DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616452-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331400003, 331416202, 331980004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 25 pakiety:
Nr
pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia - pakietu
1.1 Igły, venflony
1.2 strzykawki
2 Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych
3 Cewniki, worki na mocz, inne
4 Akcesoria do tlenoterapii
5 Rurki intubacyjne, filtry oraz inne akcesoria anestezjologiczne
6 Artykuły do elektrodiagnostyki
7.1 artykuły do sterylizacji w tym rękawy, papier krepowy i taśmy
7.2 artykuły do sterylizacji w tym wskaźnik, testery i etykiety
7.3 artykuły do sterylizacji w tym etykiety i kalki do systemu PROCES +
8 Dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne
9 Zestawy do wkłuć centralnych
10 Zestawy specjalistyczne, igły i zestawy do znieczuleń
11 Drobny sprzęt medyczny
12 Fartuchy, maski, czepki, podkłady
13 Łączniki i aplikatory
14 Szczoteczki do zębów
15 Przyrządy do przetoczeń do przetoczeń do pompy objętościowej MEDIMA P1
16 Zestawy i czujniki do platformy klinicznej firmy EDWARDS
17 Filtr do żywienia pozajelitowego
18 Laryngoskop, łyżki do laryngoskopu
19 Podkłady jednorazowe
20 Kaniule, cewnik
21 Zestaw do punkcji
22 Maska intubacyjna i krtaniowa

dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Określone ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %. Zamawiający informuje że najczęściej zamawia 80 – 100 % przedmiotu zamówienia.
4. Dostawy sukcesywne, średni 1 raz w miesiącu na koszt i ryzyko Wykonawcy, według składanych zamówień telefonicznych (lub e-mail).
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z ulotką informacyjna sporządzoną w języku polskim zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem
6. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwą.
7. Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez cały okres trwania umowy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 25 części. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c92138ef-4bea-4db2-8cbc-4adc37b0138f
Biuletyn 616452-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Regon 67099777300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lipsko
Zamawiajacy kod pocztowy 27300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 783 500
Zamawiajacy fax 483 783 663
Zamawiajacy email 1400081@zoz.org.pl
Adres strony url www.szpitallipsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitallipsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitallipsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny ZP/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 25 pakiety: Nr pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia - pakietu 1.1 Igły, venflony 1.2 strzykawki 2 Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych 3 Cewniki, worki na mocz, inne 4 Akcesoria do tlenoterapii 5 Rurki intubacyjne, filtry oraz inne akcesoria anestezjologiczne 6 Artykuły do elektrodiagnostyki 7.1 artykuły do sterylizacji w tym rękawy, papier krepowy i taśmy 7.2 artykuły do sterylizacji w tym wskaźnik, testery i etykiety 7.3 artykuły do sterylizacji w tym etykiety i kalki do systemu PROCES + 8 Dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne 9 Zestawy do wkłuć centralnych 10 Zestawy specjalistyczne, igły i zestawy do znieczuleń 11 Drobny sprzęt medyczny 12 Fartuchy, maski, czepki, podkłady 13 Łączniki i aplikatory 14 Szczoteczki do zębów 15 Przyrządy do przetoczeń do przetoczeń do pompy objętościowej MEDIMA P1 16 Zestawy i czujniki do platformy klinicznej firmy EDWARDS 17 Filtr do żywienia pozajelitowego 18 Laryngoskop, łyżki do laryngoskopu 19 Podkłady jednorazowe 20 Kaniule, cewnik 21 Zestaw do punkcji 22 Maska intubacyjna i krtaniowa dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Określone ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %. Zamawiający informuje że najczęściej zamawia 80 – 100 % przedmiotu zamówienia. 4. Dostawy sukcesywne, średni 1 raz w miesiącu na koszt i ryzyko Wykonawcy, według składanych zamówień telefonicznych (lub e-mail). 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z ulotką informacyjna sporządzoną w języku polskim zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem 6. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwą. 7. Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez cały okres trwania umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 25 części. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 426902,90
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 5 ) 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wyroby te odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (deklaracje zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikaty jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji) - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – tekst jednolity (Dz.U. Nr 107 z 2010 roku), oraz że zostały zarejestrowane we właściwym organie (załącznik nr 6 do SIWZ ) b. dokładne opisy wraz z parametrami oferowanych towarów (prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta) - w języku polskim lub tłumaczone na język polski. c. dotyczy pakietu nr 7 poz. 1-2- oświadczenie o zgodności z normami wydane przez producenta ( a nie dystrybutora ), d. dotyczy pakietu nr 5 poz. 32 – zamawiający wymaga certyfikatu producenta na wykorzystanie wody do momentu opróżnienia systemu.
Inne dokumenty niewymienione a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wymagana jest zgoda obu stron wraz z podpisaniem właściwego aneksu. 2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy – nawet częściowe. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 6. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa igły venflony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 7 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 8 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Cewniki, worki na mocz, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 16 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Akcesoria do tlenoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne, filtry oraz inne akcesoria anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 32 pozycje w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Artykuły do elektrodiagnostyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 12 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa artykuły do sterylizacji w tym rękawy, papier krepowy i taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa artykuły do sterylizacji w tym wskaźnik, testery i etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 7 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa artykuły do sterylizacji w tym etykiety i kalki do systemu PROCES +
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje w zestawie
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zestawy do wkłuć centralnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestawy specjalistyczne, igły i zestawy do znieczuleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 11 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 40 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Fartuchy, maski, czepki, podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 33 pozycje w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Łączniki i aplikatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 8 pozycji w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Szczoteczki do zębów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Przyrządy do przetoczeń do przetoczeń do pompy objętościowej MEDIMA P1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zestawy i czujniki do platformy klinicznej firmy EDWARDS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje w zestawie
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Filtr do żywienia pozajelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Laryngoskop, łyżki do laryngoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje w zestawie
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Podkłady jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Kaniule, cewnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zestaw do punkcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja w pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Maska intubacyjna i krtaniowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje w pakiecie
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)