GuidZP400 |
5023bfe0-6419-45eb-9d69-2b8601b14f35
|
Biuletyn |
616646-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
62648400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaszubska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4809100, 4809151, 52
|
Zamawiajacy fax |
914 809 260
|
Zamawiajacy email |
as_szczecin@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa systemu monitoringu kamerowego CCTV do Aresztu Śledczego w Szczecinie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna więziennictwa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu monitoringu kamerowego CCTV do Aresztu Śledczego w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
D/Kw.2232.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu monitoringu kamerowego CCTV zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem projektu wykonawczego „Modernizacji i rozbudowy instalacji monitoringu kamerowego CCTV oraz sygnalizacji alarmowej SWWiN – ochrony obwodowej”, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ:
a. CPV 32323500-8 – Urządzenia do nadzoru wideo,
b. CPV 32323000-3 – Monitory wideo,
c. CPV 32323400-7 – Sprzęt wideo do odtwarzania,
d. CPV 32323300-6 – Urządzenia wideo,
e. CPV 35121700-5 – Systemy alarmowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 2). Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wymagających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wymagających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wymagających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a/ przestojów i opóźnień nie zawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień,
b/ działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne i inne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania,
c/ innych przerw w realizacji dostawy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający zaistniałym przerwom.
Powyższe postanowienia z pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.
Wysięgnik parapetowy DS-1660ZJ
szt
3,00
2.
Uchwyt narożny DH-PFA151
szt
3,00
3.
Kamera DH-SD6AL245U-HNI
szt
3,00
4.
Extender HDMI na IP (multicast) + 8 kabli HDMI 3 m
szt
2,00
5.
Monitor LED PM-43-43"
szt
2,00
6.
Uchwyt ścienny wysuwany do LCD/TV 36-70" LXLCD83
szt
2,00
7.
pulpit sterujący DHI-NKB1000 (sieciowy)
szt
1,00
8.
kabel UTP 4x2x0,5 kat. 5e
mb
2 305,00
9.
kabel UTP 4x2x0,5 kat. 5e outdoor (żelowany)
mb
2 500,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.
PWR-IE170W-PC-AC Maximum PoE/PoE + port support in a AC or high DC environment
szt
3
2.
IE-1000-8P2S-LM IE-1000 GUI Based L2 Switch, 2-port 1GbE SFP, 8-port FE PoE.
szt
3
3.
INJ-24A-T Zasilacz PoE/PoE + 60W (injector) z portami gogabitowymi, temp. pracy: -40...75 st.C
szt
3
|
| |