ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO I PRZECIWPOŻAROWEGO DLA WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW W OBSZARZE DZIAŁAŃ SZI

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616433-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008, 351113008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 10 i nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a79def33-df67-4dce-82a8-184a4ed1a6e1
Biuletyn 616433-N-2018
Zamawiajacy nazwa Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Regon 013058050
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261846770
Zamawiajacy fax +48261846704
Zamawiajacy email szp.szi@ron.mil.pl
Adres strony url www.szi.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szi.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szi.wp.mil.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty osobiście w Kancelarii Stołecznego Zarządu Infrastruktury lub przekazania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO I PRZECIWPOŻAROWEGO DLA WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW W OBSZARZE DZIAŁAŃ SZI
Numer referencyjny Sprawa nr 70/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach dwóch części. 2. Wykonawca może ubiegać się o zamówienie w ramach jednej lub dwóch części. 3. Każda część będzie oceniana jako osobna oferta.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 10 i nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: • Część 1 - Sprzęt pożarniczy i/lub przeciwpożarowy o wartości co najmniej 30 000,00 (brutto); • Część 2 - Kamery termowizyjne lub czujniki lub detektory o wartości co najmniej 10 000,00 (brutto); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje. UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda: a) Świadectwo dopuszczenia dla: • Część 1 – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego, wyszczególnionych w formularzu cenowym: pozycja nr 1,2,3,5,6, (Załączniki nr 10 do SIWZ) b) Deklaracja zgodności WE dla: • Część 2 – deklaracja zgodności WE dla kamer termowizyjnych, wyszczególnionych w formularzu cenowym: pozycja nr 1 (Załączniki nr 11 do SIWZ) c) Oświadczenie dotyczące uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 14 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii, poświadczonych za zgodność (oświadczenia w formie oryginału) i podpisane przez osobę/y reprezentujące firmę zgodnie z wpisem do rejestru działalności gospodarczej (lub upełnomocnionego przedstawiciela firmy - pełnomocnictwo należy bezwzględnie dołączyć do oferty pod rygorem nieważności) oraz opieczętowane pieczątką służbową osoby/osób podpisującej/podpisujących. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, składa się na zasadach określonych w §7 oraz w §8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 1 a)-c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty o których mowa w pkt 8 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8 lit. a) powinien być wystawiony nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a)-c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu. 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp dotyczących znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu. 4. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy PZP dotyczących spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: • Część 1 - Sprzęt pożarniczy i/lub przeciwpożarowy o wartości co najmniej 30 000,00 (brutto); • Część 2 - Kamery termowizyjne lub czujniki lub detektory o wartości co najmniej 10 000,00 (brutto); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje. UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno. 5. na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda: a) Świadectwo dopuszczenia dla: • Część 1 – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego, wyszczególnionych w formularzu cenowym: pozycja nr 1,2,3,5,6, (Załączniki nr 10 do SIWZ) b) Deklaracja zgodności WE dla: • Część 2 – deklaracja zgodności WE dla kamer termowizyjnych, wyszczególnionych w formularzu cenowym: pozycja nr 1 (Załączniki nr 11 do SIWZ) c) Oświadczenie dotyczące uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 14 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniu lub w innym dokumencie, o którym mowa w ust. 1, wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego lub innego dokumentu, które powinno zawierać (Załącznik nr 6 do SIWZ): 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularze cenowe sporządzone wg wzoru Zamawiającego (Część 1 - Załącznik nr 8 do SIWZ, Część 2 – Załącznik nr 9 do SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6. Ponadto zaleca się załączenie do oferty – kserokopii potwierdzające wpłaty wadium (Do oferty nie należy załączyć oryginału gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginału gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI) 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE 5. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne), musi oddzielnie złożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; c) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodne z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. f) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Dokumenty wymienione w pkt 5 lit. b)-d) będą żądane od Wykonawców występujących wspólnie, których oferta zostanie oceniona najwyżej. