GuidZP400 |
a810f1b5-213e-4ef1-9d75-497a175cc7fe
|
Biuletyn |
615245-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, pokój 8 piętro III, 90-532 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa toreb z papieru
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-II.271.118.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa toreb z papieru. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. Załącznikami do Ogłoszenia są:
• Załącznik nr 1 – Instrukcja dla Wykonawców, • Załącznik nr 2 – Wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, • Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, • Załącznik nr 4
– Opis przedmiotu zamówienia, • Załącznik nr 5 – Formularz ofertowy (w formacie arkusza
kalkulacyjnego), • Załącznik nr 6 – Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18937000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – do 30 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 7.1
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia
warunków, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt 6 instrukcji poprzez
złożenie n/w dokumentu: 7.1.1 aktualnego na dzień składania wniosków oświadczenia o braku
podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do Ogłoszenia). 7.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt
7.1 Instrukcji dla Wykonawcy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. 7.3 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli
zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę
dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli
oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.5 W przypadku
wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w
posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń
lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl/
|
IV 4 7 |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi
|
IV 4 8 |
1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie
wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 1.2. Wykonawca,
aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na
Platformie Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej - Platformą) udostępnionej przez Urząd Zamówień
Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do
udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (login należy
podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy
rejestracji). 1.3. W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania
go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej
jedną godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie
skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji. 1.4. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na
ewentualne problemy znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce -
SAMOUCZEK. 2. Wymagania techniczne: 2.1. komputer PC z systemem
operacyjnymWindows/Linux, oraz 2.2. przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa
lub Firefox 2.0 lub wyższa, 2.3. nie jest wymagany podpis elektroniczny
|
IV 4 9 |
1. Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się na Platformie,
Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej
składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku
licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału, składają kolejne korzystniejsze
postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4.
Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty brutto wyrażoną w
złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Na cenę oferty
brutto składa się łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący wszystkie koszty poniesione na
wykonanie całego zakresu rzeczowego dostawy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i
załączonym wzorem umowy, polegającej na: „dostawie toreb z papieru” w okresie od
obowiązywania umowy. 7. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby wynikała ona z ceny jednostkowej brutto i ilości pozycji tabeli
Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia (dla ułatwienia Zamawiający
przygotował arkusz kalkulacyjny zawierający odpowiednie formuły). 8. Oferta złożona przez
Wykonawcę (w ramach postąpienia) winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o
kwotę minimalnego postąpienia. 9. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200,00
PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego
postąpienia. 10. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom
informację o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji
elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie
ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 11. System dopuszcza
składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość
cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 12. Zamawiający przyjął cenę
wywoławczą, kwotę brutto w wysokości 16.174,50 PLN za całość zamówienia.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 11 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T09:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00
|
IV 4 13 |
Upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - uregulowane są w Załączniku nr 6 do Ogłoszenia
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo
pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zmianami), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). Jeżeli Zamawiający lub
Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem
faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego
do kontaktowania się z Wykonawcami jest(są):Ewelina Cichocka, Waldemar Seliga . 3.
Korespondencję do Zamawiającego, powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania:
(DOA-ZP-II.271.112.2018) należy kierować: * pisemnie na adres: Wydział Zamówień Publicznych w
Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532
Łódź *,drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty
elektronicznej mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe
Reader * faksem na nr +48 (42)638-48-77 4. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona
jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna
być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia
licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju inne wnioski,oświadczenia i inne informacje
przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane
Wykonawcom będą widoczne w panelu „Moje konto” w zakładce „Moje wiadomości”. 6.
Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanowiącą integralna cześć Ogłoszenia -
Instrukcją dla Wykonawców - załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 7. Zamawiający przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie
przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych i częściowych, rozliczania w
walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., prawo opcji na
podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wyjaśnianie treści Ogłoszenia: 9.1 Wykonawca może zwrócić
się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień
Wykonawcy, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia
wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego
terminu składania wniosków. 9.2 Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z
wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu i zamieści zmianę(y) na stronie internetowej, na której udostępnione jest niniejsze
Ogłoszenie. Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania. 10. Zmiany w treści
Ogłoszenia: 10.1 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
wniosków zmienić treść niniejszego Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia Zamawiający przekaże
niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał niniejszy wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu i zamieści na stronie internetowej, na której udostępnione
jest niniejsze Ogłoszenie. 10.2 Zmiany Ogłoszenia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 11.
Zmiany w treści Ogłoszenia: 11.1 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem
terminu składania wniosków zmienić treść niniejszego Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia
Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom,którym Zamawiający przekazał
niniejszy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zamieści na stronie internetowej, na
której udostępnione jest niniejsze Ogłoszenie. 11.2 Zmiany Ogłoszenia są każdorazowo wiążące dla
Wykonawców. 12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że: 12.1
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul.
Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail:
lckm@uml.lodz.pl. 12.2 Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest Pani Agnieszka
Kozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 12.3 Podanie danych osobowych jest
warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ogólną
podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe
cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: 12.3.1 ustawa z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 12.4 Dane
osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie
obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie
danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne,
bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie
zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na
podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 12.5 Dane osobowe
będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 ze zm.). 12.6 W związku z
przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a)
dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania
danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia. 12.7 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 12.8 Gdy podanie
danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 12.9 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania. 13. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z
art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu
składa stosowne oświadczenie zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
|