DOSTAWA MIĘSA I DROBIU

Data publikacji 2018-09-14
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Miejscowość Horyniec-Zdrój
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617323-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151315000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa mięsa i produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 i nr 2 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa Wykonawcy.
4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na Wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego). Wykonawca składający tzw. Ofertę równoważną ma obowiązek dopisać „produkt równoważny” obok nazwy producenta/ nazwy własnej oferowanego produktu w Specyfikacji cenowej).
4.4. Wymagania ogólne dla zamówienia:
Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymogi określone przepisami:
4.4.1. Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.);
4.4.2. Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r. Nr 0 poz. 242 ze zm.);
4.4.3. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2016 r., poz. 1077 ze zm.).
4.5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary były świeże, pełnowartościowe, muszą spełniać wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami systemu HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
4.6. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta, wymogami sanitarnymi i HACCP, własnym transportem i na swój koszt.
4.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy każdej dostawie złożenia dokumentu HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.9. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnie składanych zamówień według bieżącego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika pocztą elektroniczną lub faksem, w których określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wniesienia zamówionego przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 adca7356-98f2-46cf-aeb2-f62653b20fda
Biuletyn 617323-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Regon 65013987800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sanatoryjna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Horyniec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 37620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 631 34 43
Zamawiajacy fax 016 631 34 43
Zamawiajacy email zamowienia@crr-horyniec.pl
Adres strony url www.crr-horyniec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.crr-horyniec.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Rehabilitacji Roników KRUS w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MIĘSA I DROBIU
Numer referencyjny ZP.262.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa mięsa i produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 i nr 2 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa Wykonawcy. 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje. 4.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na Wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego). Wykonawca składający tzw. Ofertę równoważną ma obowiązek dopisać „produkt równoważny” obok nazwy producenta/ nazwy własnej oferowanego produktu w Specyfikacji cenowej). 4.4. Wymagania ogólne dla zamówienia: Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymogi określone przepisami: 4.4.1. Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.); 4.4.2. Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r. Nr 0 poz. 242 ze zm.); 4.4.3. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2016 r., poz. 1077 ze zm.). 4.5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary były świeże, pełnowartościowe, muszą spełniać wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami systemu HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. 4.6. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta, wymogami sanitarnymi i HACCP, własnym transportem i na swój koszt. 4.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy każdej dostawie złożenia dokumentu HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru. 4.9. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnie składanych zamówień według bieżącego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika pocztą elektroniczną lub faksem, w których określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wniesienia zamówionego przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow od obowiązywania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, referencje),wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie (konsorcjum) ubiegają się o zamówienie powyższe warunki powinien spełnić każdy podmiot występujący wspólnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy( o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy( podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy. b) Wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych. c) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część zamówienia zawiera 37 pozycji. Szczegółowy wykaz ilościowo-asortymentowy zawiera załącznik nr 1 do formularza oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób i produkty drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zamówienia zawiera 11 pozycji. Szczegółowy wykaz ilościowo-asortymentowy zawiera załącznik nr 2 do formularza oferty.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)