Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla prokuratur okręgu zamojskiego

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615287-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksów na potrzeby jednostek prokuratury okręgu zamojskiego w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy jeżeli ta okoliczność wystąpi wcześniej.
Kod CPV: 30125100-2; 30125110-5

2.Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone produkty będą fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się :
a/wykonane z nowych elementów,
b/w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo –znakiem firmowym, symbolem produktu- kodem producenta ,
c/posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem,
d/taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku powinna być zakończona twardą końcówką plastikową i przymocowana trwale lub na zatrzaski do obudowy,
e/na nowych tonerach wyjętych z opakowania –wałek , elementy mechaniczne nie może być śladów proszku,
f/tonery muszą być najwyższej jakości, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu i nie będą zawierać używanych elementów,
g/wkłady drukujące nie mogą zawierać żadnych elementów używanych, w szczególności elementów mechanicznych, listwy, wkładu światłoczułego, kasety,
h/dostarczone produkty muszą być oryginalne fabrycznie zamknięte,
i/materiały muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem w transporcie jak i po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany i używany.
3.Wszelkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na trwałe na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem.
4.Wszystkie materiały eksploatacyjne bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń, z którymi są kompatybilne.
5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą mieć instrukcję obsługi w języku polskim.
6.Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu /barwieniu druku, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych /kolorowych smug na nośniku ( 100 % bieli w miejscach niezadrukowanych)oraz poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego.
7.Ilekroć w treści siwz , w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe , patenty lub pochodzenie , a także normy zamawiający dopuszcza znaki towarowe, patenty lub pochodzenie , a także normy równoważne.
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych (produkowanych przez producentów urządzeń). Pod pojęciem „równoważny” rozumie się produkt:
a) fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważną;
b)który nie jest produktem regenerowanym tj. zawierającym jakiekolwiek elementy regenerowane, refabrykowane lub wchodzące wcześniej w całości jak również w części w skład innych produktów;
c)nienoszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy t.j. kod producenta;
d)posiadający parametry eksploatacyjne nie gorsze niż produkty oryginalne- wykonane przez producenta urządzeń ( w szczególności równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, zakres temperatur przechowywania , kolor i nasycenie barw.
e) rozpoznawalny przez drukarkę i niewywołujący pojawienia się komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych;
f)kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony tj., że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp.
g)który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitującym stan zasobników
h)który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
9.Wykonawca musi zagwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw do bezpłatnych napraw w ramach gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, lub w przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego wynikającego z zastosowania takiego produktu potwierdzonego przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń, wykonawca poniesie koszty jego naprawy oraz wydania opinii/ekspertyzy z wynagrodzenia.
Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę.

