„Artykuły spożywcze , w układzie zadaniowym – 1- 8”

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Miejscowość Rzepin
Województwo lubuskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615903-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 31400004, 151300008, 153000001, 153300000, 152300009, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym : zadanie nr 1 - 8
ZADANIE NR 1 – „Artykuły spożywcze - ogólne.”
ZADANIE NR 2 - „Artykuły spożywcze - nabiałowe.”
ZADANIE NR 3 - „Artykuły spożywcze – nabiałowe - jajka.”
ZADANIE NR 4 - „Artykuły spożywcze – Mięsa i wyroby wędliniarskie”
ZADANIE NR 5 - „Artykuły spożywcze – Warzywa owoce”
ZADANIE NR 6 - „Artykuły spożywcze – Mrożonki „
ZADANIE NR 7 - „Artykuły spożywcze – Ryby”
ZADANIE NR 8 - „Artykuły spożywcze – Pieczywo i wyroby cukiernicze”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b15e78b4-40c1-4a17-bd43-510cde29ec51
Biuletyn 615903-N-2018
Zamawiajacy nazwa Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Regon 12419100000
Zamawiajacy adres ulica Starościn
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Rzepin
Zamawiajacy kod pocztowy 69110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 759 62 39
Zamawiajacy fax 95 759 62 39
Zamawiajacy email sekretariat@tlrzepin.pl
Adres strony url www.tlrzepin.pl,
Adres strony internetowej narzedzia www.tlrzepin.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Technikum Leśne
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tlrzepin.pl,
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tlrzepin.pl,
Oferty wnioski dostepne sekretariat@tlrzepin.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z 27 czerwca 2016 Dz. U. z 2016 r. poz. 1030) na adres e-mailowy: sekretariat@tlrzepin.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Artykuły spożywcze , w układzie zadaniowym – 1- 8”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym : zadanie nr 1 - 8 ZADANIE NR 1 – „Artykuły spożywcze - ogólne.” ZADANIE NR 2 - „Artykuły spożywcze - nabiałowe.” ZADANIE NR 3 - „Artykuły spożywcze – nabiałowe - jajka.” ZADANIE NR 4 - „Artykuły spożywcze – Mięsa i wyroby wędliniarskie” ZADANIE NR 5 - „Artykuły spożywcze – Warzywa owoce” ZADANIE NR 6 - „Artykuły spożywcze – Mrożonki „ ZADANIE NR 7 - „Artykuły spożywcze – Ryby” ZADANIE NR 8 - „Artykuły spożywcze – Pieczywo i wyroby cukiernicze”
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 280400,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w zakresie sytuacji ekonomiczno – finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W celu potwierdzenia doświadczenia wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej umowy, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji, co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej: dla ZADANIE – artykuły spożywcze ogólne – kwoty 10 000,00 brutto, dla ZADANIE – artykuły spożywcze – nabiał – kwoty 20 000,00 brutto, dla ZADANIE – artykuły spożywcze – nabiał jajka – kwoty 2 000,00 brutto, dla ZADANIE – mięso i wyroby wędliniarskie – kwoty 25 000,00 brutto, dla ZADANIE – warzywa i owoce – kwoty 15 000,00 brutto, dla ZADANIE – mrożonki – kwoty 2 000,00 brutto, dla ZADANIE – ryby – kwoty 500,00 brutto, dla ZADANIE– pieczywo i wyroby cukiernicze – kwoty 10 000,00 brutto. W przypadku wyboru kilku lub wszystkich zadań wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę zrealizowania dostaw wg. warunków określonych dla poszczególnych zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące dokumenty i oświadczenia: a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, informacji z Krajowego Rejestru Karnego - w przypadku skazania na karę aresztu - w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, e. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 5, f. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne– załącznik nr 5, g. oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy – załącznik nr 5, h. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy – załącznik nr 5. i. oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik nr 5, j. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 7, Oświadczenie to - w terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: − wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6.
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, którym mowa w pkt. b) • Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, którym mowa w pkt. b). c. Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 – wypełnione i podpisane przez wykonawcę z wykorzystaniem wzorów – załącznik nr 3 oraz tabeli „ogółem,” d. Wzór umowy – parafowany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 e. Wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 8 f. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem zakresów do wykonania na druku – załącznik Nr 9
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 15. 5. Istotne dla stron postanowienia, zgodnie, z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne zawiera załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy. 15. 6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zmiany te zostały przewidziane w pkt. 17 ppkt. 6 SIWZ 2. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze - nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze - jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03140000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15230000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zawarto w wykazie stanowiącym załącznik nr 3
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Żywność pochodząca z produkcji ekologicznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatniosci
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)