Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Sztucznej Inteligencji

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616079-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Zakładu Sztucznej Inteligencji, w tym: biurko – 10 szt., regał częściowo zamykany - 5 szt., szafa ubraniowa – 5 szt., kontener– 10 szt., stół konferencyjny – 1 szt. oraz krzesła biurowe - 13 szt.. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SIWZ (w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 - Ogólnych warunkach umowy). Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 23. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9214e04e-a980-48c4-a0d9-eafcdff22ae0
Biuletyn 616079-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Regon 155400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 234 51 01
Zamawiajacy fax 0-22 234 58 97
Zamawiajacy email dzp@elka.pw.edu.pl
Adres strony url www.pw.edu.p
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Administracyjne - Zamówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Sztucznej Inteligencji
Numer referencyjny WEiTI/80/ZP/2018/1032
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie (2)
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Zakładu Sztucznej Inteligencji, w tym: biurko – 10 szt., regał częściowo zamykany - 5 szt., szafa ubraniowa – 5 szt., kontener– 10 szt., stół konferencyjny – 1 szt. oraz krzesła biurowe - 13 szt.. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SIWZ (w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 - Ogólnych warunkach umowy). Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 23. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik (w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku (tzn.: producent zakończył produkcję danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z rynku, jego produkcja została zakończona), Wykonawca może zaoferować inny model o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie; 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia brutto określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy; 5) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zestaw mebli biurowych (biurko – 10 szt., regał częściowo zamykany - 5 szt., szafa ubraniowa – 5 szt., kontener– 10 szt., stół konferencyjny – 1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis krzesła biurowe (13 szt.)
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)