GuidZP400 |
4bbb194e-33b4-4a88-9a06-3c068374a9e8
|
Biuletyn |
615359-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Katowicach
|
Regon |
30700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wita Stwosza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40042
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2510241(8) w. 225
|
Zamawiajacy fax |
032 2510241(8) w. 249
|
Zamawiajacy email |
w3@po.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.katowice.po.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
PROKURATURA OKRĘGOWA
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.katowice.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach - BIURO PODAWCZE (na I kondygnacji budynku – siedziby Zamawiającego).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, monitorów i drukarek oraz urządzeń sieciowych dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261. 5 .2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych:
1. 6 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem – Część I;
2. 20 szt. Komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem – Część II;
3. 20 szt. Monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 22 cale – Część III;
4. 5 szt. Drukarek laserowych (sieciowych) z dupleksem – Część IV;
5. 4 szt. Przełączników (Switch’ów) typu RACK 19”/1U – Część V;
do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (deliktowa i kontraktowa), obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
Część I - 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych i 00/100); Część II - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Część III - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych i 00/100); Część IV - 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych i 00/100); Część V - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych i 00/100).
Uwaga:
W przypadku Wykonawcy, który składa ofertę dla więcej niż jednej części, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zdolnością ekonomiczną lub finansową dla każdej części z osobna lub odpowiednio na wszystkie części, na które składa ofertę (tj. na łączną wartość tych części).
Zamawiający nie wymaga zawarcia odrębnych umów ubezpieczenia osobno dla każdej Części zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji) / wykonał:
Część I - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa);
Część II - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa);
Część III - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa);
Część IV - co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 2 500,00 zł brutto każda dostawa (umowa);
Część V co najmniej 2 DOSTAWY (rozumiane, jako umowy) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda dostawa (umowa);
oraz załączy odpowiednio dokumenty potwierdzające, że DOSTAWY te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, bezusterkowe protokoły zdawczo – odbiorcze, w których została ujęta wartość dostawy/umowy, itp. dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego były wykonane).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, tj. w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) WYKAZ DOSTAW (Załącznik Nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) POLISA lub inny/równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt 3. podpunkt 2) niniejszego Rozdziału.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy - Załącznik nr 6.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, (za wyjątkiem zmian zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ – art. 142 ust. 5 ustawy – o ile dotyczy).
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy.
4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
5. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
6. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 6 szt. komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 1 wraz z oprogramowaniem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 20 szt. komputerów osobistych (stacjonarnych) o konfiguracji 2 wraz z oprogramowaniem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci monitorów dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 20 szt. monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 22 cale do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 5 szt. drukarek laserowych (sieciowych) z dupleksem do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA (zakup) sprzętu komputerowego w postaci urządzeń sieciowych dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32400000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup) fabrycznie nowych 4 szt. Przełączników (Switch’ów) typu RACK 19”/1U do służbowego wykorzystania na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej jednostek; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ – Załącznik Nr 5B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SPECYFIKACJA TECHNICZNA.
|
| |