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. b)-d) mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia. PODMIOT TRZECI 11. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) aktualnych na dzień składania ofert (i ważnych w dniu otwarcia) oświadczeń w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 oraz 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, w części dotyczącej innych podmiotów, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że podmioty te spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Dokumenty wymienione w pkt 11 ppkt 2-4 będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 ppkt 2-4. b-d mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia. PODWYKONAWCA 14. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby: a) zamieścił informacje o tym podwykonawcy w aktualnym na dzień składania ofert oświadczeniu w zakresie wskazanym w Załączniku 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że podwykonawca, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia nie podlega wykluczeniu; b) złożył dla tego podwykonawcy odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1; c) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. Dokumenty, o których mowa w pkt 14 lit. b-d mają być ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia. Dokumenty, o których mowa w pkt 14 lit. b-d Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: • Część 1 - 1.200,00 zł • Część 2 - 450,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na zakup sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI. w ramach dwóch części zostaną zawarte dwie odrębne umowy, zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Umowy zostaną podpisane po upływie terminu przewidzianego na złożenie odwołania. 3. Ewentualne zmiany dokonane przez wykonawcę we wzorze umowy nie będą przez zamawiającego uwzględnione. 4. Zamawiający nie przewiduje żadnych szczególnych formalności, które powinny zostać dopełnione po zakończeniu przetargu w celu zawarcia umów. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni, b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; 4) Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron. 5) Zmiany dotyczące realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) Zmiana Wykonawcy spowodowałoby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6. Zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia może zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 7. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy Pzp. a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, dostawy, zamówionego w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; c) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 8. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i być poświadczone przez Wykonawcę
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 – Sprzęt pożarniczy i przeciwpożarowy (Załącznik nr 10 do SIWZ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35111300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1. Gaśnica pianowa (x) 6dm3 AB, CPV 35111300-8 szt. 80; 2. Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC, CPV 35111300-8 szt. 50 3. Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m CPV 35111300-8 szt. 20; 4. Prądownica hydrantowa 25 CPV 35110000-8 szt. 30; 5. Ubranie specjalne chroniące przed czynnikami chemicznymi (kombinezon gazoszczelny) 35111300-8 kpl. 2; 6. Drabina trzyprzęsłowa z podporami CPV 35111300-8 szt. 1; 7. Zestaw plastrów do uszczelniania Mini lub równoważnych CPV 35111300-8 szt. 1; 8. Mikrofonogłośnik MG-1 do radiotel. Motorola GP – 340/360 CPV 35111300-8 szt. 16; 9. Platforma robocza składana CPV 35111300-8 szt. 1; Zamówienie objęte prawem opcji: (Załącznik nr 14 do SIWZ) 1. Gaśnica pianowa (x) 6dm3 AB, CPV 35111300-8 szt. 60; 2. Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC, CPV 35111300-8 szt. 50 3. Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m CPV 35111300-8 szt. 20; 4. Prądownica hydrantowa 25 CPV 35110000-8 szt. 30; 5. Ubranie specjalne chroniące przed czynnikami chemicznymi (kombinezon gazoszczelny) 35111300-8 kpl. 2; 6. Drabina trzyprzęsłowa z podporami CPV 35111300-8 szt. 1; 7. Zestaw plastrów do uszczelniania Mini lub równoważnych CPV 35111300-8 szt. 1; 8. Mikrofonogłośnik MG-1 do radiotel. Motorola GP – 340/360 CPV 35111300-8 szt. 8; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zamówienia stanowiZałącznik nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 – Kamera termowizyjna (Załącznik nr 11 do SIWZ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35111300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1. Kamera termowizyjna CPV 35111300-8 szt. 2; Zamówienie objęte prawem opcji: (Załącznik nr 14 do SIWZ) 1. Kamera termowizyjna CPV 35111300-8 szt. 2; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria pozostałe kryteria wymienione w SIWZ
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)