10.W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje konieczność częstszej konserwacji urządzenia( np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków, itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi tj. raz w roku, wykonawca zobowiązuje się do przejęcia tych zobowiązań wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych na własny koszt w okresie umownym .Zobowiązania w tym zakresie będą wykonywane w terminie 4 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia konieczności konserwacji urządzenia.
Zamawiający może przeprowadzić konserwację urządzenia i wymianę materiałów na koszt wykonawcy z przysługującego wykonawcy wynagrodzenia w przypadku przekroczenia wymienionego terminu z zachowaniem prawa do kar umownych.
11.W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad lub niezgodności w dostarczonych materiałach wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do jego wymiany na wolny od wad na własny koszt niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
12.W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do zakupu materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia , do którego dany materiał jest przeznaczony , tożsamych co do rodzaju), a wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu zamawiającemu kosztów zakupu tych materiałów z wynagrodzenia , przy czym zamawiający zachowa prawo do naliczania kar umownych.
13.Wszystkie dostarczone produkty będą objęte 12-miesięczną gwarancją i rękojmią licząc od dnia ich dostawy do zamawiającego, chyba że obowiązujące przepisy przewidują dłuższą rękojmię lub producent udzielił dłuższej gwarancji niż wykonawca.
14.W przypadku zaoferowania materiałów tzw. równoważnych na potwierdzenie , że dostawy oferowane w ramach zamówienia spełniają wymagania postawione w siwz wykonawca jest zobowiązany do wykazania w treści oferty , że oferowany materiał posiada nie gorsze parametry w stosunku do towaru wyspecyfikowanego oraz do złożenia wraz z ofertą opisu zaoferowanego materiału opis powinien zawierać co najmniej nazwę producenta materiału , symbol-kod producenta/nr katalogowy, pojemność/wydajność oraz wskazanie z jakimi modelami urządzeń materiał jest kompatybilny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfa0af9e-20b9-4fbf-991f-22750d887b0a
Biuletyn 615287-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Zamościu
Regon 95022103300000
Zamawiajacy adres ulica Orla
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 84 6396091 do 93, 6396977
Zamawiajacy fax 84 638 24 70
Zamawiajacy email j.chmielewska@prokuratura-zamosc.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny prokuratura
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamosc.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przez posłańca, przez operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22-400 Zamość, ul. Orla 2
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla prokuratur okręgu zamojskiego
Numer referencyjny PO VII WB 261.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksów na potrzeby jednostek prokuratury okręgu zamojskiego w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy jeżeli ta okoliczność wystąpi wcześniej. Kod CPV: 30125100-2; 30125110-5 2.Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone produkty będą fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się : a/wykonane z nowych elementów, b/w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo –znakiem firmowym, symbolem produktu- kodem producenta , c/posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, d/taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku powinna być zakończona twardą końcówką plastikową i przymocowana trwale lub na zatrzaski do obudowy, e/na nowych tonerach wyjętych z opakowania –wałek , elementy mechaniczne nie może być śladów proszku, f/tonery muszą być najwyższej jakości, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu i nie będą zawierać używanych elementów, g/wkłady drukujące nie mogą zawierać żadnych elementów używanych, w szczególności elementów mechanicznych, listwy, wkładu światłoczułego, kasety, h/dostarczone produkty muszą być oryginalne fabrycznie zamknięte, i/materiały muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem w transporcie jak i po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany i używany. 3.Wszelkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na trwałe na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 4.Wszystkie materiały eksploatacyjne bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń, z którymi są kompatybilne. 5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą mieć instrukcję obsługi w języku polskim. 6.Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu /barwieniu druku, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych /kolorowych smug na nośniku ( 100 % bieli w miejscach niezadrukowanych)oraz poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego. 7.Ilekroć w treści siwz , w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe , patenty lub pochodzenie , a także normy zamawiający dopuszcza znaki towarowe, patenty lub pochodzenie , a także normy równoważne. 8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych (produkowanych przez producentów urządzeń). Pod pojęciem „równoważny” rozumie się produkt: a) fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważną; b)który nie jest produktem regenerowanym tj. zawierającym jakiekolwiek elementy regenerowane, refabrykowane lub wchodzące wcześniej w całości jak również w części w skład innych produktów; c)nienoszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy t.j. kod producenta; d)posiadający parametry eksploatacyjne nie gorsze niż produkty oryginalne- wykonane przez producenta urządzeń ( w szczególności równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, zakres temperatur przechowywania , kolor i nasycenie barw. e) rozpoznawalny przez drukarkę i niewywołujący pojawienia się komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych; f)kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony tj., że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp. g)który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitującym stan zasobników h)który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 9.Wykonawca musi zagwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw do bezpłatnych napraw w ramach gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, lub w przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego wynikającego z zastosowania takiego produktu potwierdzonego przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń, wykonawca poniesie koszty jego naprawy oraz wydania opinii/ekspertyzy z wynagrodzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. 10.W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje konieczność częstszej konserwacji urządzenia( np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków, itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi tj. raz w roku, wykonawca zobowiązuje się do przejęcia tych zobowiązań wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych na własny koszt w okresie umownym .Zobowiązania w tym zakresie będą wykonywane w terminie 4 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia konieczności konserwacji urządzenia. Zamawiający może przeprowadzić konserwację urządzenia i wymianę materiałów na koszt wykonawcy z przysługującego wykonawcy wynagrodzenia w przypadku przekroczenia wymienionego terminu z zachowaniem prawa do kar umownych. 11.W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad lub niezgodności w dostarczonych materiałach wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do jego wymiany na wolny od wad na własny koszt niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji. 12.W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do zakupu materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia , do którego dany materiał jest przeznaczony , tożsamych co do rodzaju), a wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu zamawiającemu kosztów zakupu tych materiałów z wynagrodzenia , przy czym zamawiający zachowa prawo do naliczania kar umownych. 13.Wszystkie dostarczone produkty będą objęte 12-miesięczną gwarancją i rękojmią licząc od dnia ich dostawy do zamawiającego, chyba że obowiązujące przepisy przewidują dłuższą rękojmię lub producent udzielił dłuższej gwarancji niż wykonawca. 14.W przypadku zaoferowania materiałów tzw. równoważnych na potwierdzenie , że dostawy oferowane w ramach zamówienia spełniają wymagania postawione w siwz wykonawca jest zobowiązany do wykazania w treści oferty , że oferowany materiał posiada nie gorsze parametry w stosunku do towaru wyspecyfikowanego oraz do złożenia wraz z ofertą opisu zaoferowanego materiału opis powinien zawierać co najmniej nazwę producenta materiału , symbol-kod producenta/nr katalogowy, pojemność/wydajność oraz wskazanie z jakimi modelami urządzeń materiał jest kompatybilny.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się zamówienie jest zobowiązany do wykazania , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy- w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy rozumiane jako umowy obejmujące swoim zakresem sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych o wartości łącznej co najmniej 250 000 zł brutto każda. Wykonawca może , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 6 do siwz)Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego wykonywano dostawy materiałów eksploatacyjnych.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wadium należy wnieść w wysokości 6 000 zł , słownie złotych: osiem tysięcy 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego nr 33 1010 1339 0253 4822 3100 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej( poręczenie to jest poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 110, z późn. zm.)- do pokoju nr 44 w Prokuraturze Okręgowej w Zamościu, przy ul. Orlej 2. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 6, bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji/ubezpieczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Zamawiajacy odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. 8.Zamawiajacy zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po podpisaniu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Na wniosek wykonawcy, który wniósł wadium w pieniądzu, wadium może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria doświadczenie
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)