Część 1 – Zakup sprzętu do prowadzenia terapii metodą Johansena – Laptop z oprogramowaniem, słuchawki. Część 2 – Zakup sprzętu do zajęć specjalistycznych. Część 3 – Zakup mebli i wyposażenia. Część 4 – Zakup pomocy dydaktycznych do nowego oddziału przedszkolnego. Część 5 – Zakup pomocy dydaktycznych do przedszkola nr 2,3,4,5,6.

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Gmina Błonie
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616515-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 302000001, 391610008, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach:
Część 1 – w załączniku nr A4
Część 2 – w załączniku nr B4
Część 3 – w załączniku nr C4
Część 4 – w załączniku nr D4
Część 5 – w załączniku nr E4

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ecb84532-f35e-4fba-83e1-e991f6970524
Biuletyn 616515-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Błonie
Regon 1327123000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Błonie
Zamawiajacy kod pocztowy 05870
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 7253004, 7253006
Zamawiajacy fax 227 253 067
Zamawiajacy email wzp@umig.blonie.pl
Adres strony url www.bip.blonie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach: Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Tytuł projektu: „Nasze przedszkolaki – zwiększenie szans edukacyjnych w Przedszkolach Publicznych w Gminie Błonie” Nr projektu RPMA.10.01.04-14-a593/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.blonie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie
Nazwa nadana zamowieniu Część 1 – Zakup sprzętu do prowadzenia terapii metodą Johansena – Laptop z oprogramowaniem, słuchawki. Część 2 – Zakup sprzętu do zajęć specjalistycznych. Część 3 – Zakup mebli i wyposażenia. Część 4 – Zakup pomocy dydaktycznych do nowego oddziału przedszkolnego. Część 5 – Zakup pomocy dydaktycznych do przedszkola nr 2,3,4,5,6.
Numer referencyjny WZP.271.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr A4 Część 2 – w załączniku nr B4 Część 3 – w załączniku nr C4 Część 4 – w załączniku nr D4 Część 5 – w załączniku nr E4
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający uszczeóławia terminy realizacji zamówienia w poszczególnych częściach Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji: Część 1 – rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do dnia 31.10. 2018 r. Część 2 – rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do dnia 31.10. 2018 r. Część 3 – rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do dnia 31.10. 2018 r. Część 4 – rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do dnia 31.10. 2018 r. Część 5 – rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do dnia 31.10. 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie w żadnej z części.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie w żadnej z części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie w żadnej z części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, lub wskazanie w ofercie adresu strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, na której jest zamieszczony ww. dokument. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 9.2. lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1. lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126). Dokładne informacje dotyczące polegania na zasobach podmiotów trzecich i zasady składania ww. dokumentów zawarte są w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Zestawienie cenowe ( dla każdej części oddzielnie) przedmiotu zamówienia sporządzone wg wymagań Zamawiającego, zawartych w załącznikach Nr 1-5 do Oferty, zawierające opis oferowanych pomocy dydaktycznych, urządzeń i materiałów, wraz z cenami. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy )
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujący zmiany do umowy zgodnie z art 144 ust. 1 ustawy Pzp i wymaga formy pisemnej w postaci porozumienia (aneksu0 do umowy, gdyby wystąpiły okoliczności: a). zmiana powszechnie obowiązujących przepisów b). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu. c). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego).
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia z ramienia Wydziału Zamówień Publicznych są: – Iwona Kopczyńska, (wyjaśnienia odnośnie procedury przetargowej) email: wzp@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180. Ponadto zgodnie z zaleceniami UZP, przy niniejszym postępowaniu Zamawiający zamieszcza klauzulę informacyjną zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, oraz oświadczenie dla Wykonawców biorących udział w postępowaniu odnośnie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Zakup sprzętu do prowadzenia terapii metodą Johansena – Laptop z oprogramowaniem, słuchawki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr A4
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 1 – Zakup sprzętu do prowadzenia terapii metodą Johansena – Laptop z oprogramowaniem, słuchawki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr B4
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – Zakup mebli i wyposażenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr C4
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – Zakup pomocy dydaktycznych do nowego oddziału przedszkolnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr D4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – Zakup pomocy dydaktycznych do przedszkola nr 2,3,4,5,6.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach: Część 1 – w załączniku nr E4
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)