Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska.

Data publikacji 2018-09-14
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617505-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302313000, 302131006, 483100004, 301214306, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.Szczegółowy opis urządzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części (zadań). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania zamówienia. Komputery , oprogramowanie , drukarka, monitory urządzenia wielofunkcyjne - szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c5fe1f7-b6a1-4c49-8ce2-c2d81f024a5d
Biuletyn 617505-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
Regon 000001301
Zamawiajacy adres ulica ul. Kuźnicza
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-138
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 27 93
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email joanna.lata@uwr.edu.pl
Adres strony url www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Zamawiajacy powierzyl Nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Wspolne udzielanie zamowienia Nie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska.
Numer referencyjny WNZKŚ.2410.09.2018.AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.Szczegółowy opis urządzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części (zadań). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania zamówienia. Komputery , oprogramowanie , drukarka, monitory urządzenia wielofunkcyjne - szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1)Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja cenowa – Załącznik nr 1a – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1 i 2 – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer All in one 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Komputer All in one 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny 6 szt. Oprogramowanie 8 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny 6 szt. Oprogramowanie 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitor 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Monitor 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Monitor 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Monitor 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Laptop 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Laptop 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oprogramowanie 20 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Drukarka 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Drukarka 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)