Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616905-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ (oddzielny SOPZ dla każdej części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4ed0d57-04b4-4f6c-877a-0824b200d558
Biuletyn 616905-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 69167370300000
Zamawiajacy adres ulica Suszyckich
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 87 01 539
Zamawiajacy fax 17 08 01 502
Zamawiajacy email malgorzata.szudrowicz@podrb.pl
Adres strony url ww.podr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podrb.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, 36-040 Boguchwała, ul. Suszyckich 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Numer referencyjny ZG.261.06.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ (oddzielny SOPZ dla każdej części).
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-05T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określania szczegółowych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określania szczegółowych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określania szczegółowych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3b do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych dla realizacji zadania pn.: „II Ogólnopolska Wystawa Królików miejscem spotkania hodowców z kraju i z zagranicy w dniach 06-07.10.2018 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji zadań w ramach planu operacyjnego na lata 2018-2019, realizowanego w ramach schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan Operacyjny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2018 – 2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych (MDSiW)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)