Część 1 – Kurtki zimowe
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 14 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym
o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 14 szt.
Część 2 – Koszule (damskie/męskie)
- koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 8 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
A. SM – 0,
B. EK – 8 szt.
- koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego,
na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 10 szt.
Część 3 - Czapki
- czapka Dokerka - 16 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna
o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
(Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 0,
B. EK – 16 szt.
Część 4 - Obuwie całoroczne
- buty całoroczne wysokie - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej
na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura
lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po każdej ze stron. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 0,
B. EK – 13 par.
Część 5 Skarpety
- skarpety zimowe - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie frotte w kolorze ciemnogranatowym, jednolite, materiał: bawełna 80% + poliamid 20%
ze ściągaczem i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków.
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
- skarpety letnie - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemnogranatowym (jednolite), bawełna 100%, ze ściągaczem
i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
|
GuidZP400 |
32b8ee50-41a7-4d1c-9f14-c3faf11a8813
|
Biuletyn |
616522-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Krakowa
|
Regon |
35000739900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrego Pasterza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 68 82 154
|
Zamawiajacy fax |
12 68 82 292
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów umundurowania V
|
Numer referencyjny |
ST.GT.271-14/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 – Kurtki zimowe
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 14 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym
o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 14 szt.
Część 2 – Koszule (damskie/męskie)
- koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 8 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
A. SM – 0,
B. EK – 8 szt.
- koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego,
na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 10 szt.
Część 3 - Czapki
- czapka Dokerka - 16 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna
o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
(Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 0,
B. EK – 16 szt.
Część 4 - Obuwie całoroczne
- buty całoroczne wysokie - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej
na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura
lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po każdej ze stron. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 0,
B. EK – 13 par.
Część 5 Skarpety
- skarpety zimowe - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie frotte w kolorze ciemnogranatowym, jednolite, materiał: bawełna 80% + poliamid 20%
ze ściągaczem i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków.
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
- skarpety letnie - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemnogranatowym (jednolite), bawełna 100%, ze ściągaczem
i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
|
Cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem
nr 3 i 3A do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie
z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
f) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) , zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć:
a) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) :
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych
w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
- dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodem może być:
• poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów,
w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści
§ 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej „Rozporządzenie
w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie
i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji
lub dokumentów - bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania, iż zaoferowana dostawa w ramach złożonej oferty spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty: wzory oferowanych elementów umundurowania.
2. Do części 1 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że będą to zmiany
wynikające z następujących przesłanek:
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług;
- przekształcenie formalno-prawne którejkolwiek ze Stron umowy,
- w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie,
- opisanych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Umowa na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego zostanie zawarta
na warunkach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 – Kurtki zimowe
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 14 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym
o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 14 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koszule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18332000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – Koszule (damskie/męskie)
- koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 8 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
A. SM – 0,
B. EK – 8 szt.
- koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego,
na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli – perłowe.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 0,
B. EK – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Czapki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443320-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 - Czapki
- czapka Dokerka - 16 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna
o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
(Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 0,
B. EK – 16 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie całoroczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18815100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 - Obuwie całoroczne
- buty całoroczne wysokie - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej
na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura
lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po każdej ze stron. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 0,
B. EK – 13 par.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Skarpety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18317000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 Skarpety
- skarpety zimowe - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie frotte w kolorze ciemnogranatowym, jednolite, materiał: bawełna 80% + poliamid 20%
ze ściągaczem i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków.
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
- skarpety letnie - 32 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemnogranatowym (jednolite), bawełna 100%, ze ściągaczem
i płaskim szwem. Skarpety bez napisów i nadruków
A. SM – 0,
B. EK – 32 pary.
|
| |