DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, monitorów i drukarek oraz urządzeń sieciowych dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615359-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302310007, 302320004, 324000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych:
1. 6 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem – Część I;
2. 20 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem – Część II;
3. 20 szt. Monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 22 cale – Część III;
4. 5 szt. Drukarek laserowych (sieciowych) z dupleksem – Część IV;
5. 4 szt. Przełączników (Switch’ów) typu RACK 19”/1U – Część V;
do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bbb194e-33b4-4a88-9a06-3c068374a9e8
Biuletyn 615359-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Katowicach
Regon 30700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wita Stwosza
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40042
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2510241(8) w. 225
Zamawiajacy fax 032 2510241(8) w. 249
Zamawiajacy email w3@po.katowice.pl
Adres strony url www.katowice.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny PROKURATURA OKRĘGOWA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.katowice.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach - BIURO PODAWCZE (na I kondygnacji budynku – siedziby Zamawiającego).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, monitorów i drukarek oraz urządzeń sieciowych dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Numer referencyjny PO VII WB 261. 5 .2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych: 1. 6 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem – Część I; 2. 20 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem – Część II; 3. 20 szt. Monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 22 cale – Część III; 4. 5 szt. Drukarek laserowych (sieciowych) z dupleksem – Część IV; 5. 4 szt. Przełączników (Switch’ów) typu RACK 19”/1U – Część V; do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (deliktowa i kontraktowa), obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część I - 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych i 00/100); Część II - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Część III - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych i 00/100); Część IV - 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych i 00/100); Część V - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Uwaga: W przypadku Wykonawcy, który składa ofertę dla więcej niż jednej części, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zdolnością ekonomiczną lub finansową dla każdej części z osobna lub odpowiednio na wszystkie części, na które składa ofertę (tj. na łączną wartość tych części). Zamawiający nie wymaga zawarcia odrębnych umów ubezpieczenia osobno dla każdej Części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji) / wykonał: Część I - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa); Część II - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa); Część III - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa); Część IV - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 2 500,00 zł brutto każda dostawa (umowa); Część V co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa); oraz załączy odpowiednio dokumenty potwierdzające, że DOSTAWY te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, bezusterkowe protokoły zdawczo – odbiorcze, w których została ujęta wartość dostawy/umowy, itp. dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego były wykonane).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, tj. w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1) WYKAZ DOSTAW (Załącznik Nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) POLISA lub inny/równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt 3. podpunkt 2) niniejszego Rozdziału.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy - Załącznik nr 6. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, (za wyjątkiem zmian zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ – art. 142 ust. 5 ustawy – o ile dotyczy). 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 5. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 6. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 6 szt. komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 20 szt. komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci monitorów dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 20 szt. monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 22 cale do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 5 szt. drukarek laserowych (sieciowych) z dupleksem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci urządzeń sieciowych dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 4 szt. Przełączników (Switch’ów) typu RACK 19”/1U do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Łączna cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)