Dostawa i wdrożenie oprogramowania na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616331-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie częściowe nr 1 – dostawa i wdrożenie oprogramowania biurowego i antywirusowego,
Zadanie częściowe nr 2 – dostawa i wdrożenie oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego Vmware.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 4a i 4b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego w stosunku do oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia,
tj. oprogramowania innego niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, że zaoferowane oprogramowanie musi spełniać opisane warunki równoważności, zgodnie z załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe w domyśle wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszy sformułowanie „lub równoważny”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ec73388-cc19-4a01-9499-592ff9121dfe
Biuletyn 616331-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Regon 1731501200000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-564
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6015496
Zamawiajacy fax 22 6270680
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
Adres strony url www.udsc.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.udsc.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.udsc.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udsc.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer referencyjny 21/DOSTAWA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA/PN/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie częściowe nr 1 – dostawa i wdrożenie oprogramowania biurowego i antywirusowego, Zadanie częściowe nr 2 – dostawa i wdrożenie oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego Vmware. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 4a i 4b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego w stosunku do oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia, tj. oprogramowania innego niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, że zaoferowane oprogramowanie musi spełniać opisane warunki równoważności, zgodnie z załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe w domyśle wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszy sformułowanie „lub równoważny”.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie wskazanym w ofercie zgodnie z kryteriami ocen, jednak nie dłuższym niż 45 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zadanie częściowe nr 1 – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie i wdrożeniu oprogramowania antywirusowego o minimalnej wartości 50 000,00 zł brutto każda, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywanie należycie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostawy wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy. Zadanie częściowe nr 2 – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie i wdrożeniu oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego o minimalnej wartości 50 000,00 zł brutto każda, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywanie należycie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostawy wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy), a także jeśli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą prowadzącą autoryzowane szkolenie produktowe, posiadającą aktualny certyfikat inżyniera zaoferowanego rozwiązania, z zakresu administracji wdrożonego oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – w przypadku złożenia oferty w zadaniu częściowym nr 2. Wzory oświadczeń, o których mowa powyżej - lit. b) i c) Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, który złożyli oferty w postępowaniu. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 ppkt 1 – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla zadania częściowego nr 1 - 1 000,00 PLN brutto (słownie: jeden tysiąc złotych); b) dla zadania częściowego nr 2 – 4 000,00 PLN brutto (słownie: cztery tysiące złotych); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 21/ DOSTAWA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA/PN/18 ”. Zadanie częściowe nr …..…”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4a oraz 4b do SIWZ. Zadanie nr 1: Dopuszcza się następujące zmiany Umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z innych niż wskazane wyżej przyczyn, a dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy; 2) dostarczenie nowszych niż określone w SIWZ wersji oprogramowania z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do opisanych w ofercie złożonej w postępowaniu; 3) zmiana: nazwy, adresu, statusu firmy; Zadanie nr 2: Dopuszcza się następujące zmiany Umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z innych niż wskazane wyżej przyczyn, a dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy; 2) dostarczenie nowszych niż określone w SIWZ wersji oprogramowania z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do opisanych w ofercie złożonej w postępowaniu; 3) zmiana: nazwy, adresu, statusu firmy; 4) zmiany w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do umowy, mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, przy czym nowo wskazane osoby, realizujące przedmiot umowy muszą posiadać co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby pierwotnie wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i wdrożenie oprogramowania biurowego i antywirusowego,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie wskazanym w ofercie zgodnie z kryteriami ocen, jednak nie dłuższym niż 45 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania biurowego i antywirusowego. 1. Przedmiotem zamówienia jest 1.1. odnowienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania ESET Endpoint Security lub równoważnego do posiadanej licencji dla 2 stanowisk, 1.2. odnowienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania CODETWO EXCHANGE RULES PRO lub równoważne, na wsparcie techniczne dla 500 użytkowników oraz dostawa 150 nowych licencji oprogramowania CODETWO EXCHANGE RULES PRO lub równoważne wraz z subskrypcją, w 1.3. dostawa oprogramowania Trend Micro Deep Security - Anti-malware - per Server (Virtual Machine) lub równoważnego wraz z licencją (30 licencji) oraz 12 miesięczną subskrypcją, 1.4. dostawa oprogramowania Trend Micro Deep Security - Anti-malware - per CPU (Socket) lub równoważnego wraz z licencją (12 licencji) oraz 12 miesięczną subskrypcją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i wdrożenie oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego Vmware.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie wskazanym w ofercie zgodnie z kryteriami ocen, jednak nie dłuższym niż 45 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego VMware i rozszerzenie posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie do wirtualizacji wraz ze wsparciem producenta. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1. dostawę 12 licencji na oprogramowanie (zwane dalej „Systemem”) do tworzenia kopii bezpieczeństwa zwirtualizowanego środowiska VMware vSphere w wersji 6.0 lub nowszej (posiadanego przez zamawiającego), dla 3 (trzech) 4-procesorowych serwerów klasy x86 (4 fizyczne procesory), bez limitu ilości maszyn wirtualnych podlegających wykonaniu kopii bezpieczeństwa. Dostarczone licencje muszą być niewyłączne i bezterminowe oraz muszą umożliwiać realizację wszystkich funkcjonalności opisanych w punkcie 2. 1.1.2. dostarczenie rozszerzenia posiadanych przez Zamawiającego licencji lub równoważnych dla oprogramowania do wirtualizacji (Zamawiający posiada licencje VMware Vsphere 6 Enterprise Plus (Per CPU) oraz oprogramowania zarządzającego VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance). Dostarczone licencje muszą być niewyłączne i bezterminowe oraz muszą umożliwiać realizację wszystkich funkcjonalności opisanych w punkcie 10. 1.1.3. przeprowadzenie instalacji, konfiguracji i wdrożenia dostarczonego oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego Vmware oraz przygotowanie dokumentacji, o której mowa w pkt 5. 1.1.4. zapewnienie 12 miesięcznego wsparcia producenta. 1.1.5. przeprowadzenie warsztatu powdrożeniowego przez certyfikowanego inżyniera zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 7. 1.1.6. przeprowadzenie jednego certyfikowanego szkolenia produktowego, przez certyfikowanego inżyniera zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8. 1.2. Oprogramowanie do backupu musi posiadać funkcje monitorujące i raportujące środowisko wirtualne VMware vSphere w wersji 6 lub nowszej, bez potrzeby korzystania z narzędzi firm trzecich. Wymagania minimalne dla tych funkcji opisane są w punkcie 3. 1.3. Wraz z Systemem Wykonawca dostarczy 12 miesięczne wsparcie producenta na: 1.3.1. Aktualizacje bazy informacji dotyczących oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz monitorowania i raportowania środowiska do tworzenia kopii bezpieczeństwa i środowiska wirtualnego VMware. 1.3.2. Dostęp do najnowszych wersji dostarczonego oprogramowania oraz wszelkich poprawek i aktualizacji. 1.3.3. Dostęp do bazy wiedzy udostępnianej przez producenta systemu. 1.3.4. Za produkty dostarczane w ramach wsparcia producenta w czasie jego trwania Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Wykonawca dostarczy dokument, w którym producent potwierdza możliwość korzystania przez Zamawiającego z usług wsparcia technicznego producenta na posiadane przez Zamawiającego rozwiązania, o których mowa w pkt. 1.1. oraz 1.2. do dnia zakończenia 12 miesięcznego okresu wsparcia producenta dla dostarczonego oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Czas trwania warsztatu powdrożeniowego
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wdrożenia oprogramowania
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)