GuidZP400 |
3c756920-650c-4e9b-ad44-c938c1a12878
|
Biuletyn |
615602-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
|
Regon |
79031734000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr. Edwarda Rittlera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sejny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 162 138
|
Zamawiajacy fax |
875 162 341
|
Zamawiajacy email |
j.szafranowska_spzoz_sejny@op.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.sejny.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.sejny.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.sejny.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ w Sejnach, ul. dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Sejnach
|
Numer referencyjny |
12/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego) przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 17 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. Wymienione w przedmiocie zamówienia dane (parametry) oraz wszelkie wskazania dotyczące urządzenia (części składowe ) należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie w tym zakresie ofert równoważnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie minimum 2 dostawy, o wartościach nie mniejszych niż, suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, (wyrażonych w PLN) na które wykonawca składa ofertę tj;
Dla pakietu nr 1 – 100.000,00 zł
Dla pakietu nr 2 – 100.000,00 zł
Dla pakietu nr 3 – 15.000,00 zł
Dla pakietu nr 4 – 60.000,00 zł
Dla pakietu nr 5 – 500,00 zł
Dla pakietu nr 6 – 15.000,00 zł
Dla pakietu nr 7 – 4.000,00 zł
Dla pakietu nr 8 – 20.000,00 zł
Dla pakietu nr 9 – 4.000,00 zł
Dla pakietu nr 10 – 15.000,00zł
Dla pakietu nr 11 – 20.000,00 zł
Dla pakietu nr 12 – 20.000,00 zł
Dla pakietu nr 13 – 300.000,00 zł
Dla pakietu nr 14 – 8.000,00 zł
Dla pakietu nr 15 – 30.000,00 zł
Dla pakietu nr 16 – 8.000,00 zł
Dla pakietu nr 17 – 2.000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3.5. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3.6. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
3.7. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – Zamawiający, uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż wykonał należycie minimum 2 dostawy, o wartościach nie mniejszej, niż suma wartości wymienionych w Rozdziale VI. pkt 2c określonych dla poszczególnych pakietów, na które wykonawca składa ofertę zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy. Wykonawca może złożyć załącznik oddzielnie dla każdego pakietu, bądź jeden dla wszystkich, sumując wartości oraz wymieniając numery poszczególnych pakietów, których złożenie w/w wykazu dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.1. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje użytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyborów, z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Opisy zawarte w materiałach informacyjnych musza być przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym – to wymagane jest tłumaczenie na język polski: nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego). Wymaga się, aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane towary wymagań postawionych przez Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek – dotyczy wszystkich pakietów.
Próbki są wymagane w celu sprawdzenia przez Zamawiającego, czy zaoferowane wyroby w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej, do przedmiotowego postepowania, spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Porównując próbki z treścią formularza asortymentowo ilościowego zał. nr 2. Każda próbka powinna być oznaczona nr pakietu oraz pozycji, której dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 4, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym złożonym z ofertą Wykonawcy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy.
4) w zakresie zmiany nazwy handlowej produktu leczniczego,
5) w zakresie sposobu konfekcjonowania i związanej z tym zmiany liczby opakowań, w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany produkt, powodujący wycofanie dotychczasowego, o tożsamych właściwościach farmaceutyczno-medycznych, lub w przypadku braku dostępności na rynku polskim produktu leczniczego.
4. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie Wykonawcy nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, z tym że dopuszcza się w tym okresie zmianę ustalonych cen brutto:
1) wynikającą ze zmian cen urzędowych, przedstawionych w odpowiednim akcie prawnym, przy czym cena brutto może ulec zmianie wyłącznie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy nową a dotychczas obowiązującą ceną urzędową – obowiązujące od dnia wejścia w życie tego aktu prawnego,
2) w przypadku ustalenia cen urzędowych na produkty, wobec których obowiązywały ceny umowne, przy czym cena brutto nie będzie wyższa niż cena urzędowa przedstawiona w odpowiednim akcie prawnym – obowiązujące od dnia wejścia w życie tego aktu prawnego;
3) w przypadku obniżenia ceny asortymentu,
4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto,.
5. Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
6. Powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkującą niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
7. Powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siłą wyższą”, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|