Przetarg nieograniczony na dostawy jednorazowych i wielorazowych materiałów medycznych

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616487-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Jednorazowe i wielorazowe materiały medyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad6f0b6a-3d90-41f2-8b8f-60d7935cbe1e
Biuletyn 616487-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@dsk.lublin.pl
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pokój 2002
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy jednorazowych i wielorazowych materiałów medycznych
Numer referencyjny 59/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Jednorazowe i wielorazowe materiały medyczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126); c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert) Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/ulotki/foldery
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje. 3. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4. 4. Próbki zgodnie z załącznikiem nr 7 – próbki nie podlegają zwrotowi. 5. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 7. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące; c) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; d) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; e) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu, h) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna również w następujących przypadkach: a)nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana będzie uwzględniała jedynie pracowników Wykonawcy zatrudnionych przez niego. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wykaz tych osób wraz ze wskazaniem zmiany wysokości wynagrodzenia; b)nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczaniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania Umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron Umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE 1 a)CZUJNIK TEMPERATURY DO INKUBATORA GIRAFFE • pakowany pojedynczo • jednorazowego użytku • możliwość pomiaru temperatury na skórze i w odbycie • kompatybilny z inkubatorem GIRAFFE OMNIBED • pakowane pojedynczo Ilość: 10 szt. AKCESORIA DO APARATÓW DO ZNIECZULENIA AVANCE, AESTIVA: b)Pułapka wodna typu D – fend • 1)do aparatu do znieczulenia Avance – 10 szt. • 2)do aparatu do znieczulenia Aisys – 5 szt. c)Czujniki tlenu – 8 szt. d)Czujniki przepływu – 6 szt. e)– Wziernik uszny jednorazowy  wziernik uszny dziecięcy o Φ 2,5 mm, 3 mm, 4 mm, 5 mm  kompatybilny ze sprzętem laryngologicznym (otoskopem)  jednorazowego użytku,  atraumatyczny,  wykonany z hypoalergicznego tworzywa.  pakowany w opakowaniu zbiorczym kartonowym Ilość: 44 000 szt., rozmiary zależnie od potrzeb Próbki: 5 szt. f) Zestawy do lewatyw Charakterystyka: • posiadające zacisk łatwy w obsłudze • kanka wykonana z miękkiego tworzywa o zaokrąglonej końcówce z otworem oraz z bocznymi otworami • posiadające uchwyt do zawieszania worka • jednorazowego użytku • niesterylne • o długości drenu od 120 do 150 cm • hypoalergiczne • o pojemności worka do 2l, z podziałką co 250ml Ilość– 3 600 szt. Próbki: 5 szt. Kryteria oceny jakości: miękkość tworzywa 0-40 pkt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Strzykawki trzyczęściowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. 1 ml do tuberkuliny z dołączoną silikonowaną igłą, pojemność cylindra strzykawki 1 ml, z podziałka co 0,01 ml. 26 000 szt. 15 szt. 2. 50 ml przezroczysta Luer-Lock z gwintem koncentryczna do pomp infuzyjnych z podziałką co 1 ml z rozszerzeniem do 60ml, podziałka co 5 ml 71 000 szt. 15 szt. 3. 50 ml transparentna do leków światłoczułych Luer-Lock z gwintem koncentryczna do pomp infuzyjnych z podziałką co 1 ml z rozszerzeniem do 60ml, podziałka co 5 ml 20 400 szt. 15 szt. 4. 100 ml typu Janette z podziałką co 2 ml 7500 szt. 15 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Elektroda enzymatyczna kompatyblina z pompą insulinową Paradigm 722 i VEO Paradigm
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektroda enzymatyczna kompatyblina z pompą insulinową Paradigm 722 i VEO Paradigm - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Czujniki saturacji i czujniki entropi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Czujniki saturacji i czujniki entropii , czujnik temperatury- 660 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Igły do nakłucia przetoki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Igły do nakłucia przetoki a)AV żylna 17G, 16 G – 100 szt. b)AV tętnicza 17G, 16 G – 70 szt. c) SN 16G, 17G – 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ostrza do noży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ostrza do noży - 25 tys. szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Rurka tracheostomijna pediatryczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rurka tracheostomijna pediatryczna- 40 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Łącznik karbowany do układów oddechowych dla noworodków, pediatryczny i dla dorosłych i Rurki ustno – gardłowe (Guedel)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Łącznik karbowany do układów oddechowych dla noworodków, pediatryczny i dla dorosłych - 300 szt. i Rurki ustno – gardłowe (Guedel) - 3400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wielorazowy zestaw do inhalacji do inhalatora Pari Boy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wielorazowy zestaw do inhalacji do inhalatora Pari Boy- 120 kmpl.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)