV
Znaczenie 29,00
  
Kryteria fakultatywne parametry techniczne -zakres I
Znaczenie 23,00
  
Kryteria cena- dotyczy zakresu II,III
Znaczenie 80,00
  
Kryteria przedłużenie okresu gwarancji-zakres IV
Znaczenie 11,00
  
Kryteria cena -dotyczy zakresu I,IV,V
Znaczenie 60,00
  
Kryteria fakultatywne parametry techniczne -zakres V
Znaczenie 29,00
  
Kryteria przedłużenie okresu gwarancji-zakres II,III
Znaczenie 20,00
  
Kryteria przedłużenie okresu gwarancji-zakres V
Znaczenie 11,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)